Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חור באגזוז.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להפך! שיש חור באגזוז זה גורם לגזים לצאת בצורה חופשית יותר ולא "מעמיס" על המנוע (פעולת פריפלואו).

 

רק שזה עושה רעש ופולט יותר גזים רגילים - ובטסט יבקשו ממך לתקן את החור

פורסם
להפך! שיש חור באגזוז זה גורם לגזים לצאת בצורה חופשית יותר ולא "מעמיס" על המנוע (פעולת פריפלואו).

 

רק שזה עושה רעש ופולט יותר גזים רגילים - ובטסט יבקשו ממך לתקן את החור

 

!?!? אז אולי נעשה צנרת בקוטר של ביוב וזהו ? אין לחץ נגדי , יש פגיעה. נקודה.

 

אל תחרטט אנשים אם אתה לא מבין בגרוש.

פורסם

אל תזבל בשכל אם אתה לא מבין אם כבר!!!

 

חור באגזוז - זרימה יותר חופשית

הפגיעה היחידה זה הרעש והגזים הנפלטים הלא חוקיים

 

מה קשור אוטו לא סוחב ואוכל דלק אם הגזים בפליטה יוצאים מהר יותר?

עזוב את זה שזה להפך

איך זה יכול לגרום לפגיעה בסחיבה ואכילת דלק? מה הקשר לזה בכלל???

צריך להיות קצת לחץ נגדי זה ברור, אבל אף אחד לא הזכיר פה "תוציא את כל הסעפת פליטה תקבל משהו טוב"

 

וכמו שאמרתי! יבקשו לתקן בטסט כי זה גורם לרעש ופולט גזים - לכן לא עושים חור ברוחב של ביוב!

אבל אם אתה רוצה לנצל פעולה של זרימה חופשית קנה פרי פלואו (שלא יוסיף כלום כמעט) אגב לזה יש כן יציאה ברוחב של ביוב :)

יש כמה חוקיים...

פורסם
אל תזבל בשכל אם אתה לא מבין אם כבר!!!

 

חור באגזוז - זרימה יותר חופשית

הפגיעה היחידה זה הרעש והגזים הנפלטים הלא חוקיים

 

מה קשור אוטו לא סוחב ואוכל דלק אם הגזים בפליטה יוצאים מהר יותר?

עזוב את זה שזה להפך

איך זה יכול לגרום לפגיעה בסחיבה ואכילת דלק? מה הקשר לזה בכלל???

צריך להיות קצת לחץ נגדי זה ברור, אבל אף אחד לא הזכיר פה "תוציא את כל הסעפת פליטה תקבל משהו טוב"

 

וכמו שאמרתי! יבקשו לתקן בטסט כי זה גורם לרעש ופולט גזים - לכן לא עושים חור ברוחב של ביוב!

אבל אם אתה רוצה לנצל פעולה של זרימה חופשית קנה פרי פלואו (שלא יוסיף כלום כמעט) אגב לזה יש כן יציאה ברוחב של ביוב :)

יש כמה חוקיים...

 

 

אתה טועה,ואתה מטעה אנשים. :evil:

 

מנוע צריך לחץ נגדי בשביל פעולה תקינה.

ברגע שאתה עושה חור באגזוז אתה פוגע בלחץ הנגדי ובפעולה התקינה של המנוע.

ובכך בעצם אתה גורם לירידה בביצועים.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אחי שיש לך חור קטן, להפך - זה מקל על המנוע לפלוט את הגזים

 

אז נכון אם זה ממש בור ענקי זה ישנה ת'התנהגות של המנוע אבל מדובר על חור קטן

 

 

זה לא מוריד אחי צא מזה! אני לא מטעה אנשים כי היה לי בפיג'ו 205 חור באגזוז ושהלכתי לתקן הוא צחק ששאלתי אם זה מוריד מהביצועים...

פורסם

כולכם צודקים :idea:

 

חור במע' הפליטה עד לדוד האמצעי(כולל) יגרום לירידה בביצועים עקב חוסר האיזון החוזר(ע"ע מומנט).

 

חור במע' הפליטה בכללותה יגרום לרעשים ופליטת גזים רעילים(כשלון בטסט).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חור בדוד משתיק לא יגרום לירידה בביצועים! להפך - הדוד המשתיק רק מכביד על המנוע ואם תוריד אותו ותשים FREEFLOW אתה רק תרוויח כוח לא מנוצל (גג 5 כוח ולא במכונית סטנדרטית) ז"א שאם יש חור זה לא יכביד זה רק יקל אם כבר (ויעשה נזק לאוויר וירעיש).

 

חור בסעפת פליטה בוודאי שיגרום לשינוי התנהגות המנוע לרעה כי שם יש דחיסה ממש גבוהה - שם צריך לחץ

 

אבל בדוד הסופי (משתיק) אם יש חור זה ממש אבל ממש לא יגרום לצריכת דלק גדולה או סחיבה איטית יותר

×
×
  • תוכן חדש...