Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנתיים עם ג'מפי 2007 + מחשבות לעתיד.


vladclar
שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהצד השני:

 

דווקא מכוניות, בארץ, שעברו 200K ק"מ נמכרות במחיר זנות בגלל הבעיה הפסיכולוגית שיש לנו כישראלים עם הקילומטראז' של הרכבים. במקומות אחרים בעולם רכב שעבר 100-150 אלף מייל לא נחשב לסוס מת ועדיין נראה טוב ונוסע מצויין, הכל עניין של תחזוקה (כל המכוניות שלי בבית כבר עברו את רף ה 200K).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק מצויינת (אצלך היא גבוהה מאד. תבדוק למה. אני הגעתי לממוצע של 14 בעיר ו20 מחוץ עם רגל די כבדה על הגז. )

 

ראיתי כבר לפני שנתיים את הנתונים שפרסמת.

התחלתי לבדוק, למה אצלי צריכת הסולר הרבה יותר גבוהה.

נהגים אחרים סיפרו לי על 1:11,

המוסכניק שלי אמר שצריכה אצלי נורמלית.

אז עזבתי את עניין של צריכת סולר.

בעבר היתה לי פולו SDI שעשתה 1:18 , בכל זאת ג'מפי זה רכב הרבה יותר גדול, כבד, גבוה - לכן הכל נשמע לי הגיוני.

אין לי נתוני היצרן לגבי ג'מפי הקודמת, אבל במודל 2008 עם מנוע 2000 סמ"ק HDI היצרן מצהיר על 1:13.9 ק"מ לליטר סולר.

 

ד"ר סובארו צודק. לא כדאי להחזיק את הרכב לאחר ה 200 אלף ק"מ, גם מהשיקול של שלא כדאי להיתקע באמצע הדרך עם ילדים קטנים(?). נניח שכמו בפעם הקודמת, יקח לך עד חצי שנה למצוא רכב טוב, ואז תמכור את שלך.

 

סלח לי, אבל זה לא הרבה עבור טיפול די קטן במוסך שאינו מרשת היבואן?

 

בהצלחה

יהודה

 

כפי שרשמתי, היתה לי פולו SDI שנמכרה עם 240 אלף ק"מ .

התיקונים היו בדרך (משאבה הזיעה, קלאצ' מקורי הפריד בסוף הגובה, מדחס התעייף ועוד..).

אילו הרכב היה מתאים לצרכים שלי, הייתי מתקן את הכל וממשיך לנסוע עליו.

 

בקשר לעלות הטיפולים - אין אצלי דבר כזה טיפול קטן.

כל 15 אלף ק"מ , שזה יוצא חצי שנה, אני מחליף את כל הפילטרים (בניגוד למוסך מורשה סיטרואן, שפילטר סולר ואויר לא מחליף בכל טיפול).

 

אז מה יש לנו?

קרוב ל 6 ליטר שמן איכותי, 3 פילטרים מקוריים, פירוק גלגלים + בדיקת בלמים + רוטציה בין הגלגלים לטובת שחיקה אחידה של הצמיגים, מורידים את מגן האבנים עם מין מנוף ( המגן בעובי של פלדת טנק),

בודקים את כל הנוזלים, גומיות, נסיעת מבחן קטנה.

המוסך לא עובד חינם, על כל זה הוא גובה כ 200-250 ש"ח (עבודה).

תוסיף לזה מע"מ.

כמה אתה חושב שהטיפול הזה צריך לעלות?

אני אוהב יחס אישי, אפשרות להיות ליד הרכב, שיראו לי מה הבעיה (לא בטלפון), יסבירו כל מיני דברים (כול המחירים ואפשרויות לחלפים שונים).

המוסכניק שלי התגלה כאדם ישר , כאשר הוא הזמין קיט טיימינג ממחסן החברה, המחיר שקיבלתי היה 750 ש"ח. כמובן שהסכמתי.

הקיט התגלה כלא נכון, ובמקומו תוך 10 דקות הביאו אחר.

"הרווחת 200 ש"ח" אמר המוסכניק שלי - הקיט הזה עולה פחות.

מכירים הרבה בעלי מקצוע כאלה (לא רק בתחום הרכב )?

 

הרכב שלי נראה ונוסע כמו חדש, מטופל כמו שעון שוויצרי , ללא פשרות וננהג בעדינות רבה (אין שום הבדל מהמצב לפני שנתיים, אולי אפילו לטובה). את ההשוואה ביחס אני יכול לראות בתדפיס מהטיפולים של "פרייס ליס".

שם בליסינג היו מחליפים רפידות בלמים כל 15 אלף ק"מ וצלחות כל 30 אלף.

אצלי זה פי שלושה.

 

אני לא צריך דף ועט, את העלויות אני מכיר, ואין לי כוונה לשפוף הון על החלפת הרכב.

אבל אם במקום 25-30 אלף ש"ח לתיקונים בשנים הבאות אני יכול להשקיע ברכב יותר חדש ועם פחות נסועה,

אני בהחלט שוקל את זה. אין לי אפשרויות להעמיד את הרכב לכמה ימים במוסך לתיקונים או רצון להתקע בדרכים.

לכן לוגאן ידנית, שכבר כיום אני יכול בתוספת מזערית להתקדם ב 4 שנים ולרדת ב 100 אלף ק"מ, בהחלט נשקלת.

ועכשיו היא הרבה יותר עונה על הצרכים שלי מאשר לפני שנתיים (אין עגלה ענקית).

וכל עוד שהג'מפי שלי במצב טוב ועם פחות מ 200 אלף ק"מ, גם המחיר שאני יכול לקבל עליה בהתאם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוגאן זו אופציה, אבל היא ממש לא עומדת בקטגוריה של ג'אמפי. לוגאן זו מכונית פרטית סטיישן וג'אמפי זו מסחרית, הבדלים מאוד גדולים במרווח הפנים וכמובן שהלוגאן מגיעה רק עם מנוע בנזין 1.6 ל'.

ההבדל הזה הוא בדיוק ההבדל שמאפשר לך לקבל מכונית יותר חדשה (שעלתה דאז כמו משפחתית, כי זה מה שהיא למעשה) בתמורה לג'אמפי (שממש לא עלתה כמכונית משפחתית דאז, זו מסחרית כבר אמרנו...).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לעלות הטיפולים - אין אצלי דבר כזה טיפול קטן.

כל 15 אלף ק"מ , שזה יוצא חצי שנה, אני מחליף את כל הפילטרים (בניגוד למוסך מורשה סיטרואן, שפילטר סולר ואויר לא מחליף בכל טיפול)...

קרוב ל 6 ליטר שמן איכותי, 3 פילטרים מקוריים,...

זה מסביר את המחיר.

אבל אם במקום 25-30 אלף ש"ח לתיקונים בשנים הבאות אני יכול להשקיע ברכב יותר חדש ועם פחות נסועה,

אני בהחלט שוקל את זה. אין לי אפשרויות להעמיד את הרכב לכמה ימים במוסך לתיקונים או רצון להתקע בדרכים.

לכן לוגאן ידנית, שכבר כיום אני יכול בתוספת מזערית להתקדם ב 4 שנים ולרדת ב 100 אלף ק"מ, בהחלט נשקלת.

ועכשיו היא הרבה יותר עונה על הצרכים שלי מאשר לפני שנתיים (אין עגלה ענקית).

וכל עוד שהג'מפי שלי במצב טוב ועם פחות מ 200 אלף ק"מ, גם המחיר שאני יכול לקבל עליה בהתאם.

שיקול נכון לדעתי.

בהצלחה

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הזה הוא בדיוק ההבדל שמאפשר לך לקבל מכונית יותר חדשה (שעלתה דאז כמו משפחתית, כי זה מה שהיא למעשה) בתמורה לג'אמפי (שממש לא עלתה כמכונית משפחתית דאז, זו מסחרית כבר אמרנו...).

 

איציק

אז זהו, שלפני שנתיים, כדי לקנות לוגאן חדשה מהסכנות, הייתי צריך להוסיף עוד 27 אלף ש"ח (למחיר שקניתי ג'מפי), מה שנראה לי מאוד לא משתלם, בנוסף לכל המגרעות של רנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בנוגע לג'מפי מלובינסקי טרייד?

 

תוכל למכור את שלך ולקנות אחת משומשת אחרת.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'מפי חדשה כבר גדולה מדי בשבילי ויקרה מאוד, אפילו שנה אחת יותר חדשה זאת קפיצה של 30 אלף ש"ח.

בנוסף, אני לא מעוניין במנוע 1600 סמ"ק, שזה מה שלרוב נמכר.

הדגם של 2000 סמ"ק עוד יותר יקר.

מה שקרה, שהג'מפי הקודמת עלתה כחדשה 167 אלף ש"ח

ג'מפי נוכחית עם מנוע 2000 סמ"ק מתומחרת ב 198 אלף ש"ח.

מכאן גם המחיר של המשומשות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל מה אתה צריך את ה 2000 סמ"ק?

ה 1.6 עושה עבודה מצויינת עם הנתונים של ה 2000 הישנה.

מה רע כבונוס לקבל צריכת דלק טובה יותר?

 

כל זה בתאוריה כי אכן הרכב יקר יותר.

אגב, הגודל של הג'מפי הקטנה הוא 4.8 מטר. לא יותר מהישנה (אם אני זוכר נכון)

 

עריכה: ראיתי את הנתונים. ה1.6 עגלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

יש לציין שהכותב טיפל בגאמפי לשביעות רצונו המלאה אצל יהושוע תמיר מחולון, ששמו הטוב ומקצועיותו הגיעה עד אלי לנתניה, והכותב נעזר בי ובהמלצתי וחיפש מוסך אמין לרכבו, ומיד המלצתי על יהושוע תמיר מחולון.

לכן אני מרשה לעצמי לצרף העתק מהודעה פרטית שקיבלתי מפותח שרשור זה :

 

 

 

צביקה ,לילה טוב.

בהמלצתך אני ממשיך לטפל במוסך של תמיר יהושע בחולון.

אני מאוד מרוצה מהכל.

פתחתי שרשור בנושא הג'מפי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=400283

 

ורציתי להראות לך קטע קטן מהשרשור הקשור בהחלפת טיימינג אצל תמיר:

המוסכניק שלי התגלה כאדם ישר , כאשר הוא הזמין קיט טיימינג ממחסן החברה, המחיר שקיבלתי היה 750 ש"ח. כמובן שהסכמתי.

הקיט התגלה כלא נכון, ובמקומו תוך 10 דקות הביאו אחר.

"הרווחת 200 ש"ח" אמר המוסכניק שלי - הקיט הזה עולה פחות.

מכירים הרבה בעלי מקצוע כאלה (לא רק בתחום הרכב )?

 

אז שוב תודה לך על המלצתך.

(וכמובן, כל מי ששואל על מוסך מתמחה ברכבי PSA, מקבל המלצות חמות על תמיר.)

ולדימיר.

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...