Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש במחסן בבית כמה אופנועים שלא מזוהים לי , בין אם זה דגם ובין אם בכלל חברה ,,

בתמונות יש BSA אחד שאני מקווה שתוכלו לעזור לי לזהות את הדגם ,,

אופנוע Fantic Sprinter 50 FM 286 שרציתי לשאול אם מישו יודע משו עליו ? או יכול לעזור לי בחיפוש מידע ?

ועוד 2 שאני לא מזהה ,

תודה מראש על כל עזרה בזיהוי\בהשגת מידע

Photo 21-02-12 09 56 09.jpg

Photo 21-02-12 09 56 15.jpg

Photo 21-02-12 09 56 30.jpg

Photo 21-02-12 09 56 45.jpg

Photo 21-02-12 09 56 58.jpg

Photo 21-02-12 09 58 28.jpg

17253781.jpg

פורסם

נתקלתי במצב שנשלחות אלי הודעות פרטיות , ואיני יכול להשיב עליהן מכיוון שלא עברתי את מכסת ה25 הודעות ,

אז אני יענה פה על השאלה אם ידוע לי מאיפה הגיע ה"אופנוע " הירוק הקטן ,

אין לי שמץ של מושג , כל האופנועים הם של אבא שלי , ואני ישאל אותו על העניין בהזדמנות

פורסם

1.בי,אס איי 350סמ"ק/ b40[תרנגול]

2.אוו סימסון מיזרח גרמני 50 סמ"ק.

3.טוסטוס רוסי עם מנוע ג'אווה 50 סמ"ק,ברוסיה מכונה "מוקיק".[הגיע עם העליה הרוסית בראשית שנות ה-90].

4.פנטיק מוטור משנות ה-70, 50 סמ"ק ,לא מכיר את הדגם הספציפי.

פורסם
1.בי,אס איי 350סמ"ק/ b40[תרנגול]

2.אוו סימסון מיזרח גרמני 50 סמ"ק.

3.טוסטוס רוסי עם מנוע ג'אווה 50 סמ"ק,ברוסיה מכונה "מוקיק".[הגיע עם העליה הרוסית בראשית שנות ה-90].

4.פנטיק מוטור משנות ה-70, 50 סמ"ק ,לא מכיר את הדגם הספציפי.

תודה רבה לך !

עזרת לי מאוד ! לצערי על הפאנטיק הספציפי הזה לא מצאתי מידע בשום מקום באינטרנט :\

פורסם
תודה רבה לך !

עזרת לי מאוד ! לצערי על הפאנטיק הספציפי הזה לא מצאתי מידע בשום מקום באינטרנט :\

 

אין על מה!

לגבי הפאנטיק כנראה דגם נדיר שלא יוצר ממנו הרבה.

חן.

פורסם
אין על מה!

לגבי הפאנטיק כנראה דגם נדיר שלא יוצר ממנו הרבה.

חן.

כניראה , מבאס אין להשיג שום דבר לאופנוע הנחמד הזה, טוב לא נורא נקווה שנצליח להציל אותו איכשהו

ככל הנראה טעות אכן מה שרשם חן נכון

 

טל

תודה על הנסיון לעזור ועל החיזוק למידע שחן נתן !

 

בעתיד אני יעלה תמונה של 2 הBSA האחרים ששוכבים אצלנו במחסן (אני חושב שדגם A65 LIGHTNING ו B33 אך לא סגור על כך)

ואם אני יצליח אז גם של הדיאלים ליברטי

ו2 הסוזוקי FM שנמצאים שם גם

פורסם
תן אותם לליאור ברוך .והוא כבר יראה לך איך הם אמורים להיות חדשים. הוא כבר ימצא חלקים

חח האופנועים הללו כמה שלא יציעו אבא שלא לא יהיה מוכן לתת \למכור כלום

עובד לפי המוטו מה שזורקים היום מחפשים מחר

×
×
  • תוכן חדש...