Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אבא שלי רוצה לעלות קצת בשנתון של הרכב המשפחתי. כרגע יש לנו מאזדה 626 שנת 2000 והדרך הכי טובה לתאר את מה שאנחנו מחפשים זה אותו אוטו רק יותר חדש [שנתון 2006 ומעלה] עם הקריטריונים הבאים:

 

-חסכוני בדלק, דיזל בהחלט אפשרות

-מנוע חזק

-מרווח, לא סופר מיני לא מיני ולא משהו דומה, צריך מקום לשלושה מבוגרים מאחורה

-מפנק כמה שאפשר [מחבחינת אבזור]

 

האופציות שעלו לנו לראש הם: סקודה אוקטביה דיזל, סיאט טולדו טורבו דיזל, מאזדה 6.

 

התקציב עומד על סביבות ה70K פלוס מינוס בטריידאין או 50K בקנייה מיד פרטית.

 

מה האפשרויות הכי טובות שאתם יכולים להציע לי?

פורסם

כמה קילומטרים אתם עושים בשנה? הסיכוי שלכם למצוא אוקטביה או טולדו דיזל במצב טוב וקילומטראז' סביר נמוך למדי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כמה קילומטרים אתם עושים בשנה? הסיכוי שלכם למצוא אוקטביה או טולדו דיזל במצב טוב וקילומטראז' סביר נמוך למדי.

 

האמת, די הרבה. אין משהו יותר מדי קבוע בנסיעות אבל במאזדה לדוגמא הרצנו 80 אלף ק"מ בשנתיים

×
×
  • תוכן חדש...