Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה העניינים שם בוואלה? (כתבה על A6 עם מנוע 2T)


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה שטויות אפשר לכתוב בפוסט קצר אחד? אין שם קצת עריכה?

לא נגענו (רק הדגשנו):

"בגרסה זו, מאיצה ה-A6 ל-100 קמ"ש בתוך 8.1 שניות. גרסת הבסיס מציגה נתוני ביצועים לא מרשימים על הנייר, אולם יתרונה הגדול נמצא בתחום צריכת הדלק". באמת, חרא של נתונים, מה יש לומר. כמו של ה- 523, נניח... אני משוכנע שהאזרחים הוותיקים במגדלי אקירוב מאוד יסבלו מזה...

"-A6 תאפשר ליבואנית צ'מפיון מוטורס לחזק מעמדה בסגמנט מכוניות הסלון מול מתחרות כגון ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס, אינפניטי M ואחרות. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2011 מסרה היבואנית 1,503 מכוניות מכלל דגמי אודי הנמכרים בישראל, כמעט פי שניים מב.מ.וו המדורגת שנייה בין יצרניות הפרימיום אצלנו" אם היא לא מספיק טובה, איך היא תחזק את מעמדה? ורגע - אם היא מוכרת כפול, מה בדיוק היא צריכה לחזק?

ועוד לא דיברתי על זה שבכלל לא הזכירו את העובדה שהמנוע הזה מפיק במקומות אחרים קצת יותר כ"ס, או שהמחיר (שגם ככה נמוך ב- 40K מה- 523) בד"כ נתון למו"מ. נו שויין.

 

הערה: לא יודע אם הרכב טוב או לא, רק מעיר על (היעדר) העריכה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכלל, אני מאוד מאוכזב מוואלה! רכב. אני מקבל את הרושם שמדובר במדור די מתוקצב (שלושה כתבים, נסיעות תדירות לחו"ל) ומקושר היטב (הם בדרך כלל ראשונים במבחני דרכים), אבל יש כמה בעיות. אם מישהו מוואלה! קורא כאן, קחו את זה כפידבק בונה וכמובן לא כעלבון.

 

קודם כל, מבחני הדרכים מתפלספים מדי. אין לי בעיה עם כתיבה יצירתית, אבל כתיבה יצירתית לא חייבת להיות ארוכה והיא בעיקר לא חייבת להיות מאולצת - במיוחד לא במבחני דרכים המיועדים לציבור הרחב. כשאני נכנס לקרוא מבחן דרכים בוואלה, אני מוצא את עצמי מדלג 5 פסקאות קדימה, כדי לחסוך את ההקדמה המתישה והטרחנית לעיתים.

 

שנית, האתר עצמו - נוראי. אמנם הוא עבר מספר שדרוגים בשנים האחרונות, אבל חלקים רבים באתר אני עדיין זוכר מוואלה! של 2002. ל-ynet זה הצליח לא רע (והם גם התאימו את עצמם לעידן החדש), אבל האתר של וואלה היה נוראי מלכתחילה. איך אתר רכב שמכבד את עצמו לא כולל קטלוג מבחני דרכים מסודר? כדי למצוא מבחן דרכים של וואלה!, אני צריך לחפש אותו בגוגל (והנה עוד נקודה שנוגעת להתפלספות שלהם - הכותרות של מבחני הדרכים הן בדרך כלל משחקי מילים שחוקים. באמת שעדיף שתהיה כותרת אינדיקטיבית) וכשאני לוחץ על הקישור משם אני מגיע משום מה לתמונה אקראית במבחן, משם אני צריך למצוא לינק קטנטן ל"חזרה" שאני צריך לנחש שמחזיר אותי למבחן.

 

עוד נקודה - המבחנים "ארוכי הטווח". נכון, זה יפה שוואלה! משתתפים ביוזמות כאלה - ובאמת אני לא יכול לחשוב על יותר מדי תקדימים לזה בעיתונות הרכב הישראלית (הן בכמות של המכוניות והן באיכות הדיווחים), אבל הם לא באמת מבחני טווח. קצת חורה לי לקרוא כתבות של עיתונאים מקצועים שמתפלאים שרכב בן שנה שעבר 30,000 קילומטר עדיין לא ביקר במוסך מעבר לטיפולים השגרתיים (ולרוב המציאות שונה, למרות שהם נוטים להתעלם ממנה באלגנטיות בסיכום המבחן - אחרי הכל הם מבקרים לא מעט במוסך לדברים "קטנים"). זה לא באמת מבחן ארוך טווח ואי אפשר להסיק ממנו מסקנות על אמינותו של רכב. מה שכן אפשר להסיק מזה - וזה משהו שלא מקבלים בנסיעת מבחן של יומיים-שלושה - זה השימושיות של הרכב והפרקטיות שלו בחיי היומיום.

 

ואם להיות יותר כלליים, התחושה בוואלה! רכב היא שמדובר במדור די יבש, למרות התוכן העשיר. אם באוטו אני יודע שיש חובבי רכב ואנשים אמיתיים מאחורי הכתבות והסרטונים, בוואלה! אני לא יודע את זה. אין יותר מדי הומור (עצמי ולא עצמי) והתחושה היא של אתר מהדור הישן, כזה שיש בו כתבים וקוראים, וזהו. וזה משהו שכבר לא כל כך עובד.

 

לצד הטוב, אני צריך לציין את הסרטונים המושקעים (שעכשיו גם אפשר לצפות בו, אחרי שוואלה! שדרגו - בערך - את נגן הוידאו שלהם) שמועברים היטב על ידי כלל הצוות (וזה לא משהו טריוויאלי). גם כאן ההערה הקודמת תקפה - קצת משעמם, קצת צפוי, קצת לא מעורר חשק לצפות. אוטו כבר כמעט ולא מייצרים סרטונים, אבל בתקופת הפריחה שלהם הייתי מבקר באתר יום יום כדי לראות אם יש חדש.

 

אני חייב להודות ש-ynet רכב של פעם, שלא התעסק בשביתות ברכבת ישראל, בהפרדה מגדרית באוטובוסים ובמבחני דרכים על מכונית אקזוטית ביעד אקזוטי פעם בשלושה חודשים, היה אחד מאתרי הרכב האהובים עלי - וביחוד הכתבות של אלי שאולי. נכון, הן היו בלי הקדמות פומפוזיות ולרוב גם די יבשות, אבל אפשר היה לקבל תמונה מצויינת על הרכב הנבחן - וגם ללמוד כמה עובדות מעניינות בדרך. אם להיות כנה לחלוטין, לדעתי אין כיום באינטרנט הישראלי אתר רכב מקצועי ששווה התעמקות (ועם כל הכבוד באוטו - מדובר בטפטוף של כתבות מהמגזין בהפרש של חודשים. לא מאשים אותם, אבל זו המציאות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

תודה על הביקורת. אענה כמיטב יכולתי לשאלות והתהיות שלכם.

ראשית לגבי ה-A6. אין אייטם שלא עובר עריכה וגם זה כמובן שעבר.

8.1 שניות לרכב בסגמנט הזה, זה לא מהיר, בוודאי שבהשוואה לגרסאות שנמכרו עד כה ב-A6.

גם היצרן מדגיש זאת בפרסומים שלו. בגרסה זו משלמים מחיר בביצועים לטובת צריכת דלק עדיפה.

לגבי חיזוק התחרות. אם היום אודי מוכרת כפול מב.מ.וו, חיזוק יכול רק להגדיל את כמות המכירות ל... נניח פי 3? יכול להיות. לא רואה את הבעיה ביסוח הזה. ונראה שלי שאנשי צ'מפיון היו שמחים (ומקווים) לחיזוק שכזה.

 

לעני הבא, קלאץ' והאכזבה שלך. ראשית, חשוב לי לשמוע ביקורת שכזו ומצער אותי לשמוע שאתה מאוכזב ועדיין אנסה להשיב לך ככל יכולתי.

1. כן, וואלה! רכב נהנה מתקציב מכובד לפעילות (אולי הנדיב ביותר במדיות הרכב בארץ) וזה משקף כמובן את הפופולריות של האתר - זהו אתר הרכב הנצפה ביותר בישראל. לכן אנו מוזמנים כמעט לכל השקת רכב באשר היא. (לוקח כפידבק, לא נעלב, מבטיח).

 

לגבי מבחני הדרכים. יש בהחלט דילמה במידת האורך שיש לתת להם ואני אשתף אותך בדילמה הזו. כשהקמתי את וואלה! רכב עבור וואלה!, שמתי למטרה לכפוך את המבחנים והמיידע בכללותו לנגיש עבור מרבית סוגי הקוראים. אולם, כשניסינו לקצר את אורך כתבות המבחנים, קיבלנו פניות רבות במייל של האתר שהכילו טענות שזה קצר מדי. כשהארכנו, קיבלנו (כמוך) תלונות על אורך מוגזם. ובכן, יש המון שטח אפור בעניין וטעם של אחד לא דומה לטעם של אחר וזה נכון גם לסגנון הכתיבה. אנחנו מנסים כל הזמן להתאים את אורך הכתבות ואת הניסוחים כדי שיהיו מובנים מחד, וחוויתיים מאידך. בהחלט משתדלים. ובכל מקרה, קיבלתי את הערתך על פתיחה לעתים לא מזמינה לכתבות. איך היית רוצה שהן תיפתחנה? (באמת רוצה לדעת)

 

לגבי האתר עצמו, אתה מתכוון לוואלה! דף הבית או ספציפית של הרכב? כי את הרכב אתה לא זוכר מ-2002. הוא הוקם בינואר 2007 ומאז הוא עבר ליטושים ושדרוגים לטובה לדעתי.

 

אין קטלוג רכב?! אצלנו יש את אחד מהקטלוגים המפורטים ברשת.

http://cars.walla.co.il/?w=/@group

אתה לא חייב לחפש בגוגל את המבחן הרלוונטי, למרות שאפשר.

כנס לכל דגם, גלגל למטה ותמצא קישורים לכל המבחנים שעשינו לו.

דוגמה:

http://cars.walla.co.il/ts.cgi?w=/@model&model_id=540

 

לגב הכותרות, מסכים, זה היה כך בעבר, לא עוד.

 

לגבי מבחנים ארוכי הטווח. המטרה שלהם היא לא רק לבחון את אמינות כלי הרכב, כי זו באמת לא נמדדת רק בחצי שנה שהרכב אצלנו, אלא את החיים עמו בכללותם. עלויות, צריכת דלק אמיתית, שימושיות, נוחות ועוד. ושים לב, עד כה היו אצלנו כלי רכב רבים וחלק גדול מהם, למרות שמדובר בתקופה קצרה יחסית, אכן התקלקלו. על הכל דיווחנו, החל מפנצ'ר בגלגל של הסניק ועד לתקלות חוזרות ונשנות בכלי רכב אחרים. ה-כ-ל מדוווח ורשום. לא התעלמנו באלגנטיות משום דבר, אבל אם רכב מגיע למוסך בגלל שמישהו התקין בו מערכת שמע לא מקורית ועל הדרך שבר את המתג של המזגן, אתה מסכים שבסיכום החוויה והשימוש ברכב, לפאק כזה אין כל כך מקום? להציג את זה כאילו מדובר בתקלה של הרכב, יהיה מאוד לא רציני או אמין. ושים לב עוד משהו, כלי הרכב שנמצאים אצלנו עובדים קשה ואנחנו עובדים קשה עליהם. לבצע על רכב שכזה כ-1,000 קילומטרים בשבוע, וזה עוד כשאנו נוהגים גם על כלי רכב אחרים (במבחנים שגרתיים), מדובר בהמון שעות מאחורי ההגה. גם כאן, אנחנו משתדלים למקסם הכל. אין עוד מדיית רכב שמקבלת כלי רכב לארוכי טווח, בטח שלא בכמות הזו. אגב, יש בדיקה מיוחדת של ה-JD פאואר שמדרגת את כלי הרכב לפי מספר התקלות שקורות לכלי הרכב בשלושת החודשים הראשונים לחייהם. תתפלא, המספרים גדולים.

 

לגבי טענת היובש. בוואלה! רכב יש 20 מדורים שכולם פעילים. 20 מדורים שמנסים לגעת בכל תחום אפשרי בעולם הרכב ולהביא אותו לקוראים. אני לא מכיר עוד מדיית רכב שיש בה כזו כמות של מדורים וכזו רמת עדכון וכמות חומר. אם אתה מחפש תוכן ספציפי ולא מוצא אותו, אולי זה גורם לך לומר שהאתר יבש, אבל ספר לי מה חסר לך ואראה אולי אוכל לתת שם התייחסות. גם בוואלה! יש אנשים אמיתיים. אני אמיתי, אני נשבע לך וגם הכותבים שלי באתר. וואלה! רכב שונה מאחרים בגלל התייחסות שונה לחומר. אני רואה את זה כיותר רצינית ובוגרת. בדיחות פנימיות מתאימות פחות למדיה המונית שכזו. רבים מדי עלולים שלא להבין על מה אנחנו מדברים ויחשבו בדיוק ההיפך ממך. הומור תמצא במקומות הנכונים, לא הכל מקום.

 

נראה לי שזהו לא?

ובכל מקרה, אם לא עניתי לך על השאלות ואו התהיות, אתה מוזמן לכתוב לי. אני מבטיח להתייחס.

לא רק כאן, אלא גם ישירות אל המייל שלי, דרך האתר:

http://help.walla.co.il/ts.cgi?w=/@feedback&vid=31

 

 

קובי ליאני

עורך וואלה! רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי, קבל ח"ח על התגובה המהירה והעניינית. קל מאוד להעלב (או לפחות להעמיד פני נעלב) מביקורת כזו (האמן לי שאני מכיר את התחושה ממקור ראשון :lol:), אבל אתה לקחת אותה לכיוון הנכון - אז קודם כל שאפו. חשוב לי להגיד שלמרות ניסיוני המצומצם יחסית בתחום, אני מנסה לדבר מפרספקטיבה של קורא ולא כותב.

 

אולם, כשניסינו לקצר את אורך כתבות המבחנים, קיבלנו פניות רבות במייל של האתר שהכילו טענות שזה קצר מדי. כשהארכנו, קיבלנו (כמוך) תלונות על אורך מוגזם. ובכן, יש המון שטח אפור בעניין וטעם של אחד לא דומה לטעם של אחר וזה נכון גם לסגנון הכתיבה. אנחנו מנסים כל הזמן להתאים את אורך הכתבות ואת הניסוחים כדי שיהיו מובנים מחד, וחוויתיים מאידך. בהחלט משתדלים.
אני האחרון להתלונן על אורך אבסולוטי של כתבה (הפוסט הזה כנראה יהיה יותר ארוך מכתבה ממוצעת שלכם :lol:). באופן אישי, אין לי בעיה עם כתבות ארוכות - כל עוד האורך רלוונטי לנושא הכתבה. אם נקח כדוגמה את הכתבה של ניר בן טובים על הפוקוס אקובוסט (בחרתי בה די באקראי) - הכתבה מתחילה ב-4 פסקאות גדושות במידע שהוא אמנם נכון ללא עוררין, אבל קצת מייגע את הקורא המצוי (או לפחות אותי), וגורם לו (לי) לגלול מטה כדי להגיע ל"תכלס".

 

דוגמה נגדית היא הכתבה שלך על הטיגואן החדש, שקופצת לעניין אחרי שתי פסקאות לערך ועדיין בעלת פתיחה "מושכת".

 

לגבי האתר עצמו, אתה מתכוון לוואלה! דף הבית או ספציפית של הרכב? כי את הרכב אתה לא זוכר מ-2002. הוא הוקם בינואר 2007 ומאז הוא עבר ליטושים ושדרוגים לטובה לדעתי.
אני לא מתכוון לדף הבית אלא למודולים שונים באתר - למשל תצוגה מוגדלת של תמונה.

 

אין קטלוג רכב?! אצלנו יש את אחד מהקטלוגים המפורטים ברשת.

http://cars.walla.co.il/?w=/@group

אני בטוח שאני לא אחדש לך אם אגיד שהקטלוג של וואלה! רכב לא ממש מסוגל להתחרות מול קטלוגים כמו של אוטו ו-iCar. בלי להזכיר את רמת הממשק הבסיסית יחסית, הקטלוג בוואלה! רכב חוטא בחוסר עדכון ורלוונטיות. דוגמה אקראית לגמרי - עמוד הדגם של סקודה אוקטביה. אמנם יש בו את התמונות של הדגם אחרי מתיחת הפנים, אבל ברשימת הגרסאות אפשר למצוא גרסאות 1.6 ו-1.6 FSI טיפטרוניק (כלומר, תיבת Aisin הישנה של הקונצרן, עוד לפני ה-DSG6...) שכבר מזמן לא משווקות בארץ או מיוצרות בכלל. גרסת 1.4 TSI לא מופיעה כלל, ולא הזכרתי את הגרסאות הידניות... ומה זה בכלל ELG? :-D

 

לגבי הקישור למבחני דרכים - לא ידעתי שזה קיים, אבל לא הכל מקושר. למשל, המבחן לפוקוס אקובוסט לא מופיע בעמוד של הפוקוס...

 

אני מקווה שלא תפרש את זה כהתנצחות או הטפלות לפרטים הקטנים. אני יודע היטב כמה קשה זה לתחזק קטלוג כזה ולשמור אותו עדכני, אבל לדעתי האישית - עדיף שלא יהיה קטלוג בכלל מאשר קטלוג לא מעודכן ולא רלוונטי.

 

אבל אם רכב מגיע למוסך בגלל שמישהו התקין בו מערכת שמע לא מקורית ועל הדרך שבר את המתג של המזגן, אתה מסכים שבסיכום החוויה והשימוש ברכב, לפאק כזה אין כל כך מקום?
אני לא כל כך מסכים, כי ה"מישהו" הזה הוא במקרה היבואן של המותג הנ"ל (או קבלן שלו), וכצרכן ממוצע שנהנה לקבל הטבות כמו מערכת סטריאו בחינם - מדובר כאן בשיקול שהוא משמעותי למדי. אני חושב שהתקנה חאפרית היא משהו שלא מקובל ברכב חדש שעולה קרוב ל-100,000 שקלים, ואני בטוח שחברי הפורום יסכימו איתי.

 

אין עוד מדיית רכב שמקבלת כלי רכב לארוכי טווח, בטח שלא בכמות הזו.
מסכים, ואכן אמרתי את זה בפוסט המקורי. ועל כך כל הכבוד לכם.

 

ספר לי מה חסר לך ואראה אולי אוכל לתת שם התייחסות.
וואלה! רכב שונה מאחרים בגלל התייחסות שונה לחומר. אני רואה את זה כיותר רצינית ובוגרת.
הסברת את זה בעצמך. ואגב, אני מאוד מכבד את הגישה הזו - רק שמבחינתי אתר הרכב האידיאלי נראה אחרת. ואגב, עניין השיתוף לא חייב להיות סביב צחוקים ובדיחות פנימיות (וגם זה לא טוב בהגזמה - ע"ע חלק מהסרטונים של אוטו מהמסע לאנגליה...). אני אתן דוגמה ממש מכאן: רוני מפרסם כאן מדי פעם כתבות ורשמים שלו על מכוניות שהוא בוחן, וגם להפך - לפעמים נושאים שעולים לדיון כאן מגיעים לאתר אוטו. זה משהו שהוא לדעתי חשוב מאוד, כי בסיס הקוראים של קארספורום ואוטו (ווואלה! רכב) הוא די משותף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי, תאכלס כיף לקרוא את הכתבות שלך.. אתה עושה עבודה נהדרת!

 

מה שכן, אני אישית הייתי שמח יותר אם מבחני הרכב המצולמים היו קצת יותר ארוכים. סביבות 7 דקות.

 

כבר ראיתי מבחנים של 3 דקות ולדעתי זה לא מספיק..

 

ואם כבר מדברים על מבחנים, איך לא בחנתם את הסקודה אוקטביה 1.2 TSI?

 

כשהתחלנו לחפש רכב חדש ישר נכנסתי לוואלה רכב לחפש מבחן של הסקודה אוקטביה ולהפתעתי לא מצאתי..

 

יש לציין שלא ראיתי באף אתר מבחן רציני ומקיף על המכונית הזו, אחת המכוניות המשפתחתיות החשובות והמדוברות בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קטלוג רכב?! אצלנו יש את אחד מהקטלוגים המפורטים ברשת.

http://cars.walla.co.il/?w=/@group

 

 

 

קובי ליאני

עורך וואלה! רכב

כמו ברוב האתרי רכב כיום, הקטלוג עשיר אך אינו מדויק בעליל ודורש עדכון מסיבי לגבי הגרסאות הספציפיות שנמכרות בארץ.

אתן דוגמא.

סיטרואן C5 נמכרת היום ב-2 גרסאות 1.6 דינמיק ב-160 אלף שקלים או 1.6 קומפורט (הידרופנאומטית) ב-175 אלף שקלים.

ואצלכם? סלט שלם. 2/2.7 HDI (שמעולם לא נמכרו בישראל), 2 ליטר בנזין ו-2 ליטר סטיישן.

ובשורת החסרונות: "תיבת הילוכים מיושנת" בזמן שהיא נמכרת עם גיר אוטו' 6 הילוכים.

 

אודי A6 שברגע זה דיווחתם שהיא התחילה להימכר עם מנוע 2 ליטר טורבו אינה מופיעה בקטלוג.

כמו כן חסרה גרסת הדיזל 3.0TDI.

 

במבחן הזה על ה-A6 כתבתם

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1833182

"במידותיה אין ממש שינויים גדולים בהשוואה לדור הקודם. היא גדלה בבסיס הגלגלים ל-2.91 מ' אבל השאר נותר דומה. שטח פנים להשתרע בו יש מלפנים ומאחור לכל אחד. בהנחה שהיושבים בשורה הקדמית אינם בסגל של דאלאס מאבריקס, בהחלט אפשר לאכלס מאחור שלושה אנשים וגם לתחוב את כל ערמות הציוד שלהם בתא המטען הענקי המכיל 530 ל'."

 

ובשורת החסרונות בקטלוג נכתב בחסרונות: "מרווח אחורי"

 

ואלה רק 2 דוגמאות.

 

בתור אתר רכב רציני אני מצפה מכם לרענן מחדש את כל הקטלוג ולהציג נתונים מדויקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדריך לא מושלם, אבל עובדים עליו באופן קבוע.

כן, יש בעיות, אבל אני מקווה שנגיע לכולן בהקדם.

ELG הכוונה לגרסת אלגנס (רמת אבזור)

 

לגבי האיביזה, העניין צויין בסקירות החודשיות של הרכב, הרבה יותר מפעם אחת, אבל אני לא בטוח שזה הופיע או לא בסיכום הכללי. מי שקרא, הבין.

 

לגבי פרסום כאן של חומרים מוואלה! רכב. בעבר זה נעשה עד שהתבקשתי מפורשות על ידי ההנהלה כאן שלא לעשות זאת.

 

 

אלן, ביקשת מבחן לאוקטביה 1.2?בבקשה..

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/1685085

 

לגבי אורך הסרטונים, בדיוק אותה התשובה לגבי אורך הכתבות. 7 דקות בזמן אינטרנט זה המון זמן. מעטים הצופים שממשיכים לצפות למשך זמן שכזה באינטרנט ולכן השאיפה היא למקסם חשיפה בזמן הנכון, כלומר מתחת ל-5 דקות. הסטטיסטיקות מראות שזה זמן הצפיה היעיל מבחינת הישארות הגולש באייטם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל את התנצלותי בקשר למבחן על האוקטביה, לא מבין איך פיספסתי את זה..

 

בקשר לאורך הסירטונים, אתה צודק, אף פעם אי אפשר לקלוע לטעם של כולם.

 

אין לי את הנתונים, אבל בביקורת למשל על האאודי A7 ספורטבק, שנמשכך קצת מעל 6 דקות, צפו פחות אנשים?

 

אני יכול להגיד שאני באופן אישי ראיתי מהתתחלה ועד הסוף, בלי להעביר באמצע את העכבר על ציר הזמן לראות כמה עוד נשאר..

 

וזה אומר שהמבחן בנוי טוב, ענייני ולא מתפלסף ובאותו זמן גם משלב הומור שלא גורם לצופה להשתעמם

 

 

זה תלוי איך המבחנים בנויים, אני יודע שזה לא תמיד מצליח.

 

סה"כ אתם עושים עבודה מעולה ואני קורא יום-יומי של המדור.. קבלו ח"ח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה אני חושב שוואלה רכב הוא היום המוביל מבחינתי בישראל ולאחריו האתר של עיתון "אוטו", פעם גם MOTOCAR וYNET היו טובים אבל היום הם לא מעודכנים וחבל.

נ.ב. בעיתון ידיעות אחרונות יש כל יום שלישי שני עמודים על רכבים, חבל רק שיש שם המון אי דיוקים/שגיעות בנתונים וכתבות מאוד לא מקצועיות שלפעמים נראה שלקחו סתם כתבים של מוספים/עיניינים אחרים ונתנו להם לכתוב על מכוניות.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר קובי ..

מה שלומך ?

אני יודע שפה זה לא המקום כדי לפנות אליך

אבל אין אצלך אפשרות שליחת הודעות פרטיות

 

הייתי רוצה להפנות אותך לכתבה שפירסמתי באתר

וגם להזמין אותך עם הצוות לבקר אצלינו

 

(ההזמנה לא רק למר קובי, אלא לכל חברי ומבקרי האתר)

 

הפניה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=397912

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...