Jump to content

TomerZuitlin5755

  • פרסום הודעות

    24
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות TomerZuitlin5755

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    MG ZS EV חשמלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ידידי, סיימתי תואר-הנדסאי אוטוטק, אז להגיד שאני לא מבין בחשמל... אינך מכיר אותי. בנוסף, אני שנים עוקב אחר תחום החשמליות ומכיר את המערכת. אין בכוונתי להתעסק עם מערכת המתח הגבוה, אלא רק ב-מה שמותר לנהג הממוצע.
  2. אשמח להמלצה על משהו איכותי, שבוודאות יתמוך ברכב שלנו ובחשמליות באופן כללי.
  3. סבבה. ראיתי שיש להם כמה מכשירים וגם מכשירי אבחון... מה מומלץ מצד מכשירי האבחון (רגילים וגם כאלו המתחברים לסלולרי)? צריך ל-MG ZS EV החשמלי.
  4. נכון (יודע וזה הגיוני) פשוט הבנתי, שמכשירים מסויימים יכולים להישרף בבדיקת זרם... לכן חששתי מעלותו מול איכותו. כמובן אשמח לקישור/המלצה על משהו מקצועי, שאוכל לבדוק דברים גם ברמה מקצועית יותר (שלא אזדקק... כמובן).
  5. היי, יש לי רב-מודד פשוט מ-ACE (זה שעולה 50). רציתי לדעת, אילו בדיקות מצבר אוכל לבצע באמצעותו, מבלי לחשוש שהוא ייהרס או יגרום נזק למצבר/מערכות? בדיקת מתח פשוטה תהיה מספיק אמינה ולא מסוכנת? כמובן אשמח לקבל המלצה על משהו מקצועי יותר, שאוכל להזמין באינטרנט ולעבוד באופן מקצועי ללא כל חשש. תודה מראש, תומר
  6. מי היה מטעם MG? מה דעתכם על ה-GAC?
  7. בדיוק. אגב, כל אלו שטוענים ששי אגסי נוכל, כדי שיסתכל סביב, כי בפועל, הנוכלים אלו חברות-הדלק, הרכב והתקשורת (לכולם היה חשש ואינטרס משותף), שהחליטו לחסל את בטר פלייס ע"י הפצת שקרים ומימון טוקבקיסטים. החברה "איימה" על השוק (ועובדה-הערכת המכירות) ולכן, הגורמים (שהיו נפגעים קשות מהצלחתה) עשו הכל, כדי שתפשוט-רגל... אהמ... גם גרסו עושים זאת ועובדה לכך, היא ההתעללות שהיא גורמת ללקוחות ועושה הכל, כדי להשמיד רכבים.
  8. הפתרון לטווח היה החלפת הסוללה בתחנות, אך לצערי, הוא חוסל ע"י מחסלי בטר פלייס... ד"א, הרנו זואי היתה אמורה להצטרף לטכנולוגיה, במידה ולא היו קוברים הכל לפני כמעט 4 שנים...
  9. 1) לדעתי, היה כדאי לך לשקול מילים, כי אתה... טועה. 2) רנו בחרה בבטר פלייס ולא ההיפך 3) אולי קרסו נתנה מחיר טוב, אך עד כמה שידוע לי, זה אחרי שהורידה את המחירון ובכלל... לאן נעלם חוק השירות למשך 7 שנים? ואסור לשכוח, שהסוללות היו באחריות ל-5 שנים!
  10. לפי זיכרוני, זה לא היה המחירון, אלא קרסו הורידו אותו. אלו העובדות: 1) קרסו התחייבו לאחריות על הסוללה והרכב (גם בימי בטר פלייס-הטיפולים נעשו בקרסו). 2) סוללה אמורה להחזיק (למצב סביר) כ-7 שנים ובפועל, ניתנו סוללות שאינן מותאמות לישראל ומחזיקות כ-3 שנים. מזל שלא חזר לדלק, אך יכל לשמור את החשמלית...
  11. ומי אמר, שאתה חייב לטעון דרכם? יכולת לרכוש את המכונית במחיר מלא (כלומר, כולל הסוללה), ולנסוע ללא קשר לפרויקט. זה שלא יכולת להחליף סוללות וליהנות מתחזוקת הסוללה השוטפת-זה כבר סיפור (הגיוני) אחר...
×
×
  • Create New...