Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

TIG Motorsport שמחים להציג לכם תחום חדש שנכנסנו אליו לאחרונה בשיתוף עם DYNO R P.

 

ניהול מחשב מנוע ע"י ECUTEK למנועי הפאג'רו טורבו דיזל....

 

הרכב: פאג'רו טורבו דיזל שננהג במירוצים ע"י רועי שפירא והמקבל את תמיכתם המלאה של חולון מוטורס.

 

ArticleImage09061681851.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=6E_K6yo6yno דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

הדרישה:

לקבל מעט יותר הספק והרבה יותר מומנט....

 

 

הדרך לביצוע:

ניהול מנוע משודרג ע"י ECUTEK וכיוונים בדיינו ר.פ.

 

 

התוצאה:

 

על הדיינו בבדיקה שלפני התוכנה התקבלו הנתונים הנ"ל:

 

122 כ"ס (בגלגל) שזה קרוב מאוד לנתוני היצרן - 160 כ"ס במנוע.

31 קג"מ - שזה שווה ערך ל- 40 קג"מ במנוע (שוב קרוב מאוד לנתוני היצרן).

 

 

לאחר הכיוונים עם תוכנת ECUTEK אלו הנתונים שהתקבלו:

149 כ"ס (בגלגל) = 193 כ"ס במנוע.

39.8 קג"מ בדיינו = 51 קג"מ במנוע !!! :shock:

 

 

לאחר בדיקות שנערכו גם בנסיעה בדיונות וגם בשבילים, בעל הרכב נשאר פעור פה ליכולות החדשות של רכבו.

 

אנחנו כמובן שמחים תמיד להיות חלק מקידום הספורט המוטורי, ומאחלים בהצלחה לרועי ולחולון מוטורס בהמשך הדרך :lol:.

 

ההוכחה :wink::

 

 

 

sapira3.jpg

 

 

 

 

sapira2.jpg

 

 

 

תהנו :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...