Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום.

 

מפגש צפון ביום שישי הזה במקום הרגיל (מתחם שופר סל דיל, נשר).

 

הגעה למפגש בשעה בין 13:00-13:30

אני מזכיר חברים חדשים שמגיעים למפגש, תבואו ותציגו את עצמכם תבקשו לראות את הרכבים ולשמוע את המערכות נעשה זאת בשמחה זאת מטרת המפגש.

 

מספרי ברזל להתפקד , כרגיל כוסות אחת פעמי ושתיה קלה תתברך.

 

כתובת : נשר, בר יהודה 147,תל חנן.

194736_2461931061934_1061926821_2785867_1055690438_o.jpg

פורסם

אם לא יצוצו לי דברים ברגע האחרון ( כמו במפגש הקודם ), אז אני אגיע, מביא שתייה.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

שכחתי לציין שאני מגיע עם מגבר חדש של DD C3B מגבר 2 ערוצים חזק ביותר שיגביר סט של MB QUART 216 שלי :)

 

גידי 24:

כמובן אתה יכול לגשת לכל אחד במפגש ולהתעניין במה שאתה צריך אתה כבר לבד תזהה את הותיקים בתחום.

 

Peyura:

ברוכים הבאים כשאתה מגיע תבוא ותציג את עצמך וכמובן את המערכת שלך :)

פורסם

מגיע עם מערכת חדשה :-)

אשמח לקצת עזרה בכיוונים..

 

שגיא

פורסם

לכל החדשים-ברוך בואכם!

 

חשוב לחדד משהו.התחזית מדברת שאולי ירד גשם ביום המפגש.אם אכן יהיה כך,לא להתייאש ורצוי להגיע בכל זאת כי במידה ונצטרך,יש מקום מקורה ששם ניתן לשהות באין מפריע.

פורסם
שכחתי לציין שאני מגיע עם מגבר חדש של DD C3B מגבר 2 ערוצים חזק ביותר שיגביר סט של MB QUART 216 שלי :)

 

גידי 24:

כמובן אתה יכול לגשת לכל אחד במפגש ולהתעניין במה שאתה צריך אתה כבר לבד תזהה את הותיקים בתחום.

 

Peyura:

ברוכים הבאים כשאתה מגיע תבוא ותציג את עצמך וכמובן את המערכת שלך :)

 

איפה נעלמת ? :evil:

 

השארת אותי לבד עם ארזה.:lol:

 

שמח שאתה חוזר לעניינים, תתחדש על המגבר נראה מעניין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...