Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 100000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 100000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

197 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 100000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • הונדה ג'אז
    • טויוטה יאריס 1.3/TS
    • יונדאי גטס 1.6
    • סוזוקי איגניס 1.3/ספורט
    • סיאט איביזה 1.4
    • סיטרואן C3 1.6
    • סמארט סיטי
    • סקודה פאביה 1.4
    • פז'ו 206 1.6/1.4
    • רנו קליאו 1.6/1.4


פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שיאריס TS!

שיא הספורטיביות במינימום מחיר!

 

סקר נחמד רוני, תמשיכו להעלות עוד סקרים מעניינים ותכופים יותר.

 

:p

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בחרתי בסמארט, מאז שראיתי אותה בצרפת לפני 3-4 שנים פשוט הוקסמתי מהאוטו הזה.

 

אוטו קטן (אין בעיות חנייה), חמוד בטרוף (זה דעתי האישית), אולי לא ביצועיסטי כמו היאריס אבל עדיין הבחירה שלי בתחום ה100K.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

ערב טוב,

 

 

בחירתי , היא הפביה.

 

יש לנו אחת , ממש חמודה :wink:

אנחנו מאוד מרוצים , רכב מצויין.

 

 

בחירתי השנייה , היא היאריס ספורט.

חמודה מאוד ומספקת תמורה טובה למחירה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם היו לי 100000 ש"ח לא הייתי מתקרב לאף אחת מהמכוניות מהרשימה, הייתי הולך על משהו יותר.. נו יותר! אבל אם אלה הבחירות אז את היאריס TS

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

סימנתי את הבחירה שלי(סמארט-המכונית היחידה ברשימה שיש לה אופי)

אבל אם באמת היו 100 אלף לא הייתי מתקרב לחדשה. הייתי בונה וולבו 240 טורבו רצחנית ואם היה נשאר משהו אז גם חיפושית 1.6 פלוס קרבורטורים..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

הדילמה שלי בין איביזה 1.4 100 כ"ס עולה 105 אלף לדגם 3 דלתות , באבזור הספורט שלה לבן ה TS הספורטיבית .

אחרי שנסעתי באיביזה התרשמתי לטובה יחסית למחיר שלה והיא היתה דיי טובה , לעומת זאת נסעתי ביאריס הרגילה והגיר האוטומטי שלה מחורבן לדעתי ! - או שאני בכלל רגיל למנוע גדול עם תיבה טובה .

אבל גם מרווח מבחינתי חשוב מאוד ולכן הבחירה שלי כנראה תהיה באיביזה 1.4 100 כ"ס

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני הלכתי עם העדר,יאריס TS.

מקסימום ספורטיביות לשקל (לא נהגתי בה אף פעם וגם אין לי רישיון :oops: אבל ממה שקראתי זאת הבחירה שלי)

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

מבחינתי אני רואה בסקר רק 3 רכבים, רק יפנים...

מצטער אני לא אקנה מכונית שיוצרה במדינה הכי אנטישמית בעולם....

אז הבחירה היתה טויוטה מנסיון טוב איתם...(MR2 )

גם הסוזוקי נראית אופציה לא רעה...

פורסם
מבחינתי אני רואה בסקר רק 3 רכבים, רק יפנים...

מצטער אני לא אקנה מכונית שיוצרה במדינה הכי אנטישמית בעולם....

אז הבחירה היתה טויוטה מנסיון טוב איתם...(MR2 )

גם הסוזוקי נראית אופציה לא רעה...

 

להזכירך מי היתה אחת מהשותפות של גרמניה בזמן WW2? :roll:

 

אם אתה בוחר לרכוש מכוניות ע"פ המדינה (וקשריה)/אנטישמיות אז יהיה לך מבחר מאד מאד מאד (מאד כבר אמרתי?) מצוצמם.

פורסם

206 1.6 או יאריס TS - מבין כל המכוניות , לאף אחת אין ייחוד או משהו שיגרום לי לרצות אותה יותר מן השאר , אז הלכתי על פי הרגש.

 

הפג'ו פשוט אוטו מגניב , וגם ליאריס לא חסר מגניבות :)

וואלק אתתתתה

פורסם
מבחינתי אני רואה בסקר רק 3 רכבים, רק יפנים...

מצטער אני לא אקנה מכונית שיוצרה במדינה הכי אנטישמית בעולם....

אז הבחירה היתה טויוטה מנסיון טוב איתם...(MR2 )

גם הסוזוקי נראית אופציה לא רעה...

 

להזכירך מי היתה אחת מהשותפות של גרמניה בזמן WW2? :roll:

 

אם אתה בוחר לרכוש מכוניות ע"פ המדינה (וקשריה)/אנטישמיות אז יהיה לך מבחר מאד מאד מאד (מאד כבר אמרתי?) מצוצמם.

מסכים איתך...

בגלל זה אני רוכב על אופנוע אמריקאי כבר 6 שנים...

ונוהג ברכב אמריקאי..

פורסם
מבחינתי אני רואה בסקר רק 3 רכבים, רק יפנים...

מצטער אני לא אקנה מכונית שיוצרה במדינה הכי אנטישמית בעולם....

אז הבחירה היתה טויוטה מנסיון טוב איתם...(MR2 )

גם הסוזוקי נראית אופציה לא רעה...

 

להזכירך מי היתה אחת מהשותפות של גרמניה בזמן WW2? :roll:

 

אם אתה בוחר לרכוש מכוניות ע"פ המדינה (וקשריה)/אנטישמיות אז יהיה לך מבחר מאד מאד מאד (מאד כבר אמרתי?) מצוצמם.

מסכים איתך...

בגלל זה אני רוכב על אופנוע אמריקאי כבר 6 שנים...

ונוהג ברכב אמריקאי..

 

אכן הגיון לתפארת.

אתה נמנע מלקנות רכב גרמני או יפני בגלל מעלליהם של הנ"ל לפני כ-60 שנה (כל מי שעוד עובד במפעלים האלו מן הסתם נולד אחרי מלחמת העולם...) - אבל אתה נוהג ברכב אמריקאי ששותה הרבה הרבה ליטרים של דלק שאנחנו כידוע קונים ממדינות הרבה יותר "ידידותיות" מגרמניה ויפן :?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...