Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה..

לפני כמה ימים קיבלתי סוף סוף את את הפיקנטו שלי ועכשיו אני מעוניין לשדרג לה את את המערכת

נתחיל עם הפאנל עצמו..לפי מה שהבנתי הפאנל באוטו הזה הוא על הפנים ורצוי להחליף אותו..האם באמת כדאי? זה לא כאב ראש?

נגיד ואני מחליט כן להחליף אותו..איזה רדיו דיסק כדאי לקנות?

 

בקשר לשאר הדברים..אני מעוניין לקנות קומפוננטים לקדימה מגבר וסאב..

אשמח אם תוכלו להביא לי הצעות מה הכי כדאי..

הבנתי שמורל טפמו הם קומפוננטים ברמה וקראתי פה ברפרוף וראיתי שאנשים ממליצים על המגברים של רוקפורד..בנוגע לסאב אין לי שום מושג איזה כדאי לקנות..

 

התקציב שלי הוא בערך 3000+-

אשמח להצעות בנושא

 

תודה .. :)

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לקחת בחשבון חיוט והתקנה? מה הדרישות שלך מהרדיו דיסק? usb? איזה סוג מוזיקה אתה אוהב לשמוע, תן קצת פירוט.

לקחתי בחשבון..רצוי שיהיה ברדיו דיסק USB AUX Bluetooth..

מוזיקה שחורה ודאבסטפ בעיקר..

פורסם
אהלן חברה..

לפני כמה ימים קיבלתי סוף סוף את את הפיקנטו שלי ועכשיו אני מעוניין לשדרג לה את את המערכת

נתחיל עם הפאנל עצמו..לפי מה שהבנתי הפאנל באוטו הזה הוא על הפנים ורצוי להחליף אותו..האם באמת כדאי? זה לא כאב ראש?

נגיד ואני מחליט כן להחליף אותו..איזה רדיו דיסק כדאי לקנות?

 

בקשר לשאר הדברים..אני מעוניין לקנות קומפוננטים לקדימה מגבר וסאב..

אשמח אם תוכלו להביא לי הצעות מה הכי כדאי..

הבנתי שמורל טפמו הם קומפוננטים ברמה וקראתי פה ברפרוף וראיתי שאנשים ממליצים על המגברים של רוקפורד..בנוגע לסאב אין לי שום מושג איזה כדאי לקנות..

 

התקציב שלי הוא בערך 3000+-

אשמח להצעות בנושא

 

תודה .. :)

 

הטמפו הם הסדרה הנמוכה של מורל, לא בדיוק ברמה אבל לא מאכזבים, תלוי בציפיות שלך.

ממליץ לשקול לפחות את הדוטק.

פורסם
קח בחשבון שרדיו דיסק אם הדרישות שלך כולל מתאם פלסטיק יכול להגיע לאזור של 1300 ל 1500 ויכול לעלות יותר

מתאם פלסטיק עולה בסביבות ה 70 דולר בלי קשר לתקציב של המערכת..

הטמפו הם הסדרה הנמוכה של מורל, לא בדיוק ברמה אבל לא מאכזבים, תלוי בציפיות שלך.

ממליץ לשקול לפחות את הדוטק.

אני יודע שהם הסדרה הנמוכה אבל אני לא בטוח שמשהו יותר טוב או הדוטק יכנסו לי בתקציב..אשמח לקבל הצעות לרכיבים למערכת..

תודה .. :)

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על מגבר של JBL GTO1004 כמו הרבה פה בפורום הוא מעולה בטווח שאתה מדבר עליו .

יש לי גם את הטמפו מקדימה כי הדוטק לא היו בתקציב והם אחלה.

ולגבי סאב,אתה אוהב באסים חזקים מרעידים ? או שאתה רק מחפש סאב כדי לשמוע באס מעודן .

ורדיו דיסק של פיוניר לפי התקציב שלך תקבע איזה דגם .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
אני הייתי ממליץ לך על מגבר של JBL GTO1004 כמו הרבה פה בפורום הוא מעולה בטווח שאתה מדבר עליו .

יש לי גם את הטמפו מקדימה כי הדוטק לא היו בתקציב והם אחלה.

ולגבי סאב,אתה אוהב באסים חזקים מרעידים ? או שאתה רק מחפש סאב כדי לשמוע באס מעודן .

ורדיו דיסק של פיוניר לפי התקציב שלך תקבע איזה דגם .

מה עם המגברים של רוקפורד? הבנתי שהם גם ממש טובים..בקשר לטמפו בדקתי בזאפ ויש במידה 4 אינצ׳ רק Coax..מה זה אומר?

ובקשר לסאב הייתי רוצה משהו בין לבין שהבאסים יהיו חזקים אבל לא יותר מדי..שיהיו נעימים לאוזן..

 

תודה .. :)

פורסם

מורל דוטק בתוספת סאב קטן יתנו שם תוצאה מצויינת (מניסין כמובן) בשום פנים ואופן לא 6X9. רמקול 4 אינטש בדשבורד עושה עבודה טובה אמנם זה לא 6.5 אבל אין לזלזל בתוצאה שהוא נותן שם.

אם תחליט ללכת על רמקול קואקסיאלי אתה צריך להיות זהיר בבחירה כי לא כל רמקול 4 אינטש יכנס שם והמכסה של הרמקול צפוי לא להסגר כראוי.

פורסם
מורל דוטק בתוספת סאב קטן יתנו שם תוצאה מצויינת (מניסין כמובן) בשום פנים ואופן לא 6X9. רמקול 4 אינטש בדשבורד עושה עבודה טובה אמנם זה לא 6.5 אבל אין לזלזל בתוצאה שהוא נותן שם.

אם תחליט ללכת על רמקול קואקסיאלי אתה צריך להיות זהיר בבחירה כי לא כל רמקול 4 אינטש יכנס שם והמכסה של הרמקול צפוי לא להסגר כראוי.

את הרעיון של המורל טמפו לקחתי מההצעה שלך בקבוצה של הפיקנטו בפייסבוק ואז ראיתי שהוא קואקסיאלי ולא קומפוננט..מה ההבדל?

אם תגיד שהדוטק יתנו תוצאה יותר טובה אשקול לקחת אותם..

אשמח אם תיתן לי הצעה גם למגבר סאב ורדיו דיסק שיספיקו לי..אם אצטרך יש אפשרות חריגה מהתקציב..

 

תודה .. :)

פורסם

כמה אמרת שאתה מוכן להשקיע על מגבר ורדיו דיסק בערך ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
כמה אמרת שאתה מוכן להשקיע על מגבר ורדיו דיסק בערך ?

3000 על הכל כולל רמקולים וסאב..יש אפשרות לחריגה קטנה..


×
×
  • תוכן חדש...