Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב שיש כאן בלבול - כמה אנשים כתבו "כבלים" (cables) במקום קבלים (capacitors).

כבלים לא יתנפחו, אם כי בהחלט יכולים להיות רופפים. להחליף כבלים זו משימה די פשוטה.

מה שיתנפח אלה קבלים, שהם רכיבים היושבים על לוח האם. אני מניח שאין לך המיומנות להחליפם, מן הסתם אם זו הבעיה יהיה עליך להחליף לוח אם, וכיון שמדובר במחשב ישן מאוד (P4 יצא מהשוק כבר לפני אי אילו שנים) קרוב לודאי שיהיה עדיף לרכוש מחשב חדש, או להחליף את כל הקרביים (לוח עם, מעבד, זכרון וכרטיס וידיאו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אכן חשבתי להחליף מחשב לicore3 אבל זה לבסוף ירד זמנית מהפרק, כי אני אמור לקבל נייד של asus מתנה.

אם הסוללה של הBIOS לוח אם לא תקינה זה יכול לגרום גם לתופעה של מחשב קופא?

קראתי פה ושם על הדבר הזה מה שגם לא זכור לי שהחלפתי סוללה לפחות כמה שנים טובות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אכן חשבתי להחליף מחשב לicore3 אבל זה לבסוף ירד זמנית מהפרק, כי אני אמור לקבל נייד של asus מתנה.

אם הסוללה של הBIOS לוח אם לא תקינה זה יכול לגרום גם לתופעה של מחשב קופא?

קראתי פה ושם על הדבר הזה מה שגם לא זכור לי שהחלפתי סוללה לפחות כמה שנים טובות.

 

אני נתקלתי רק פעם אחת בבעיית סוללה שהתרוקנה, זה היה ב-BIOS של מחשב מבוסס 80286 (מה שהיה קרוי PC-AT) ותופעת הלואי היחידה היתה צורך להקליד את התאריך והשעה בכל boot. במחשבים יותר חדישים מעולם לא התרוקנה לי סוללת BIOS, גם לאחר מספר שנות שימוש.

נסה להכנס ל-BIOS עם ההפעלה הראשונה ולראות אם כל הרכיבים מוגדרים כראוי או שמידע כלשהו "זרח מפרחונו" של ה-BIOS.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מניסיון שלי מדובר בבעית מגע של הזכרונות ויתכן גם לוח תקול.

תתחיל בפירוק הזכרונות וניקוי עם לחץ אויר וניקוי המגעים של הזכרונות עצמם עם מחק או מטלית טבולה במעט אלכוהול.

הערת בטיחות: לא לעבוד עם לחץ אויר כאשר המחשב עובד או מחובר לחשמל.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

טוב אז ככה,שלפתי את הזיכרונות וניקתי אותן לא פתר את הבעיה.

לבסוף הלכתי על המאורר שהעלה בי חדש בגלל שהוא התחיל לעשות רעשים והחיבור החשמלי שלו נראה מוזר.

החלפתי למאוורר אחר והבעיה נפתרה.

 

תודה רבה לכולם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...