Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 100000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 100000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

197 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 100000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • הונדה ג'אז
    • טויוטה יאריס 1.3/TS
    • יונדאי גטס 1.6
    • סוזוקי איגניס 1.3/ספורט
    • סיאט איביזה 1.4
    • סיטרואן C3 1.6
    • סמארט סיטי
    • סקודה פאביה 1.4
    • פז'ו 206 1.6/1.4
    • רנו קליאו 1.6/1.4


פוסטים מומלצים

פורסם

את סקרי "מלכת היופי" אתם זוכרים? תזכורת קלה:

 

סקר מסכם

 

סקר מכוניות ספורט

 

סקר מכוניות על

 

ובכן, הסקרים חוזרים - והפעם:

 

כולנו חולמים מה נעשה ומה נקנה כאשר נהיה מיליונרים. אצל רובנו (לפחות אצל רוב משתתפי הפורום) החלום הרחוק הזה כולל בתוכו מכונית, אשר מייצגת את פסגת השאיפות שלנו, הרכב אשר מהווה בשבילנו את חווית הנהיגה האולטימטיבית.

אך המציאות טופחת על פנינו, ורק אחוזים מעטים מאוד מאתנו יצליחו להגשים את חלומם. (כולם לעשות אווווו...) לכן אנו נאלצים להסתפק במה שיש, ולנסות להוציא ממנו את המיטב. (כולם למחות דמעה של התרגשות)

 

הסקרים הבאים (אחד בכל שבוע, לערך) יכללו מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד עד 10000 ¤. (ובסכומים גבוהים, אף יותר). שימו לב – באם לא מצוין אחרת, רמת הגימור של הרכב היא הבסיסית – ללא תוספות. אבל אם גרסה יותר מפוארת/חזקה של אותו הרכב נכנסת לתקציב – אפשר לקנות גם אותה.

 

והנה הסקר הראשון:

 

 

אילו היו לך כ- 100000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. הונדה ג'אז

 

jazz.jpg

 

ב. טויוטה יאריס 1.3/TS

 

yarists.jpg

 

ג. יונדאי גטס 1.6

 

getz.jpg

 

ד. סוזוקי איגניס 1.3/ספורט

 

Ignis.jpg

 

ה. סיאט איביזה 1.4

 

ibiza.jpg

 

ו. סיטרואן C3 1.6

 

c3.jpg

 

ז. סמארט סיטי

 

smart.jpg

 

ח. סקודה פאביה 1.4

 

fabia.jpg

 

ט. פז'ו 206 1.6/1.4

 

206.jpg

 

י. רנו קליאו 1.6/1.4

 

clio.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב נו, התשובה די צפויה במקרה שלי...

היאריס היא "הנבחרת", במקרה שלי הTS כמובן מכיוון שבטווח המחירים של היאריס הרגילות, הT היא עדיין זו שקולעת בדיוק לצרכים שלי : רכב סמי-ספורטיבי שנותן גם הנאה מרובה, גם איכות חיים סבירה+, גם צריכת דלק סבירה, גם אמינות מעולה.

:-)

פורסם

טוב..הבחירה שלי היא יאריס,היא נראת הכי חמודה והיא גם די סבבה לנהיגה...(נהגתי טיפונת על ה1.3 האוט')

חוץ מזה:אולי תעשו סקר נורמלי למשל "מכונית ספורטיבית ב200K..כולל משומשות"

זה לא כזה מעניין עם מכוניות צעצוע כמו פה.. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
חוץ מזה:אולי תעשו סקר נורמלי למשל "מכונית ספורטיבית ב200K..כולל משומשות"

זה לא כזה מעניין עם מכוניות צעצוע כמו פה.. :roll:

 

כן המפקד!! :p

 

אם היית קורא את ההסבר, היית מבין שזה הסקר הראשון, ואחריו יגיעו אחרים, בסכומים גבוהים יותר.

בנוגע למשומשות - זאת בעיה, מכיוון שלא ניתן להעריך מחירים מדויקים למשומשות, וחוצמזה 106 ראלי תנצח :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

XS 206

אבל 110 כ"ס אהההם יובל.

 

אבל זה רק אם הבחירות שלי חייבות להיות מהרשימה הנ"ל, אם לא אז הייתי מעדיף איזה איביזה טורבו :wink:

אבל למי יש כסף ?! :wink:

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חוץ מזה:אולי תעשו סקר נורמלי למשל "מכונית ספורטיבית ב200K..כולל משומשות"

זה לא כזה מעניין עם מכוניות צעצוע כמו פה.. :roll:

 

כן המפקד!! :p

 

אם היית קורא את ההסבר, היית מבין שזה הסקר הראשון, ואחריו יגיעו אחרים, בסכומים גבוהים יותר.

בנוגע למשומשות - זאת בעיה, מכיוון שלא ניתן להעריך מחירים מדויקים למשומשות, וחוצמזה 106 ראלי תנצח :p

 

רוני

 

אופס...אני באמת אטרח לקרוא בפעם הבאה.. :oops:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני אגיב שוב כדי למנוע אי נעימויות.

לא מעניין אותנו מה לא הייתם קונים, אלא מה כן הייתם קונים מתוך הרשימה הזו .

ולחסרי הרישיון או הילדים בני ה18 שמעוניינים להגיב בכל מקרה - אנא כיתבו בצורה בוגרת ורצינית מדוע בחרתם במה שבחרתם.

:-)

פורסם

מכל המכוניות ברשימה הייתי הולך על הגטס.

שאשתי תהיה מבסוטית, ושאני אמשיך לנהוג על הגרוטאה שלי. תודה.

פורסם
חוץ מזה:אולי תעשו סקר נורמלי למשל "מכונית ספורטיבית ב200K..כולל משומשות"

זה לא כזה מעניין עם מכוניות צעצוע כמו פה.. :roll:

 

וחוצמזה 106 ראלי תנצח :p

 

רוני

 

ממש, אבל ממש לא!

לא נהגתי ברכב הזה אבל אני חושב שקצת נסחפתם בסגידה אליו... :?

 

האוטו הזה הפך פה בפורום לאלוהים...

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
מכל המכוניות ברשימה הייתי הולך על הגטס.

שאשתי תהיה מבסוטית, ושאני אמשיך לנהוג על הגרוטאה שלי. תודה.

 

אישפוז היקר

 

הכוונה היא - איזה רכב היית רוצה לעצמך. לא לאשתך.

 

תודה.

 

ולספרינט - זו הייתה בדיחה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הסמארט מדליקה וחמודה משהו - אבל להרגיש שאני מוציא 100K על רכב שבפלאפון שלי יש יותר מתכת ממנו - זה מרגיז :).

 

הקליאו והפיג'ו יותר מדיי רגילות ואין שום סיבה כן ללכת עליהם. שתיהן מיושנות.

 

היאריס והאיגניס - או שאני הולך על משהו ספורטיבי, או שאני הולך על משהו רגיל. היאריס יותר מדיי באמצע.

 

אני חושב שהייתי הולך או על ה C3, או האיביזה.

ביניהם הייתי שובר את הראש ולבסוף הייתי הולך על ה C3 מכיוון שבגירסת המנוע 1.6 היא מגיעה מאובזרת יותר עם מנוע טוב יותר לעומת המנוע 1.4 העצל באיביזה והנסיעה שלפי מה שהבנתי - דיי מרגיזה בה.

 

אגב,

C3 מנוע .1.4 עולה 99K, ולכן ה C3 שהייתה אמורה להתחרות כאן היא הגירסה הפשוטה ביותר בלי האבזור עם מנוע 1.4, ולא ה 1.6. אבל בגלל שבכל זאת ה 1.6 היא זאת שמתחרה אני בוחר בה.

 

היאריס אבל הייתה נשמרת כאפשרות עד הסוף. לא נשללה על הסף...

Back to the original - NC again.

פורסם
מכל המכוניות ברשימה הייתי הולך על הגטס.

שאשתי תהיה מבסוטית, ושאני אמשיך לנהוג על הגרוטאה שלי. תודה.

 

אישפוז היקר

 

הכוונה היא - איזה רכב היית רוצה לעצמך. לא לאשתך.

 

תודה.

 

ולספרינט - זו הייתה בדיחה...

 

צחוק צחוק, אבל בכל צחוק... :roll:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V


×
×
  • תוכן חדש...