Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמע, הותרת אותי פעור פה תמימות או היתממות כזו מזמן לא ראיתי.

 

מי זה אותו גורם עלום שניקרא 'מדינה'? אלה אותם חברי כנסת שנתונים ללחצי לוביסטים שונים ומשונים, אלה רגולטורים שחלקם גם שכנים שלך שרוצים להתקדם ולשרוד במקום העבודה שלהם ומטים אוזן לרחשי ליבו של הבוס, אלה פקידים בחלקם אפורים שמשתכרים שכר 'לא משהו' ומסתנוורים מההילה שיש ליזם עתור התהילה.

 

באמת שאין לבטר פלייס יד ורגל בהחלטה הרגולטורית שהתקבלה? :screwy:

 

לגמרי..

 

מי ישמע כל הכנסת הייתה בפאניקה שהוספת המכונית וחצי הזו תמוטט את משק החשמל בישראל..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שהן עדיין מיוצרות בקוריאה (רנו-סמסונג)

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Samsung_SM3#SM3_Z.E.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, אתה נציג בטר פלייס בפורום? כי לטעון שחברה ששאפה (ולפחות בתחום הטעינה מימשה שאיפתה) למונופול הוכשלה זה, איך אומר בעדינות, הזוי משהו.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

יודע מה?

לדעתי, זה קצת הזוי לקרוא מונופול (מבחינת שליטה בשוק) לחברה הראשונה בתחום בישראל, מכיוון שלא היו לה מתחרות (כי לא היו חברות שרצו להיכנס לתחום).

 

נכון שיש את Gnrgy ואכן-לא היתה בעיה לעבוד גם איתם.

 

פשוט פרויקט Better Place היה הראשון (והיחיד) בארץ, שהחליט להשקיע בהקמת התשתית בכל המדינה (ושוב-אינני רוצה לדעת מה היה קורה, במידה ולא היה בטעינה מנוהלת, כשיש עומס ברשת-החשמל הישראלית...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי..

 

מי ישמע כל הכנסת הייתה בפאניקה שהוספת המכונית וחצי הזו תמוטט את משק החשמל בישראל..

אומנם הספיקו למסור כ-1,000 רכבים (בחצי-שנה, תחת חששות הציבור וכל האש שהונתה לפרויקט), אך במקור-היו אמורות להיות כ-100K רבים עד השנה הזו.

 

לכן, איננו יודעים איך המערכת היתה מתנהלת.

 

בכל אופן, אני די מסכים עם טענתך, מכיוון שאכן הטעינה היא לילית.

 

אך בסדר...

נושא העומס אינו מדויק, אך עדיין-מכיוון שמדובר במתחים גבוהים, יש צורך בניהול המערכת למניעת צרות במצבי-חירום ולמנוע את כל שיטות-הטעינה המסוכנות.

 

הרי הראש היהודי חושב עליהן (שלשול כבל מחלון קניון עזריאלי, קומה 50...)...

עריכה אחרונה על ידי TomerZuitlin5755
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מצחיק זה התמונה של הפגנת בעלי המכוניות במתחם איקאה, 4 מכוניות ???

20130525_160527-L.jpg

צר לי לאכזבך, אך לא היה מדובר בארבע מכוניות!

זה מה שהתשקורת החליטה לפרסם (מה לעשות... התקשורת הרגה את הפרויקט ונהנתה לסלף).

 

הייתי ממארגני האירוע והיו עשרות (אם לא יותר ממאה) מכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשקורת מסלפת, כוחות אדירים שקמו לחסל את המיזם...חביבי, אתה בכלל לא בכיוון. תאוריות הקונספירציה האלה איך אומרים באמריקה, לא מחזיקות מים.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע מה?

לדעתי, זה קצת הזוי לקרוא מונופול (מבחינת שליטה בשוק) לחברה הראשונה בתחום בישראל, מכיוון שלא היו לה מתחרות (כי לא היו חברות שרצו להיכנס לתחום).

 

נכון שיש את Gnrgy ואכן-לא היתה בעיה לעבוד גם איתם.

 

פשוט פרויקט Better Place היה הראשון (והיחיד) בארץ, שהחליט להשקיע בהקמת התשתית בכל המדינה (ושוב-אינני רוצה לדעת מה היה קורה, במידה ולא היה בטעינה מנוהלת, כשיש עומס ברשת-החשמל הישראלית...).

 

מה היה קורה ללא טעינה מנוהלת? בדיוק מה שקורה בשאר העולם, שבו אפשר לטעון מכוניות חשמליות בבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, גם לא הבנתי את החבילה ההיא (כלקוח שרצה לרכוש דאז), אך שים-לב, שהם הקשיבו ללקוחות ובחודש יולי 2012 שינו את השיטה לתשלום פר ק"מ (מינימום 10k לשנה).

השיטה לתשלום פר ק"מ עדיין הסתכמה, לפי מחירי הדלק של אז (שיקרים משמעותית לעומת היום) בהקבלה לרכב בנזין שצורך 1:11 (בעיגול למעלה. המספר המדויק שיצא לי הוא 1:10.7)

נכון לשנת 2012, 100% מהמשפחטומטיות 1600 סמ"ק עשו צריכה משולבת טובה יותר. הפלואנס בנזין עשתה צריכה טובה יותר, והפלואנס דיזל שנמכרה במחיר זהה בערך לרכב של בטר פלייס- בכלל.

 

יודע מה?

לדעתי, זה קצת הזוי לקרוא מונופול (מבחינת שליטה בשוק) לחברה הראשונה בתחום בישראל, מכיוון שלא היו לה מתחרות (כי לא היו חברות שרצו להיכנס לתחום).

נכון שיש את Gnrgy ואכן-לא היתה בעיה לעבוד גם איתם.

פשוט פרויקט Better Place היה הראשון (והיחיד) בארץ, שהחליט להשקיע בהקמת התשתית בכל המדינה (ושוב-אינני רוצה לדעת מה היה קורה, במידה ולא היה בטעינה מנוהלת, כשיש עומס ברשת-החשמל הישראלית...).

 

יש חברות שרצו להיכנס לתחום. למעשה, מדינת ישראל די הכשילה את כל מי שניסה להיכנס לפה עם הנושא, וכופפה כמה דברים פה ושם כדי לאפשר לאגסי להקים פה את המיזם. זה 1.

בנוגע לשטות הקולוסאלית שהדגשתי-

עומס ברשת החשמל הישראלית? נראה לך ש-זה- למה לא נתנו לישראל ישראלי לטעון את הרכב החשמלי שלו בבית בלי עמדת טעינה של "חשמל אגסי" במחיר של פי כ 200 מחשמל רגיל? טעינה ביתית רגילה בישראל היא ב 230V 16A

כלומר, צריכה מ-ה-מ-מ-ת של.... 3.3 קילוואט-שעה (פיק של 3.7). שזה.... קומקום קפה וחצי. או מייבש כביסה ורבע.

כן, אני בטוח שזה היה מה שיפיל את רשת החשמל הישראלית. הרי ברור שאם ארגוני הצללים לא היו מפילים את בטר פלייס, הם היו מוכרים 10,000 רכבים בחודש, והתחנה בחדרה הייתה מתפוצצת אחרי שבועיים בדיוק בגלל הצריכה המוגברת.

 

מה שאני באמת לא מבין זה איך גם עכשיו, אחרי שהפרויקט נפל כפי שצפו מראש שיפול (מראש! לפני שאי אלו "כוחות צללים" עלו מהשאול), אתה מנסה לשכנע את עצמך שזו אשמתו של מישהו מלבד המגלומן שהקים אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לאכזבך, אך לא היה מדובר בארבע מכוניות!

זה מה שהתשקורת החליטה לפרסם (מה לעשות... התקשורת הרגה את הפרויקט ונהנתה לסלף).

 

הייתי ממארגני האירוע והיו עשרות (אם לא יותר ממאה) מכוניות.

 

ותמונה שתפריך את הדיווח ותראה שאכן היה מדובר באירוע המונים, יש לך?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה לעצמך טובה - ותפסיק לדבר שטויות.

מי שהפיל את המיזם היה אגסי, שלמרות ההטבות מס שהיו לו הוא דרש מחיר זהה לרכב בנזין, העביר בכנסת חוק שלא יהיה ניתן להטעין בשקע ביתי כדי שכולם יהיו כבולים אליו ואז הציע מסלולים לא משתלמים (פלואנס דיזל עלתה אז אותו דבר והיתה משתלמת יותר בהוצאות).

הציבור הצביע ברגליים והפרוייקט נפל - ועל הדרך בזכות זה הוא הקשה על שיווק כל רכב חשמלי אחר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב יש תחנות טעינה בכל חניה.

מחברים לשם את כל ה PLUGIN, כל הרכבים החשמליים - טסלה, ב.מ.וו i3(איזה אוטו מכוער)...

והחיים יפים.

ראיתי טויוטה פריוס מחוברת שלא ידעתי שמוכרים שם אותה כפלוג אין בכלל.

 

היבואנים של ב.מ.וו, טויוטה, מיצובישי, ניסן\רנו יכולים לפעול ביחד ולהקים את התחנות האלה בארץ.

מי שמנסה להאשים את המלך נתניהו הראשון (הבן שלו הרי יקבל את התפקיד אחריו) זה הרי לא נכון.

פרס עזר להריץ את הפרוייקט של אגסי

IMG_20160626_124524t.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שהפיל את בטר פלייס, אם כבר מדברים על כוחות מהממשלה, היה כחלון. בזה שריסק את טריאופול הסלולר ופתח את השוק, הראה שלא חייבים לשלם על חבילות שבנויות אחרת מאופן השימוש שלך.

המודל שאגסי הציג, לאורך כל הדרך, היה המודל הסלולרי (תסתכלו בהרצאות וידאו שלו, הכל שם). אני גם זוכר אותו מנסה לשכנע סטודנטים בטכניון שכל מכונית צורכת 1:10 בדלק, וכשאמרו לו שזה שטויות הוא לא ממש התיחס, כי אז הוא בא עם הטיעון הדמגוגי והשקרי שכל שבועיים אוטו ישן מבקר במוסך...

 

מרגע שהמודל הגזלני הזה התרסק ונופץ, בעצם לבטר פלייס כבר לא היה מודל עסקי תקף והדרך לנפילה התקצרה פלאים.

 

וזה לא הזוי לקרוא לבטר פלייס מונופול בהתהוות. הצעדים הראשוניים של החברה, לפני שבכלל הייתה מכונית חשמלית, היו להשאיר בחוץ, באמצעות חקיקה, בניגוד לכל יצרני הרכב והרגולציה העולמית, את כל מי שאין לו טעינה מנוהלת. כלומר, בואו נבטל את התחרות, ואז נשתלט על השוק.

תוסיף לזה את הקשר ההדוק למשפחת עופר, מה זה אם לא מונופול?

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע מה?

לדעתי, זה קצת הזוי לקרוא מונופול (מבחינת שליטה בשוק) לחברה הראשונה בתחום בישראל, מכיוון שלא היו לה מתחרות (כי לא היו חברות שרצו להיכנס לתחום).

 

נכון שיש את Gnrgy ואכן-לא היתה בעיה לעבוד גם איתם.

 

פשוט פרויקט Better Place היה הראשון (והיחיד) בארץ, שהחליט להשקיע בהקמת התשתית בכל המדינה.

 

לא היה צורך במתחרות אם היתה האפשרות לטעון בבית ולא היו נועלים את האפשרות למונופול של בטר פלייס.

הם החליטו לנעול את השוק ולהפוך את שוק החשמליות למונופול. אנחנו עדיין מרגישים את ההשלכות של זה, כי יש לנו רק שני דגמים חשמליים בארץ ולא עשרות.

 

אם לא היו נועלים את הטעינה הביתית כל אחד היה יכול לייבא רכב חשמלי (פיאט 500E, שברולט ספארק חשמלית, BMW I3, ניסאן ליף וכו') במקום להסתמך על הרכב הבינוני מינוס של בטר פלייס.

הפלואנס הרגילה היא לא רכב טוב במיוחד, ועם טווח אפסי זה נהיה יותר גרוע.

בעצם לא היתה סיבה לקנות כזה רכב כי הפלואנס דיזל היתה יותר זולה לאחזקה ונסיעה, עם טווח בלתי מוגבל.

 

אם היתה האפשרות לטעון בבית אז היה לי רכב אחד בנזין ואחד חשמלי במקום שני בנזין. ברגע שאמרו לי "אתה לא יכול לטעון בבית אלא אתה חייב לשלם כמות עצומה שלא משתלמת לך בכלל" אמרתי "Bitch please" וקניתי רכב בנזין שבו הנסועה עולה לי חצי מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, ראשית, אינני מעובדי ב"פ וטרם רכשתי אחת, אך אני מכיר לא מעט מלקוחות החברה.

 

כמה דברים:

1) השקר שהתקשורת הפיצה (שמכרו חשמל ביוקר) אינו נכון בעליל (וראיתם זאת בעצמכם-הלילה והיום קראתי את התגובות מיום הפירוק ועד היום), מכיוון שהחברה מכרה שירות.

 

חבילת השירות כללה את עלות החשמל (ששולם ע"י ב"פ), האינטרנט של מ.המולטימדיה וההתקשרות למ.הבקרה, החכרת הסוללה (!!!) וכו'.

 

2) כפי שהתפרסם באחת הכתבות, המכונית עלתה ל-בטר פלייס יותר ממה שעלתה ללקוח, כך שזהו עוד שקר-שהרכב עלה יותר ממה שהיה צריך (שכחתם שעדיין יש מע"מ וטכנולוגיה בפיתוח?)...

 

3) לדעתי, הבעיה שהפילה את הפרויקט (בנוסף לאנטי שהתקשורת פרסמה-מאינטרס, וכל הטוקבקיסטים הממומנים-שיש גם כאן), היתה גם הקמת יותר מדי תחנות (הכמות היתה לפי 100k מכוניות!), ולא הקמה לפי מסירות בפועל.

 

4) אולי היו צריכות גם לקצץ בגודל המשרדים...

בקיצור, להיכנס לתכנית הבראה רצינית במקום פירוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...