Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

תומר, ברצינות, על מה אתה מקשקש. אחרי 181 עמודי דיון (למעשה הגענו למסקנה הזו עוד אי שם בעמוד 15 נראה לי, לפני שהפרויקט בכלל הופעל בארץ) כולנו יודעים טוב מאוד את הסיבה לכשלון-

מחיר גבוה, חבילות לא משתלמות. בזמנו ישבתי לעשות את המתמטיקה בצורה מעמיקה, יצא שהחבילה הכי טובה שבטר פלייס הציעו מקבילה מבחינת מחיר לרכב שצורך 1:10-1:11 לפי מחירי הדלק דאז, כלומר 7+ שקלים. בזמן שרנו פלואנס דיזל הציעה בגאז' גדול יותר, צריכת דלק משולבת של 1:17-1:18 גם אצל נהג לא חסכוני במיוחד, וטווח גדול בהרבה על מיכל בודד.

אפילו גרסת הבנזין הציעה חבילה עדיפה על בטר פלייס.

 

הפרויקט נכשל בגלל מגלומניה של אגסי, השקה לפני שהיו תשתיות מספיקות, ותמחור לא כדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תומר, אתה נציג בטר פלייס בפורום? כי לטעון שחברה ששאפה (ולפחות בתחום הטעינה מימשה שאיפתה) למונופול הוכשלה זה, איך אומר בעדינות, הזוי משהו.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמח את תציין את המקור שלך לעובדות.

1. כפי שנאמר אי אלו פעמים בעבר,

הפרויקט נכשל בגלל מגלומניה של אגסי, השקה לפני שהיו תשתיות מספיקות, ותמחור לא כדאי.
אני מקווה כי אינך מוצא את חברות הנפט/יצרני הרכב/זקני ציון פועלים מאחורי הקלעים (אם כבר, BP בחשה בקלחת כדי להפיק חוקים מוטים לטובתה. אתה מוזמן לעיין בשירשור)

2. מהם למעשה מכוסה באחריות? אתה יכול להביא מקור מוסמך לכך? לדעתי, אם המנוע/אלקטרוניקה עולים באש אז אולי יהיה ניתן לבקש לממש את האחריות, במקרה של סוללה חצי מתה הטענה תהיה של בלאי טיבעי.

3+4. "אחריות" יש, אבל בכסף. החוק קובע כי על היבואן לספק שירות למשך 7 שנים, לא אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, צר לי לאכזב אתכם עם... עובדות:

1. תכלס, החברה הוכשלה על-ידי אינטרסנטים שידעו, שאם היא תצליח-הם יהיו ללא עבודה... (חלקכם יודעים זאת)

 

כבר פה איבדת כל רצון שלי להמשיך לקרוא עקב מופרכות מוחלטת של דבריך.

ועוד לקרוא לזה עובדות :roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, צר לי לאכזב אתכם עם... עובדות:

 

כלומר, בזמן הפירוק, רכבי 2013 קיבלו את זכאותם לאחריות, כפי ש-Better Place נתנה-עד שנת 2017.

 

 

4. שכחתם שיבואן מחויב לספק אחריות למשך 7 שנים?

 

-בנוסף, בעת חתימת ההסכם עם חברת Gnrgy למכירת נכסי Better Place, קרסו התחייבה להמשיך את מתן השירות, האחריות ומכירת מלאי המכוניות שנותרו בנמל אשדוד.

 

בקיצור... תתחילו להבין עובדות ותבינו, שמדובר בפרויקט נפלא, שהוכשל על-ידי התקשורת, יבואני-הרכב ושאר האינטרסנטים (כולל חב' קרסו), בשל חשש מהצלחתו (והוא היה בכיוון הנכון! 1,000 בחצי שנה זה המון, כאשר מדובר בשנה הראשונה ותחת מתקפת שיימינג שקרי).

 

בקיצור תתחיל להפנים , גם בשוק הישראלי הקטן , שמוכר כ 125,000 רכבים בחצי שנה , 1,000 זה מספר קטן , קטן מאוד.

ואין לי כוח להתחיל ולחזור על 2700 הודעות אבל בקיצור , בטר פלייס בזמן ההקמה הראשונית היתה לפני המחאה החברתית ולפני מהפכת הסלולר,

ואז המייסד , מר אגסי , טען לרעיון שדומה לחברות הסלולר ,

הבעיה הייתה בתמחור , שנתן לך רכב נחות (טווח קצר , זמן טעינה ארוך בהשוואה לבנזין , והתחייבות שלך לק"מ כאשר במקרה האופטימלי , כאשר אתה מנצל את מלא המכסה השנתית בדיוק , אתה מגיע למחיר עלות זהה של רכב בנזין. ולרוב זה יוצא יקר יותר.

 

אנשים התעוררו , הבינו את השקר ופשוט לא קנו.

 

אז החברה התפרקה , וקניה בפחות מחצי מחיר עם טעינה ביתית , כבר הפך את העסקה למשתלמת למי שהייתה חניה מתאימה בלבד.

אבל אז יש את הבעיה של הטווח הקצר.

 

בקיצור , כמו בפרסומת , אתה חי ביס פלנט.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה המרכזית זה טווח של 150 ק"מ שנגמרים ב-3 ימי נסיעה וחתונה קתולית עם בטר פלייס, אבל להטעין משקע חשמלי רגיל במקום ייעודי היה יכול לצמצם את הכישלון

עוד שקר, שאכלת מהתשקורת הישראלית.

המדינה היא זו שחוקקה את חוק הטעינה המנוהלת, כדי למנוע את נפילת החשמל בשעות העומס.

 

בטר פלייס עבדה ע"פ החוק וכלל לא הרוויחה על החשמל (מתי תבינו, שמכרו חבילת שירות ולא חשמל???).

 

בנוסף, המחירים ה"גבוהים" נבעו עקב חוסר תמריצים מהמדינה ומחיר הקנייה הגבוה מרנו.

זה שמס הרכב הוא 8%, לא מנע מהמדינה לגבות 30k על כל רכב...

 

עכשיו תבינו, מדוע הרכב הנהדר הזה לא נמכר ב-90k-100k...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור תתחיל להפנים , גם בשוק הישראלי הקטן , שמוכר כ 125,000 רכבים בחצי שנה , 1,000 זה מספר קטן , קטן מאוד.

ואין לי כוח להתחיל ולחזור על 2700 הודעות אבל בקיצור , בטר פלייס בזמן ההקמה הראשונית היתה לפני המחאה החברתית ולפני מהפכת הסלולר,

ואז המייסד , מר אגסי , טען לרעיון שדומה לחברות הסלולר ,

הבעיה הייתה בתמחור , שנתן לך רכב נחות (טווח קצר , זמן טעינה ארוך בהשוואה לבנזין , והתחייבות שלך לק"מ כאשר במקרה האופטימלי , כאשר אתה מנצל את מלא המכסה השנתית בדיוק , אתה מגיע למחיר עלות זהה של רכב בנזין. ולרוב זה יוצא יקר יותר.

 

אנשים התעוררו , הבינו את השקר ופשוט לא קנו.

 

אז החברה התפרקה , וקניה בפחות מחצי מחיר עם טעינה ביתית , כבר הפך את העסקה למשתלמת למי שהייתה חניה מתאימה בלבד.

אבל אז יש את הבעיה של הטווח הקצר.

 

בקיצור , כמו בפרסומת , אתה חי ביס פלנט.

אישית, גם לא הבנתי את החבילה ההיא (כלקוח שרצה לרכוש דאז), אך שים-לב, שהם הקשיבו ללקוחות ובחודש יולי 2012 שינו את השיטה לתשלום פר ק"מ (מינימום 10k לשנה).

 

חברים, אינני מעובדי החברה (גם לא לשעבר... לצערי), אלא בסה"כ ממעריצי הפרויקט, שרצה שיצליח ויודע, מה נכון והגיוני ומה לא נכון.

 

לצערנו, היו אינטרסנטים ששטפו את המוח שלכם בשקרים (דרך התקשורת ותגובות), מכיוון שידעו דבר אחד (ואחד מהתחום הודה בפני-כשנכחתי באחד מימי ההתנסות):

במידה ובטר פלייס תצליח, אותו עובד (עובד בתחנת דלק) ישאר ללא עבודה, מכיוון שלא יהיה בו צורך יותר.

 

במקום לנסות לשתף-פעולה עם הפרויקט, אותם אנשים החליטו להחרימם, והפחיד את הציבור ולגרום לפירוק הפרויקט המדהים הזה.

 

לילה-טוב! :-)

 

תומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחידי ששטף את המוח שלנו בשקרים, גם פנים מול פנים, היה שי אגסי.

 

צצת פה כפטריה אחרי החמסין בלי לקרוא את השרשור הזה, שהוא כרונולוגיה של הצהרות בטר פלייס מול המציאות, ואתה מטיף מוסר?

 

אה, ואותו עובד תחנת דלק שלכלך על בפ וגרם לקריסתה היה מוצא עבודה בתחנת החלפת הסוללה או בשלל התעשיות הנלוות שנוצרות כששוק חדש נפתח או מחליף אחר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שקר, שאכלת מהתשקורת הישראלית.

המדינה היא זו שחוקקה את חוק הטעינה המנוהלת, כדי למנוע את נפילת החשמל בשעות העומס.

 

 

שמע, הותרת אותי פעור פה תמימות או היתממות כזו מזמן לא ראיתי.

 

מי זה אותו גורם עלום שניקרא 'מדינה'? אלה אותם חברי כנסת שנתונים ללחצי לוביסטים שונים ומשונים, אלה רגולטורים שחלקם גם שכנים שלך שרוצים להתקדם ולשרוד במקום העבודה שלהם ומטים אוזן לרחשי ליבו של הבוס, אלה פקידים בחלקם אפורים שמשתכרים שכר 'לא משהו' ומסתנוורים מההילה שיש ליזם עתור התהילה.

 

באמת שאין לבטר פלייס יד ורגל בהחלטה הרגולטורית שהתקבלה? :screwy:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי השיטה שלך, גם מכוניות ללא נהג לא יכנסו כי יהרסו פרנסה של הרבה בעלי מקצוע.

רד מהעץ. התמחור היה הזוי , גם בחבילה של 10k מול האלטרנטיבה וזה שמחירי הדלק עמדו על 8 שח לליטר. כיום המחירים הם 6 שח לליטר. וזה בגלל המלחמה של סעודיה באיראן וממש בלי קשר לבטר פלייס. אז היום התמחור עוד יותר הזוי. וגם אם הייתה שורדת עוד שנה, הירידה במחירי הדלק בעולם הייתה מפילה אותם.

גם הרעיון של אפ"ס (שלוש חברות הסלולר) היה טוב, רק התמחור הזוי כפי שהוכיח גולן טלקום.

רק כאן קודם היו הזולים ואז בא אגסי עם יקר.

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שקר, שאכלת מהתשקורת הישראלית.

המדינה היא זו שחוקקה את חוק הטעינה המנוהלת, כדי למנוע את נפילת החשמל בשעות העומס.

 

בטר פלייס עבדה ע"פ החוק וכלל לא הרוויחה על החשמל (מתי תבינו, שמכרו חבילת שירות ולא חשמל???).

 

בנוסף, המחירים ה"גבוהים" נבעו עקב חוסר תמריצים מהמדינה ומחיר הקנייה הגבוה מרנו.

זה שמס הרכב הוא 8%, לא מנע מהמדינה לגבות 30k על כל רכב...

 

עכשיו תבינו, מדוע הרכב הנהדר הזה לא נמכר ב-90k-100k...

 

איך בשאר העולם, בו טעינה ביתית היא חוקית ורכבים חשמליים נמכרים עם מתאם לשקע ביתי רשתות החשמל שורדות? הרי רוב אלו שטוענים בבית יטענו בד״כ בלילה, שאז ממילא יש עודפי יצור לא מנוצלים. אז אם כבר, טעינה ביתית עוזרת לרשת החשמל להיות יותר יעילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...