Jump to content

tizki

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tizki

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קורולה 2007 תעלה קצת מעל 60K לא? האם היא חסכונית בדלק יותר מהאחרות שרשמתי? מה לגבי עלויות תחזוקה? תודה על התשובה
  2. שלום אנו מחפשים רכב שישרת אותנו לתקופה ארוכה (כמה שיותר שנים) הדרישות שלנו מהרכב הן (לא בהכרח בסדר הזה): 1. אמינות גבוהה 2. צריכת דלק נמוכה 3. תא מטען לא קטן (בשביל עגלת תינוק) 4. בטיחות כרגע ההתבלטות שלנו היא בין הדגמים הבאים (כולם מ2008): ניסאן טידה יונדאי אקסנט (נשמח לשמוע על ההבדלים בין ה 1400 ל 1600) מיצובישי לנסר מה דעתכם? נשמח לשמוע עוד המלצות אם יש תודה
×
×
  • תוכן חדש...