Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה סיוויק מודל 93 אני התחלתי לשפר את האוטו.

לפי התכנון הייתי אמור להוציא את הממיר הקטליטי ביום שישי, אך לפתע בא אלי בנאדם שטוען שהוא מבין(לא בטוח).... שאין במודל שלי ממיר קטלטי!!!

מי יודע???

(לא בא לי לעבוד סתם).

אבי.

כל דבר שהוא מספיק מהיר כדי לעשות שטויות, הוא טוב מספיק בשבילי!

honda civic forever

פורסם

מאוגוסט 93 כל רכב חוייב בממיר

אבל למעשה בטסטים מחייבים מ 94

יש גם מכוניות של שנים ליפני זה שיוצאו עם ממיר למרות שלא היה חייב

 

למה שלא תידחוף את האף מיתחת לאוטו ותיראה

 

או אם אתה לא יודע איך זה ניראה תן למישו שכן יודע וזה לא חייב להיות אגזוזון, מה שהוא גם יכול לידפוק אותך ... תרתי משמע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם יש ממיר זה הדוד הראשון

 

אבל יכול להיות לך דוד ראשון שהוא לא ממיר

 

אתה צריך לדעת את ההבדלים במראה שלהם..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
וזה שינה משהו ???

כאילו זה נותן יותר כוח לא?

אם הממיר לא הוחלף מאז שנת 93, הוא בטח כבר לא מתפקד, ורוב הסיכויים שהוא גם די סתום.

הורדה של הממיר לא תוסיף כח היסטרי, אבל היא כן תחזיר קצת מהכח שממיר סתום גוזל.

 

מה שכן - זה לא חוקי להוריד ממיר.

פורסם
גם לא חוקי, גם מזהם מאוד, וגם לא תעבור טסטים !

קח את זה בחשבון.

 

ולפי מה שאני יודע ממירים מחוייבים במכוניות משנת 94.

 

סתרת את עצמך.

 

אכן אין חובה לממיר במנוע 1.6 בשנת 93'. (ואף בכל נפח מנוע לעניות דעתי).

פורסם

אבל אני יכול להוריד כי בשנה שלי לא חייב.....

אווקי אני חושב שאני יוריד לגמרי את כל הדוד הראשון וככה זה גם ייתן לי תוספת רעשש...[/b]

כל דבר שהוא מספיק מהיר כדי לעשות שטויות, הוא טוב מספיק בשבילי!

honda civic forever

פורסם
אכן אין חובה לממיר במנוע 1.6 בשנת 93'. (ואף בכל נפח מנוע לעניות דעתי).

לידיעתך - קיימת חובת ממיר לרכבים אשר היצרן הרכיב במקור ברכב.

רכבים בנפח מנוע 2000 סמ"ק ומעלה משנת יצור 92' ואילך בחלקם הורכב ממיר. ואילו משנת 93' הורכבו ממירים ברכבים מנפח 1600 סמ"ק ומעלה.

ישנם רכבים בעלי נפח מופחת מזה שהם הורכב גם כן ממיר(קורולה 93' לדוג').

 

אין כל חובת המצאות הממיר ובוחנים אינם יכולים לאבחן זאת באם הוא חסר ברכבים משנתונים אלו, מאחר ולא כל הרכבים צויידו בהם.

 

גם בשנתון 94' לא כל הרכבים צויידו בו. לדוג' - רנו אקספרס, סקודה טנדר ולאדות למינהם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אכן אין חובה לממיר במנוע 1.6 בשנת 93'. (ואף בכל נפח מנוע לעניות דעתי).

לידיעתך - קיימת חובת ממיר לרכבים אשר היצרן הרכיב במקור ברכב.

רכבים בנפח מנוע 2000 סמ"ק ומעלה משנת יצור 92' ואילך בחלקם הורכב ממיר. ואילו משנת 93' הורכבו ממירים ברכבים מנפח 1600 סמ"ק ומעלה.

ישנם רכבים בעלי נפח מופחת מזה שהם הורכב גם כן ממיר(קורולה 93' לדוג').

 

אין כל חובת המצאות הממיר ובוחנים אינם יכולים לאבחן זאת באם הוא חסר ברכבים משנתונים אלו, מאחר ולא כל הרכבים צויידו בהם.

 

גם בשנתון 94' לא כל הרכבים צויידו בו. לדוג' - רנו אקספרס, סקודה טנדר ולאדות למינהם.

 

עמית

 

השכלתי. תודה :idea:

×
×
  • תוכן חדש...