Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קאיה ריו 2004 ואני מחפש לקנות מערכת לרכב .

קיבלתי הצעת מחיר על מוצרים של GLADEN AUDIO

העסקה כוללת מגבר 4X75 + סאבוופר 10" + קומפננט 6.5.

המוכר הסביר לי שזו חברה גרמנית והליין הזה של המוצרים מיוצרים בקוריאה ושזה טוב יותר מאשר מוצרים שמגיעים מסין

עלות המוצרים היא 1990 שח בלי ההתקנה.

ראיתי שם מכשיר קנווד U446 רדיו דיסק עם שליטה על אייפון וחיבור USB המכשיר עולה 800 ש"ח .

כמה אמורים לעלות התקנה וכבלים , 700 זה מחיר סביר?

תודה רבה ושבת שלום

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחיל לאט לאט ,בלי הסאב ותשדרג עם הזמן "אי אפשר לאכול עוגה ולהשאיר אותה שלמה " אלא אם כן אתה מאלה שקונים מע' בייתית של peerless וחושבים שיש להם מערכת קולנוע בייתית ,מגבירים לפול ווליום וחושבים שהרעש האפור זה חלק מהסרט .

כנ"ל בסטריאו לרכב "רעש אפור" זה לא בגלל הקלטה גרועה אלא בגלל רכיבים .

פורסם

בביקור קצרצר באתר שלהם, ראיתי שהיבואן בישראל הוא מישהו מכפר סבא..

 

הם אכן חברה גרמנית.

 

רק מה שאר הדגמים של הסאב קומפוננטים וכו'?

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

פורסם

מדובר על סדרה M LINE

יש אפשרות לשדרג את הסאבוופר ל12" בתיבה מקורית קדאי או ש10 " מספיק לקאיה שלי?

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

מדובר במותג של אודיו סיסטם

חברה גרמנית טובה ,אני מניח שהמגבר הוא של אודיו סיסטם מסידרת ה-M כי אין לגלאדן בסידרת ה-M

מגבר 75X4 ,סידרת ה-M של הרמקולים שלהם היא הסידרה הכי נמוכה.

המותג אינו מוכר במחוזותינו כך שלא סביר שתקבל חוות דעת רלוונטית בעניין

 

אני יכול לתת לך אלטרנטיבה נוספת למחיר והיא :

קומפוננט מורל דוטק אוביישן

סאב DLS KW10

מגבר רוקפורד R3004

-----------

אם המוצרים שהציעו לך מתעלים על ההצעה הנ"ל

זה יהיה מאוד מפתיע.

פורסם

וכמה עולים המוצרים שאתה ממליץ?

את הדוטק יש לחבר ברכב ועלה לו 1000 שח

את שאר המוצרים אני לא מכיר

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

בדקתי עכשיו בזאפ על הרוקפורד. הוא מוצא 4x75rms ב2אום. והגלדן m75 מוציא 75x4. ב 4 אום.

מה זה בכלל אום ?

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

אז ב4אום הרוקפורד עובד על 50 וואט. והדוטק 120 וואט ב4אום. הרוקפורד קצת חלש , לא?

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

חלש זה עניין של פרספקטיבה ,מבחינת נתונים יבשים נכון הוא חלש

מניסיון עם המגבר הזה הוא מספק את הסחורה גם מבחינת עוצמה וגם מבחינת איכות

הוא מגבר פשוט זול ועושה את העבודה טוב מאוד ביחס למחיר

כמובן שעדיף תמיד מגבר חזק \איכותי יותר אבל הסטאפ הנ"ל יעבוד טוב ביחד

ואם הייתי צריך לבחור בין מגבר קצת יותר חזק לבין רמקולים יותר איכותיים הייתי הולך על האופציה השניה

שוב אני אומר ,אין לי ניסיון עם הציוד הנ"ל שהוצע לך אם אתה הולך עליו זה בגדר הימור

הציוד שהמלצתי לך עליו הוא ציוד איכותי מוכח עם ביקורות חיוביות רבות,מכאן זה שיקול שלך.

פורסם

מחר אני ילך לעוד 2מתקינים בעיר ונראה מה הם ממליצים. שבוע טוב לכולם

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

הלכתי היום לעוד 3 מתקינים ברעננה , קיבלתי כמה הצעות. כל מיני שילובים של קומפוננט מקרום סאב פאוור בס ומגבר סרוון וגה

כל מיני שילובים של חברות ומוצרים .

נראה לי שאני הולך על העסקה הראשונה .

רק הבעיה שהמוכר רוצה על כבלים והתקנה 700 שח

זה כולל 2 RCA רוקפורד וקיט חשמל רוקפורד , זה לא יקר?

יש המלצה למישהו זול יותר?

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם
הלכתי היום לעוד 3 מתקינים ברעננה , קיבלתי כמה הצעות. כל מיני שילובים של קומפוננט מקרום סאב פאוור בס ומגבר סרוון וגה

כל מיני שילובים של חברות ומוצרים .

נראה לי שאני הולך על העסקה הראשונה .

רק הבעיה שהמוכר רוצה על כבלים והתקנה 700 שח

זה כולל 2 RCA רוקפורד וקיט חשמל רוקפורד , זה לא יקר?

יש המלצה למישהו זול יותר?

 

אם אתה הולך על זה חזור לפורום עם חוות דעת

בנוגע להתקנה אני לא ממליץ לך לחסוך על זה, 700 שח זה מחיר טוב להתקנה עם קיט +RCA של רוקפורד.


×
×
  • תוכן חדש...