Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כן, הם שיחקו אלה ליידי אלה, מהלך שהוא טוב לטייקון, טוב לאוצר, רע, "רק" להמוני העם היושב בציון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה!

רק שיביאו רכבים שעושים יותר קילומטרים לטעינה מאשר רכב בנזין, וזהו.

טוב, גם צריך נקודות טעינה מהירה.

 

אם יהיה יותר מ400 ק"מ לטעינה ויהיו נקודות טעינה מהירה בכל הארץ אני מחליף את הקליאו ברנו חשמלית חדשה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכפי שנאמר כאן שוב ושוב בעבר, בטכנולוגיה הנוכחית אלו בלבד הם הישומים המעשיים (רכבי עבודה עירוניים, שיתוף/השכרה עירוניים) לרכבים שכאלה.

בכל מקרה צריך לציין (שוב ושוב ושוב) כי ישומיים אלה תקפים וכלכליים עקב הסובסידיות וההטבות להם זוכים רכבים שכאלה, לא מסיבה מעשית גריידא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למה לא מסיבה מעשית? רכב שנוסע 100 KM מטעינה לטעינה זה לא מגביל במיוחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמור מאוד שרנו נפגשים עם נציגי ממשלה בשביל הרכב החשמלי שלהם. זה מסריח מקומבינות ויוביל לעוד רגולציה/חקיקה שתעדיף שיטות עקומות שיפגעו בצרכנים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא מסיבה מעשית? רכב שנוסע 100 KM מטעינה לטעינה זה לא מגביל במיוחד.

נאמר כבר מספר פעמים והופרך שוב ושוב, בדוק את 150 העמודים האחרונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

רק בגלל שמהירות הטעינה פוגעת באורך חיים של הסוללה, והיא יקרה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- זה 100 ק"מ לסוללה חדשה לחלוטין.

- זה גם 100 ק"מ ללנסיעה "סבתאית" עם רכב ריק וצמיגים מנופחים היטב, 2-3 לחיצות ו/או נסיעה ממוצעת בכביש 6 יאפשרו טווח קצר יותר.

- באופן מעשי מדובר על נסיעה בתכלס של 30-40 ק"מ הלוך חזור (אתה ממש לא רוצה להשאר בלי רזרבה, אין חשמל משמעו גרר), לנסיעה לעבודה זה אולי מספיק אבל מה ההגיון של רכישת רכב משפחתי שלא ניתן לצאת איתו לנסיעה בין עירונית?

- כיום, רכב חשמלי כדאי כלכלית ככל שהנסועה מרובה יותר אולם אין הרבה רכבים כאלה ("טסלה" זו לא דוגמא) ובוודאי לא במחיר המתקרב לרכב סטנדרטי בעל מנוע שריפה פנימית.

יש עוד, אתה מוזמן לקרוא את כל השירשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

 

ולגבי ארה"ב, שוב, ההבדל הוא שאני מתבסס על המילה הרשמית הכתובה, הNFPA (national fire protection associations)d קיבל על עצמו את המשימה להיות אחראי ולהוציא את ההנחיות והרישיון להתקנת עמדת טעינה ביתית. לא שקע ביתי ולא נעליים. התקנה של עמדה, על פי תקנות, בדיוק כמו שרצו לעשות בישראל והם פועלים על פי סעיף 625 לחוק החשמל הפדארלי (national electric code). הנה מסמך ההנחיות לקבלת היתר להתקנה- http://www.afdc.energy.gov/pdfs/EV_charging_template.pdf

הנה החוק המלואו- http://www.psrc.org/assets/3729/A_NEC_625_2008.pdf?processed=true

 

סלח לי, אתה טועה. זה שיש תקן לעמדות הטענה קבועות לא אומר שאין אפשרות הטענה משקע ביתי בארה״ב. כל רכב חשמלי או היברידי נטען שנמכר בארה״ב מגיע עם כבל טעינה לשקע ביתי מהיצרן. אצל טסלה, אפשר גם לחבר את הכבל לשקעים יעודיים לקראואנים ולקבל טעינה מהירה של 10kW, יותר מהרבה עמדות טעינה קבועות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- באופן מעשי מדובר על נסיעה בתכלס של 30-40 ק"מ הלוך חזור (אתה ממש לא רוצה להשאר בלי רזרבה, אין חשמל משמעו גרר), לנסיעה לעבודה זה אולי מספיק אבל מה ההגיון של רכישת רכב משפחתי שלא ניתן לצאת איתו לנסיעה בין עירונית?

 

יש בזה המון היגיון אם אתה משק בית של 2 מכוניות - במקרים הלא שכיחים של נסיעה ארוכה אתה נוסע ברכב השני.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שרכב חשמלי עם טווח של 30-40 קילומטר היה ממלא את רוב צרכיי, הייתי בקלות מוכר רכב אחד ומשאיר את הדיזל שלי לנסיעות הארוכות.

אם רק היה לי איפה להטעין מזמן הייתה לי פלואנס חשמלית יד שניה.

(גר בבניין בלי חניה, וברחוב שלמצוא בו חניה קרובה זה בגדר נס היסטרי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעת תורם של המפרקים לנסות ולהוציא כסף,

אולי מהבעלים / בעלי התפקידים ?

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001088535#fromelement=hp_morearticles

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

מסתמן: תביעת ענק נגד שי אגסי ועידן עופר



מפרקי בטר פלייס יבקשו אישור לתבוע את בכירי החברה, בהם המייסד והיו"ר לשעבר, על אחריותם לקריסתה • מנהלים במיזם הרכב החשמלי: "ההתנהלות הייתה מקצועית"

 

http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4806372,00.html

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...