Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי הגיע לארץ ב12.10 והוא בנמל.

כידוע, היבואן חייב לספק לצרכן את הרכב עד 15 ימי עבודה מיום הגעת הרכב לארץ.

שאלתי היא האם ימי חול המועד נחשבים כימי עבודה? לטענת נציג המכירות בצ'מפיון ימי חול המועד לא נחשבים משום מה.

וזה טמוע מכיוון שבנקים למשל, עבדו!

פורסם

ימי חול המועד הם ימי עבודה רגילים.

12-13.10 ערב חג וחג

14.10 הוא יום ו' ולכן יתכן שלא נלקח במנין ימי העבודה.

הימים 16-18.10 היו ימי עבודה מלאים. אני לא בטוח לגבי ה-19.10 (הושענה רבה).

 

בסך הכל מדובר ב-3 ימי עבודה

פורסם
סתם שתדע שכל הבונדדים לא עבדו בחול המועד כמעט בכלל .. מצ'פיון הייתה כמות של 40 מכוניות לאוויס וזהו.. במשך כל החג.. אל תרגיש מקופח :)

 

אני מרגיש מבואס לא מקופח :twisted:

לא נתקלת באיזו פולו GTI לבנה שמטיילת שם?

פורסם

על פי החוק היבש ימי חול נחשבים לימי עבודה אולם רוב המעסיקים מחליטים להוציא את העובדים לחופשה יזומה בימים אלה כי ממילא עובדים בהם חצי יום. במקרה הזה צ'מפיון לא יכולה לשלוט בעבודה של עובדי נמל, מכס, מובילים וכו' ותקופת החגים מבאסת ומעכבת כולם. עבר ונגמר חוזרים לשגרה.

פורסם
כידוע, היבואן חייב לספק לצרכן את הרכב עד 15 ימי עבודה מיום הגעת הרכב לארץ.

 

ידוע למי?

הכל תלוי בהסכם שלך מולם.

ימי חול המועד נחשבים כמובן לימי עבודה לכל דבר ועניין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
על פי החוק היבש ימי חול נחשבים לימי עבודה אולם רוב המעסיקים מחליטים להוציא את העובדים לחופשה יזומה בימים אלה כי ממילא עובדים בהם חצי יום. במקרה הזה צ'מפיון לא יכולה לשלוט בעבודה של עובדי נמל' date=' מכס, מובילים וכו' ותקופת החגים מבאסת ומעכבת כולם. עבר ונגמר חוזרים לשגרה.[/quote']

בימי חול המועד, שעות העבודה הם כרגיל. נכון שיש מגזרים שבהם נהנים מקיצור שעות העבודה, אך רוב רובם של העובדים (שעובדים) עובדים כרגיל.

אותי בתור קונה לא צריך לעניין אם צ'מפיון יכולה לשלוט או לא יכולה לשלוט על עובדי מגזרים מסויימים.

 

יש ברירה לכלל המוכרים להפסיק להתחבא מאחורי עלה התאנה של "ימי עבודה" (וכדרך אגב רוב רובם של העובדים במשק עובדים בימי שישי). לפתוח לוח שנה ולהתחייב בהתאם.

פורסם

זאת ההודעה הרשמית הקשורה אליך מתוך הודעות לעיתונות של רש(ע)ות המיסים

 

הנמל עבד בכל מקרה

 

בחג הסוכות ובימי חול המועד יצאו חלק מעובדי רשות המסים בישראל לחופשת חג מרוכזת. להלן סדרי העבודה בחג ובימי חול המועד ביחידות השונות:

 

  • משרדי מס הכנסה, מיסוי מקרקעין ומע''מ יהיו סגורים ולא יינתן בהם כל שירות.
  • בתי המכס יעבדו במתכונת מצומצמת ויתנו שירות, לייבוא ולייצוא סחורות, לרבות יבוא אישי ודואר חבילות.
     
    להלן שעות קבלת קהל בבתי המכס:
    • בערבי חג (12.10.11 ו- 19.10.11) תתקיים קבלת קהל בין השעות 8:00 - 11:00.
      • בערבי חג לא תתקיים קבלת קהל בבית המכס אילת ובדואר חבילות ירושלים.
      • ב- 12.10.11 תהיה קבלת קהל ביבוא אישי בבתי המכס אשדוד וחיפה.
      • פניות לבית מכס מרכז יטופלו בעמדת המכס בדואר חבילות תל-אביב.

      [*]בימי חול המועד (18.10.11-16.10.11) תתקיים קבלת קהל בין השעות 13:00-8:00.

      • ב- 14.10.11 בתי המכס יהיו סגורים, למעט בית מכס נתב"ג, שיפעל במתכונת מצומצמת, כמקובל בימי ו'.
      • ב- 18.10.11 תהיה קבלת קהל ביבוא אישי בבתי המכס אשדוד וחיפה.
      • בדואר חבילות ירושלים תהיה קבלת קהל ב- 16.10.11 ו -18.10.11 בלבד.
      • פניות לבית מכס מרכז יטופלו בעמדת המכס בדואר חבילות תל-אביב.

      הערה: בימי חול המועד לא תופעל המשמרת השנייה בבית המכס נתב"ג.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אומנם לא צ'מפיון, אבל אני קיבלתי את ה 107 מסוכנות לובינסקי בראשון לציון במהלך חול המועד, ביום שלישי שעבר. הרכב הגיע לארץ בתחילת חודש שעבר (לא זוכר תאריך מדוייק).

 

אסף

פורסם

תיקון טעות קטן: הרכב שלי הגיע כמובן בתחילת החודש הנוכחי לארץ.

 

לפותח השרשור, תהיה נודניק ותתקשר לקבל עדכונים על בסיס יומי. אישתי התקשרה לסוכן כל יום ויש לי הרגשה שזה עבד. :-)

×
×
  • תוכן חדש...