Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החבילות החדשות של HOT - מה הקאץ'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לקוח שלהם בטריפל יותר משנה (בטלויזיה מאז ומתמיד) וחוץ מ 2-3 בעיות בתשתית שבעיה אחת מתוכן בכלל הייתה אצלי בבית, בציוד שהם סיפקו, שגם נמשכה סופ"ש שלם. ו2 בעיות שהיו או ארציות או אזוריות. אין לי ממש מילים רעות לומר עליהם.

פיצו אותי על התקלות. לגבי השירות, ידוע שהוא היה זוועת עולם אבל מאז כניסתו של המנכ"ל החדש הבנתי שישנו שיפור משמעותי בשירות שלהם. לפחות לי בפעמים (שוב חוץ מפעם אחת, שגם אז זו הייתה בעיה נקודתית עם נציגה אחת) שיצא לי להזדקק לשירות שלהם, אין לי תלונות.

וכרגע אני בחבילת דאבל, טלויזיה: בסיס+3 חבילות + אינטרנט 2.5 מגה. 219 ש"ח.

טלפון: חבילת 1,000 דקות בלי התחייבות ב44 ש"ח.

בנוסף ישנם ממיר מג'יק רגיל, 2 ממירי HD וממיר VOD. סה"כ 263 ש"ח. ההתחייבות בטלויזיה מסתיימת עוד קצת יותר מחצי שנה.

פורסם

כפי שאני נוהג לרשום בכל תגובה שקשורה לחברה נותנת שירותים:

כולם חא$^ת,כולם תאבי בצע ואין אף אחד יוצא מהכלל.

לגבי הוט אני מנוי שלהם כבר 4 שנים בבית שלי,אצל הורי כבר יותר מעשר שנים(ואני זה שבודק חשבוניות) בכל השרותים שלהם(טלפון ,אינטרנט וTV) ולי אישית אין שום בעיה מהותית איתם וגם אם הייתה בעיה ספציפית בחודש או שתיים,הכל נפתר לשביעות רצוני,אפשר להתווכח על איכות השידורים או על איכות השיחה בטלפון או על מהירות הגלישה,אבל אני לא ממש מכיר באופן אישי את האנשים שהוט מיררו להם את החיים וחתכו אותם בבשר החי עם סכין כהה וחלודה.נראה שנהיה איזשהוא טרנד כזה להקצין את רמת השירות של הוט כאילו בדירקטוריון יס יושבים עשרת הצדיקים שהובטח להם עוד בחייהם שיכנסו לגן עדן.

בכל מקרה אם אין לך בעיה עם הוט היום והמחיר נראה לך מספיק תחרותי מול המתחרים,אני חושב שאין לך סיבה לא ללכת על זה(כל עוד אתה באמת בקיא בפרטי המבצע שלא יהיו לך הפתעות בחשבונית).

בהצלחה.

פורסם

מתי שהטלפון פועל ללא תקלות, ושוב כמעט ולא היו כאלה מלבד האלה שציינתי. איכות השיחה זהה לאיכות של בזק. אין כלל הבדל. ההבדל היחיד שפה המודם פועל על חשמל ומתי שיש הפסקת חשמל, ואני ממש לא זוכר מתי הייתה הפסקה כזאת בפעם האחרונה. הוא פועל רגיל לחלוטין.

חוץ מזה, כרגע הרי אין התחייבות לחברה לא בטלפון ולא בשאר השירותים, אם תראה שהם לא מספקים את הסחורה וממררים לך את החיים. פשוט תתנתק.

פורסם

טוב - אז עכשיו שאלות טכניות -

1) הטלפון הביתי של HOT - יש לי בשקע כבר שקעים של בזק ותשתית. הם עכשיו הולכים להעביר לי חוטים חדשים בכל הבית ושקעים חדשים לטלפון? או שהם פשוט עושים משהו מחוץ לבית ואז הכל עובד לי על התשתית הקיימת?

2) רשת ביתית - גם כאן יש לי רשת ביתית חוטית. וראוטר שמחובר לקו טלפון - הם עכשיו צריכים לחווט הכל עד לראוטר?!

פורסם

טעמה המר של האיכות הירודה נשאר הרבה אחרי טעמו הטוב של המחיר הזול

 

גם אם הוט ישלמו לי 349 בחודש כדי להיות לקוח שלהם, זה לא שווה את עוגמת הנפש.

 

והייתי בהוט קרוב לעשור ב5-6 דירות שונות ב3 ערים שונות.

תמיד תקלות , תמיד אין אינטרנט ברגע האמת , פעם בחודש חודשיים מנתקים אותך בטעות אחרי ביקור טכנאי אצל השכנים- יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. מקצועיות רמה ז׳ ושירות לקוחות מהגיהנום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מדבר הרבה מהבית.

ואם זה יהיה חינם אז אני אדבר עוד יותר הרבה...

 

500 דקות זה מספיק?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בתור אחד שהיה גם בyes וגם בהוט ( עכשיו בהוט) זה נבלה וזה טרפה.

 

מבחינת תוכן , לטעמי האישי יש יותר מה לראות ב-HOT .

 

אומנם האינטרנט שלהם נהג להתנתק בתדירות גבוהה לפני חצי שנה אבל מאז זה נפסק ואין לי בכלל ניתוקים / בעיות באינטרנט.

 

לדעתי אתם מגזימים.

פורסם
טעמה המר של האיכות הירודה נשאר הרבה אחרי טעמו הטוב של המחיר הזול

 

גם אם הוט ישלמו לי 349 בחודש כדי להיות לקוח שלהם, זה לא שווה את עוגמת הנפש.

 

והייתי בהוט קרוב לעשור ב5-6 דירות שונות ב3 ערים שונות.

תמיד תקלות , תמיד אין אינטרנט ברגע האמת , פעם בחודש חודשיים מנתקים אותך בטעות אחרי ביקור טכנאי אצל השכנים- יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. מקצועיות רמה ז׳ ושירות לקוחות מהגיהנום.

 

אייל ידידי.

מתגובות שלך בנושא צרכנות במהלך השנים,אתה נשמע כצרכן אינטיליגנטי ומחושב.

אני ממש לא מבין איך יכולת להישאר עשור בחברה שמשאירה טעם מר פעם אחרי פעם??

לא שאני בא להגן על חברה זאת או אחרת(אם שמת לב אני בד"כ לא משתתף בשרשורי למי יש ז%ן יותר גדול),אבל זה שוב נראה כאילו יש פה איזשהוא אפקט של הגזמה.

בכיף כן...:-D

פורסם

עזוב אותו.

 

הוא התנהג ככה גם לאייפון,ובסוף נשבר ולקח אחד.

 

אולי גם יעבור להוט בסוף ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אישית, לא יהיה לי יותר דבר ולא חצי דבר עם הוט, גם אם המחירים שלהם יהיו הרבה יותר נמוכים(כיאה לרמה של החברה).

זו חברה שמזלזלת בצורה מחפירה בלקוחות שנותנים לה את הלחם.

עזבתי את החברה הזאת בתחילת החודש ועברתי ליס ובזק, עקב עוול מסוים שגרמו לי , שעליו הם עוד ישלמו בתביעות קטנות.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...