Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש הרבה שהיו מעונינים, במיוחד אחרי שקיבלו את כל ההטבות הנלוות.

אבל על מנת לבטל את הגזרות נאבד הטבות וזה כבר לא כדאי-רן

 

אין לי מושג על מה אתה מדבר... יש לי רכב שקניתי עם סטטוס רכב אספנות. מאחר ואני נוהג בו בשעות הבוקר ומעוניין שיהיה לי ביטוח בתוקף ניגשתי למשרד הרישוי, הסרתי את סטטוס אספנות מהרכב והוצאתי רישוי חדש של רכב רגיל (מיושן) .

עכשיו אני יכול לנסוע מתי שבא לי, לאיפה שבא שלי ועם מי שבא לי.

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר... יש לי רכב שקניתי עם סטטוס רכב אספנות. מאחר ואני נוהג בו בשעות הבוקר ומעוניין שיהיה לי ביטוח בתוקף ניגשתי למשרד הרישוי, הסרתי את סטטוס אספנות מהרכב והוצאתי רישוי חדש של רכב רגיל (מיושן) .

עכשיו אני יכול לנסוע מתי שבא לי, לאיפה שבא שלי ועם מי שבא לי.

 

 

פעם ראשונה שאני שומע על אפשרות זו, נשמע מאד מעניין-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר... יש לי רכב שקניתי עם סטטוס רכב אספנות. מאחר ואני נוהג בו בשעות הבוקר ומעוניין שיהיה לי ביטוח בתוקף ניגשתי למשרד הרישוי, הסרתי את סטטוס אספנות מהרכב והוצאתי רישוי חדש של רכב רגיל (מיושן) .

עכשיו אני יכול לנסוע מתי שבא לי, לאיפה שבא שלי ועם מי שבא לי.

 

יש אפשרות שתשתף אותנו בסוג הרכב שברשותך ובשנת היצור שלו?

ארז רונן

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר... יש לי רכב שקניתי עם סטטוס רכב אספנות. מאחר ואני נוהג בו בשעות הבוקר ומעוניין שיהיה לי ביטוח בתוקף ניגשתי למשרד הרישוי, הסרתי את סטטוס אספנות מהרכב והוצאתי רישוי חדש של רכב רגיל (מיושן) .

עכשיו אני יכול לנסוע מתי שבא לי, לאיפה שבא שלי ועם מי שבא לי.

 

נתאר מצב בו הרכב היה חייב באגרות שנתיות רבות.

 

הפיכתו לאספנות פוטרת אותו מתשלום אותם חובות ואז בפליק פלק לאחור חוזר למצבו הקודם רק ללא החובות.

 

אולי בחלם, אבל כאן??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יש אפשרות שתשתף אותנו בסוג הרכב שברשותך ובשנת היצור שלו?

 

טרנספורטר 73.

 

אין שום קשר לדגם או לשנה, בעבר החלפתי סטטוס גם בחיפושית 65.

 

ניתן לשנות סטטוס של כל רכב אספנות (לא יודע לגבי רכבים מיובאים) וזה לוקח בדיוק 5 דקות. הולכים למשרד הרישוי, מבקשים הורדת סטטוס אספנות וזהו. יש לכם רכב רגיל.

פורסם
נתאר מצב בו הרכב היה חייב באגרות שנתיות רבות.

 

הפיכתו לאספנות פוטרת אותו מתשלום אותם חובות ואז בפליק פלק לאחור חוזר למצבו הקודם רק ללא החובות.

 

אולי בחלם, אבל כאן??

 

אני בטוח שיש איזשהו תנאי שצריך לעמוד בו מבחינת תשלום חובות וקנסות. מאחר והמדינה שלנו אוהבת יותר לקחת מאשר לתת, כנראה שתשלום החובות יהווה תנאי להחלפת הסטטוס.

פורסם

איפה ביצעת את זה במשרד הרישוי?

 

שנים טוענים כל הנוגעים בדבר שסטטוס אספנות הוא בילתי הפיך, מספר פעמים ניסיתי לבצע את זה ונתקלתי בחומה בצורה ועכשיו פתאום אתה בא ולטענתך מנפץ את הבועה.

 

סליחה שאני אומר את זה אבל אני סקפטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניתן לשנות סטטוס של כל רכב אספנות (לא יודע לגבי רכבים מיובאים) וזה לוקח בדיוק 5 דקות. הולכים למשרד הרישוי, מבקשים הורדת סטטוס אספנות וזהו. יש לכם רכב רגיל.

אתה חולמת, מותק.

מבירור מקיף שערכתי היום עם בכיר באגף הרישוי, התברר שתוכנת המחשב אינה מאפשרת את הדבר טכנית, וזה כלל אינו קשור לחובות עבר.

הפיכה לסטטוס אספנות הינה חד כיוונית, בדיוק כמו מסירה לגריטה.

הסטטוס היחיד שהוא בר הפיכה הינו הורדה מהכביש, וגם זה בתנאים מסויימים.

חבל להטעות סתם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר... יש לי רכב שקניתי עם סטטוס רכב אספנות. מאחר ואני נוהג בו בשעות הבוקר ומעוניין שיהיה לי ביטוח בתוקף ניגשתי למשרד הרישוי, הסרתי את סטטוס אספנות מהרכב והוצאתי רישוי חדש של רכב רגיל (מיושן) .

עכשיו אני יכול לנסוע מתי שבא לי, לאיפה שבא שלי ועם מי שבא לי.

 

יכול להיות ,אבל אולי תעלה לנו צילום של הרשיון לפני ואחרי ? (תמחוק פרטים מזההים!)

פורסם

אם עמדת המועדון היא נגד התופעה הרי לא צריך להמתין לחבר שיבקש להעמיד חבר אחר לבית דין חברים, אלא זה תפקידו של ועד המועדון במקרה כה בוטה כמו אצל רני רהב.

 

הרי מדובר כאן בהפרה גלויה של החוק.

 

ופעולת המועדון היא למצער להוציא כזה חבר משורות המועדון , ולשם כך לא צריך כל פעולה של המשטרה וזה גם לא משנה מה עושה המדינה בעיניין זה.

.

ואולי המועדון גם צריך להרחיק חברים שנצפו נוסעים יותר מ 90 קמ"ש בדרך בינעירונית כי הם עבריינים?

ואולי גם להרחיק מהמועדון את מי שהביא לארץ חלקים לרכב האספנות שלו בתוך המזוודה בלי לשלם עליהם מכס/מיסים כי הוא עבריין?

נו באמת...

 

למה אתה מטעה ?

רני רהב הוא בעלים רשום של חברה ייעודית להשכרת רכבי אספנות (כולל נהגים שהוא מעסיק לצורך הענין) לאירועים.

את הרכבים הוא הביא מחו"ל במיוחד.

יותר מכך הוא אף לא מסתיר את זה בכלל.

נכון שהוא יחצ"ן אך הוא גם בין היתר מנהל כל מיני מיזמים ובינהם המיזם המדובר.

זה אולי תחביב שלו אבל הוא בפירוש הביא ומשתמש ומפרסם באתר שלו גם את שירותי החברה המוצהרת!!!

 

חד משמעית הוא מבזה את התחביב ופוגע בכולנו .

מה????

כנראה שאין ויכוח על זה שהוא עובר על החוק, אבל מבזה את התחביב????

מדוע מישהו שרוצה להביא את התענוג של מכוניות אספנות לאנשים רבים, ולהסב להם הנאה מהצפייה, השימוש והנסיעה במכוניות הנפלאות האלה, מדוע מישהו כזה מבזה את התחביב?

תחשוב כמה אנשים ששוכרים פעם אחת רכב כזה נופלים בשבי של הקסם של מכוניות ישנות, והופכים בעצמם לחובבים, ומחר גם לחברי מועדון.

לא עושה לך טוב שאנשים אחרים יוכלו גם להינות מהמכוניות האלה תמורת תשלום? חלום שאין להם דרך אחרת להגשים אותה, שהרי רוב האנשים לא ירכשו בעצמם רכב אספנות.

למה זה מפריע לך שמישהו גם ירוויח מזה כסף? זה לא החלום של כולם להתפרנס ממה שהם הכי אוהבים לעשות?

 

לדעתי החוק הזה מטומטם, וראוי היה שהמדינה תאפשר למי שרוצה להתפרנס מרכב אספנות לעשות זאת באופן חוקי, מאחר והמדינה ממילא גוזרת את הקופון שלה מתוך ההכנסות של כל עסק חוקי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
ואולי המועדון גם צריך להרחיק חברים שנצפו נוסעים יותר מ 90 קמ"ש בדרך בינעירונית כי הם עבריינים?

ואולי גם להרחיק מהמועדון את מי שהביא לארץ חלקים לרכב האספנות שלו בתוך המזוודה בלי לשלם עליהם מכס/מיסים כי הוא עבריין?

נו באמת...

 

 

מה????

כנראה שאין ויכוח על זה שהוא עובר על החוק, אבל מבזה את התחביב????

מדוע מישהו שרוצה להביא את התענוג של מכוניות אספנות לאנשים רבים, ולהסב להם הנאה מהצפייה, השימוש והנסיעה במכוניות הנפלאות האלה, מדוע מישהו כזה מבזה את התחביב?

תחשוב כמה אנשים ששוכרים פעם אחת רכב כזה נופלים בשבי של הקסם של מכוניות ישנות, והופכים בעצמם לחובבים, ומחר גם לחברי מועדון.

לא עושה לך טוב שאנשים אחרים יוכלו גם להינות מהמכוניות האלה תמורת תשלום? חלום שאין להם דרך אחרת להגשים אותה, שהרי רוב האנשים לא ירכשו בעצמם רכב אספנות.

למה זה מפריע לך שמישהו גם ירוויח מזה כסף? זה לא החלום של כולם להתפרנס ממה שהם הכי אוהבים לעשות?

 

לדעתי החוק הזה מטומטם, וראוי היה שהמדינה תאפשר למי שרוצה להתפרנס מרכב אספנות לעשות זאת באופן חוקי, מאחר והמדינה ממילא גוזרת את הקופון שלה מתוך ההכנסות של כל עסק חוקי.

 

לצורך הדיון נסכים שהחוק הוא אידיוטי, אבל הוא עדיין חוק וההגבלה על כך מצד אחד מביאה להעדפות לרכב אספנות מצד שני.

 

וכיוון שהתקנה עוסקת בסעיף רכב האספנות בכמה היבטים , ביניהם ההיבט הזה , זה נוגע למועדון, והפרת התקנה הזו לא דומה להפרות של תקנות התעבורה האחרות.

 

והסכנה היא שבגלל הפרות של התקנה עשוייה כל העדה לסבול לכן במקום הזה נדרשת פעולה של המועדון.

 

פרט לכך הסעה בשכר או כנגד תמורה אחרת אסורה גם לרכב רגיל אלא אם הוא מסוג מסויים כמו מונית טיולית וכו'

 

 

הסעת נוסעים בשכר

 

 

 

 

84א. לא יסיע אדם ולא ירשה לאחר להסיע נוסעים בשכר או בתמורה אחרת אלא אם כן הוא מסוג המצוין בטור א' להלן ובתנאים המצויינים לצידו בטור ב':

 

החוק מחמיר בכגון דא כיוון שאין ביטוח במקרה זה והעובר עבירה כזו דינו הזמנה למשפט וסמכות קצין לפסילת מינהלית של רשיון הנהיגה + השבתה של הרכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ג'רמי ידידי

 

מה שאדם פרטי בוחר לעשות באופן אישי היא בעיתו האישית, ואיש לא מצפה

להתערבות המועדון, בין אם נסע החבר בשעות האיסור 100 קמ"ש, או החליט

להעמיד רכבו כמטרה לאימון טייסי חיל האוויר הישראלי.

 

אבל מדיניות "עצימת עין" היא מדיניות מסוכנת מצד המועדון ובמיוחד שמדובר

במישהו בולט שמושך אליו תשומת לב תיקשורתית ואחרת...

 

מי שמבזה במקרה זה את כולם הוא לא העובר על החוק, אלה מי שמאמץ אותו.

 

אם אני חבר מועדון, הייתי יוצא בדרישה למצות את הדין עם החבר הסורר או

פשוט יוצא... אגב זה בדיוק מה שעשיתי בעבר ! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

במקרה הזה ,עלי להסכים עם ג'רמי. כי אם אוכפים את האיסור של השכרת רכבי אספנות, אולי מחר גם כל מי שנוסע בין 7 ל 9 בבוקר , אותו גם יעמידו לבית דין לחברים.

 

ואז אלו לא יהיו העשירים שמחזיקים מספר רב של רכבים אלא כאלו שזהו רכבם היחידי.....

 

ומה עם יבוא של רכבי אספנות והצהרה שקרית על שווי הרכב ? גם כאן צריך להתערב (והנזק אכן נגרם בנושא זה , ראה מקרה זלטין וחבר מרעיו)

 

אני לא חושב שעל המועדון להיות תחליף למשטרה / בתי משפט. (למרות שבהרבה מקרים הם לא ממלאים את כל הגדרות תפקידם בצורה היעילה ביותר ) ובית דין חברים בא ללבן ולפתור בעיות בין חברים ולא מול שלטונות החוק.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אף אחד לא ביקש מהמועדון לצאת ולהתנגד בכוח,

די קשה לי לדמיין את יו"ר המועדון או אחראי המפגשים

נשכבים מתחת לגלגלי הרכב לפני שהוא יוצא מהמוסך

להסעת נוסעים בשכר.

 

אבל הייתי מצפה בהחלט שדובר המועדון יגיד דברו

הייתי מצפה שתהייה שיחת הבהרה בין מובילי המועדון

לבין החבר שיוצר את הבעייה, ושוב מדובר כאן במדיניות

אמיתית שלא תמיד נעימה אבל הכרחית.

 

אירגון עם חזון ומעוף לא צריך לפחד להעמיד חבר על מקומו

או לוותר על חברותו אם הוא פועל בניגוד לכללים והאתיקה. -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אתה חולמת, מותק.

מבירור מקיף שערכתי היום עם בכיר באגף הרישוי, התברר שתוכנת המחשב אינה מאפשרת את הדבר טכנית, וזה כלל אינו קשור לחובות עבר.

הפיכה לסטטוס אספנות הינה חד כיוונית, בדיוק כמו מסירה לגריטה.

הסטטוס היחיד שהוא בר הפיכה הינו הורדה מהכביש, וגם זה בתנאים מסויימים.

חבל להטעות סתם.

 

תגיד, אתה חושב שאין לי מה לעשות בחיים?


×
×
  • תוכן חדש...