Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצריכת דלק של הבלנו שלי ירדה מ1 ל12.5 ל1 ל10. יכול להיות שזה קשור למסנן אויר? לא החלפתי מסנן אויר בערך שנה וחצי.

כלומר אם על 35-36 ליטר הייתי נוסע 440 ק"מ עכשיו אני מגיע ל400-410 בקושי.

האם תוסף דלק אפשר למלא כל חצי שנה, או שכל 10 אלף בלבד? אני מקפיד למלא לחץ אויר כל 3 שבועות.

או שיכול להיות פשוט שכל שינוי נסיעה גורם לזה? אם קצת נסעתי בפקקים בחגים או עוד קצת נסיעות גרמו לזה?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

אתה מבסס את המדידה שלך ע"י תדלוק אחד או כמה תדלוקים?

תדלוק אחד לא יכול לייצג בצורה מספיק טובה (קצת יותר נסיעה בעיר, תוספת פקקים, וכבר הסטטיסטיקה השתנתה)

פורסם

תעשה טובה לרכב שלך ותחליף לו פילטר אויר (שעולה 35 ש"ח כולל מע"מ - בחנויות חלפים, וניתן להחליף אותו לבד) לפני שאתה מוסיף כל מיני תוספים שונים ומשונים שכל אחד עולה בסביבות ה100 ש"ח, ותפקודם מוטל בספק.

 

אני בכל מצב מחליף כל 10,000 ק"מ בגלל העלות הנמוכה, ואני מרגיש הבדל משמעותי בסחיבה ובצריכת דלק.

 

ד.א. אני לא מבין את כל האנשים שרצים לשים תוספים ברכב, בעדיפות ראשונה לפני פילטרים שמן וכו'.

 

עריכה: רק אני שמתי לב ש36 ליטר ל400/410 ק"מ = צריכת דלק של 1/10? אני מתחיל לפקפק ביכולותיו של המחשבון שלי.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

שלום רב !

קרא את תגובתם הנכונה של כל הכותבים מעלי, כולל ההערה לניסוח הכותרת(עלתה ולא ירדה תצרוכת הדלק), הסק את המסקנות ופעל לפיהם, השקע בהחלפת מסנן אוויר ולא בתוספי דלק למינהם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תעשה טובה לרכב שלך ותחליף לו פילטר אויר (שעולה 35 ש"ח כולל מע"מ - בחנויות חלפים, וניתן להחליף אותו לבד) לפני שאתה מוסיף כל מיני תוספים שונים ומשונים שכל אחד עולה בסביבות ה100 ש"ח, ותפקודם מוטל בספק.

 

אני בכל מצב מחליף כל 10,000 ק"מ בגלל העלות הנמוכה, ואני מרגיש הבדל משמעותי בסחיבה ובצריכת דלק.

 

ד.א. אני לא מבין את כל האנשים שרצים לשים תוספים ברכב, בעדיפות ראשונה לפני פילטרים שמן וכו'.

 

עריכה: רק אני שמתי לב ש36 ליטר ל400/410 ק"מ = צריכת דלק של 1/10? אני מתחיל לפקפק ביכולותיו של המחשבון שלי.

 

לא אני מגזים, זה לא עלה ל1 ל10 ממש. על 36 ליטר הייתי יכול לסחוב נגיד 450 ק"מ עד שאני עם המחוג טיפה על הקו האדום. עכשיו עד הקו האדום ממש לפני שזה יורד אליו אני סוחב 400 בקושי. אולי כדאי להמשיך לתדלק בתחנת דלק קבועה למרות שזה של אותה חברה?

 

לגבי מסנן אויר, איזה מסנן אויר מקורי נחשב הכי טוב לבלנו? אני יכול פשוט לקנות אותו לבד וללכת למוסך שיחליפו לי? באמת מסנן אויר יתן לי סחיבה יותר טובה?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

אני יכול פשוט לקנות אותו לבד וללכת למוסך שיחליפו לי? באמת מסנן אויר יתן לי סחיבה יותר טובה?

אתה יכול להחליף לבד.

זה ממש פשוט! לא צריך ידע מוקדם או משהו כזה.

הכי טוב, כשתקנה את המסנן אוויר, שאל את המוכר איך מחליפים, אני בטוח שהוא יעזור לך (חבל על הכסף שיקחו לך במוסך!).

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
לא אני מגזים, זה לא עלה ל1 ל10 ממש. על 36 ליטר הייתי יכול לסחוב נגיד 450 ק"מ עד שאני עם המחוג טיפה על הקו האדום. עכשיו עד הקו האדום ממש לפני שזה יורד אליו אני סוחב 400 בקושי.

 

ז"א שכל התיאורייה שלך מתבססת על מהימנות מחוג הדלק?

ברכבי בנזין לפילטר האוויר חשיבות פחותה בהשפעתו על צריכת הדלק והביצועים. פלאגים תקינים, שמן מנוע דליל (אך בגבולות המלצת היצרן), לחץ אוויר וכיוון פרונט, מטען ושרירי רגל ימין עדינים יכולים לשנות את צריכת הדלק בעשרות אחוזים.

 

כמובן שיכולה להיות תקלה בחיישן או מנגנון זה או אחר שישפיע על הצריכה ולכן כצעד ראשוני מומלץ לחבר את המחשב לסורק תקלות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ז"א שכל התיאורייה שלך מתבססת על מהימנות מחוג הדלק?

ברכבי בנזין לפילטר האוויר חשיבות פחותה בהשפעתו על צריכת הדלק והביצועים. פלאגים תקינים, שמן מנוע דליל (אך בגבולות המלצת היצרן), לחץ אוויר וכיוון פרונט, מטען ושרירי רגל ימין עדינים יכולים לשנות את צריכת הדלק בעשרות אחוזים.

 

כמובן שיכולה להיות תקלה בחיישן או מנגנון זה או אחר שישפיע על הצריכה ולכן כצעד ראשוני מומלץ לחבר את המחשב לסורק תקלות.

 

איתמר.

 

כמה עולה מסנן אויר לבלנו? וזה פשוט להחליף לבד? אולי שאקנה אבקש הסבר מהמוכר. בעקרון השאלה העיקרית שלי היא, האם זה טוב למלא K44 כל 8 חודשים. ויכול להיות שהצריכה היא ככה בגלל שנסעתי בחודשיים האחרונים עוד נסיעות בעיר. אבל באופן כללי על 36 ליטר הרכב סוחב לי עד 450 ק"מ. שהמחוג מגיע ממש שמינית מעל הקו האדום. שבקו האדום זה עוד איזה 5 ליטר אני מניח ששמורים לרזרבה. פשוט ברכב הזה אין נורית שנדלקת. אני חושב שהוא גם יכול לסחוב 500 בלי להתקע, אבל זה כבר לגרום נזק.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

ברכבי בנזין לפילטר האוויר חשיבות פחותה בהשפעתו על צריכת הדלק והביצועים.

 

מהיכן התיאוריה הזו?

 

מעניין אותי מאוד על סמך מה קבעת?

×
×
  • תוכן חדש...