שלום
אנו מחפשים רכב שישרת אותנו לתקופה ארוכה (כמה שיותר שנים)
הדרישות שלנו מהרכב הן (לא בהכרח בסדר הזה):
1. אמינות גבוהה
2. צריכת דלק נמוכה
3. תא מטען לא קטן (בשביל עגלת תינוק)
4. בטיחות
כרגע ההתבלטות שלנו היא בין הדגמים הבאים (כולם מ2008):
ניסאן טידה
יונדאי אקסנט (נשמח לשמוע על ההבדלים בין ה 1400 ל 1600)
מיצובישי לנסר
מה דעתכם?
נשמח לשמוע עוד המלצות אם יש
תודה