Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הנדסאי בשלבי סיום תואר ראשון בהנדסה, וראיתי שניתן להצטרף למועדון צרכנות "הוט" ע"י הצטרפות להסתדרות הטכנאים וההנדסאים/מהנדסים.

האם שווה להצטרף להסתדרות הזו? האם מועדון "הוט" שווה את ההשקעה הכספית (הלא קטנה-150 ש"ח דמי הצטרפות להסתדרות הנ"ל)? מה יש במועדון הזה שאין במועדונים אחרים?

פורסם
אני הנדסאי בשלבי סיום תואר ראשון בהנדסה, וראיתי שניתן להצטרף למועדון צרכנות "הוט" ע"י הצטרפות להסתדרות הטכנאים וההנדסאים/מהנדסים.

האם שווה להצטרף להסתדרות הזו? האם מועדון "הוט" שווה את ההשקעה הכספית (הלא קטנה-150 ש"ח דמי הצטרפות להסתדרות הנ"ל)? מה יש במועדון הזה שאין במועדונים אחרים?

נראה לי שכן.

יש להם כל מיני מבצעים לא ממש מפתים. אבל מדי פעם מבצעים טובים על קנית מכונית חדשה, על קרן פנסיה ועוד. אתה גם מקבל כרטיס אשראי שלהם ללא עמלות.

אם פעם אחת בחיים תשתמש במבצע כזה, יהיה לך כדאי.

 

חוץ מזה, הכל מסחרה. תברר איתם אם יש הנחות, או אם מקום העבודה ישתתף בזה וכו'.

 

בהצלחה

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...