Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רמקולים פיוניר 300w TS-A6995

הציעו לי ת'מגבר ב-200 שקל !

מה אתם אומרים ? שווה ? מגבר טוב ? ממוצע ? או "זבל סיני" ?

ואם אפשר פרטים על המגבר...

 

תודה מראש !

פורסם

200 שקל כי זה מחבר ובמגבר לא בדיוק נקנה..... מקווה שאתה מבין....

ואם תקלה או משהו לא עובד אין שום בעיה להחזיר לו ולקבל ת'כסף בחזרה...

 

:lol:

פורסם
אני חושב שהחברה היא חיקוי של אודיובאן.

 

אתה חושב לא נכון.

זה מגברים דוקא סבבה. אבל יש להם מגברים גם מאד מאד חלשים זה יכול להיות גם 20W ליציאה למרות הגודל הגדול. למשל ראיתי כזה אחד 800W והוא היה באורך 35-40 סמ' בערך

פורסם

כבר אמרו שזה לא חיקוי וגם בתרד' הזה.

עדיף שתשתוק ויחשבו שאתה דפוק מאשר שתכתוב ותוכיח את זה

פורסם
כבר אמרו שזה לא חיקוי וגם בתרד' הזה.

עדיף שתשתוק ויחשבו שאתה דפוק מאשר שתכתוב ותוכיח את זה

 

מה זה כבר אמרו? אתה אמרת, האם זה אומר שמה שאתה אומר זוהי אמת אבסולוטית? תדבר יותר בכבוד לשאר המשתמשים בפורום, אני לא חושב שאתה היית נהנה מיחס דומה.

 

יכול גם שROCKWOOD היא לא חיקוי של רוקפורד :roll:

פורסם

בקשר לROCWOOD אני לא יודע.. אבל ראיתי די הרבה את החברה הזאת באתרים למכירה בין חברות טובות שאת כולם כמעט הכרתי. אז אולי זה לא חיקוי... אבל לא יודע בוודאות. נשמע כמו שילוב של רוקפורד וקנווד.

אני לא אומר שאודיובנק היא חברת היי אנד. היא סתם חברה לעומת אודיו באן אב להיא לא קשורה לאודיו באן בכלל. המגברים לא דומים בכלל. וגם הלוגו לא דומה. זה ששם דומה זה לא אומר כלום.

גם שמעתי את המגבר בפעולה והוא סבבה לעומת המחיר הזול.

פורסם

יש גם שאומרים למשל שהפלטיניום V12 הוא בסדר ואפשר להגיד שחוץ מהשם V12 הוא לא דומה בכלל לאלפיין ושבעצם הוא לא חיקוי. אבל בתכלס חברה זולה שהשם שלה דומה בצורה חשודה מאוד לשם של חברה גדולה ומפורסמת יותר בדרך כלל יש קשר בין הדברים. עדיין יכול להיות חיקוי שהוא בסדר אבל צריך יותר להיזהר.

×
×
  • תוכן חדש...