Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אנו מחפשים רכב שישרת אותנו לתקופה ארוכה (כמה שיותר שנים)

הדרישות שלנו מהרכב הן (לא בהכרח בסדר הזה):

1. אמינות גבוהה

2. צריכת דלק נמוכה

3. תא מטען לא קטן (בשביל עגלת תינוק)

4. בטיחות

 

כרגע ההתבלטות שלנו היא בין הדגמים הבאים (כולם מ2008):

ניסאן טידה

יונדאי אקסנט (נשמח לשמוע על ההבדלים בין ה 1400 ל 1600)

מיצובישי לנסר

 

מה דעתכם?

נשמח לשמוע עוד המלצות אם יש

תודה

פורסם

קורולה 2007 תעלה קצת מעל 60K לא?

האם היא חסכונית בדלק יותר מהאחרות שרשמתי?

מה לגבי עלויות תחזוקה?

 

תודה על התשובה

פורסם

מיצובישי לאנסר מודל 2008 (צורה ישנה) תשאיר לך הרבה עודף מ-60 אלף ש"ח. מדובר במכונית משפחתית אמינה, זולה לאחזקה ועם תא מטען מספיק גדול בשביל משפחה. היא לא הכי חסכונית בדלק, אבל צריכת הדלק שלה סבירה לחלוטין בהשוואה למשפחתיות אחרות. לדעתי היא נותנת תמורה טובה יותר לכסף בהשוואה לאקסנט ולכן עדיפה עליה.

פורסם

עמית לעבודה (אבא-אמא-שני ילדים) מחזיק כבר שנתיים טידה ומאד מרוצה.

רכב נוח, גבוה יחסית, תא מטען גדול, חסכוני ומה לא...

(אגב, תבדוק אם יש עיגוני איזופיקס ברכב שאתה קונה וגם אפשרות לביטול כרית בטיחות באופן עצמאי - בדרך כלל מפתח בתא הכפפות - ולא במוסך)

מומלץ

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...