Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתה לי בעיה להניע את הרכב.

 

לאחר הכנסת הקוד(איזה דבר מיותר הקודנית הזאת..) אני מסובב את המפתח ו... כלום..

 

אין שום צליל של הסטרטר.. לאחר מספר נסיונות העברתי את הגיר מ P ל D4 וחזרה ואז פתאום הצלחתי להניע..(לא יודע אם יש קשר אבל זה מה שהיה..)

 

קודם כל, האם למישהו יש השערה מה הגורם לבעיה? לי נראה שיש איזשהו נתק באזעקה או בעיה באימובילייזר, לא נראה לי שהקודנית היא הבעיה.

 

 

דבר שני, מישהו יכול להמליץ על מקום מקצועי בין חיפה לנהריה שאפשר לסמוך עליו שיטפל בבעיה מבלי לעשות עליי קומבינות?

פורסם
היום הייתה לי בעיה להניע את הרכב.

 

לאחר הכנסת הקוד(איזה דבר מיותר הקודנית הזאת..) אני מסובב את המפתח ו... כלום..

 

אין שום צליל של הסטרטר.. לאחר מספר נסיונות העברתי את הגיר מ P ל D4 וחזרה ואז פתאום הצלחתי להניע..(לא יודע אם יש קשר אבל זה מה שהיה..)

קודם כל, האם למישהו יש השערה מה הגורם לבעיה? לי נראה שיש איזשהו נתק באזעקה או בעיה באימובילייזר, לא נראה לי שהקודנית היא הבעיה.

התשובה בגוף השאלה :idea:

ככל הנראה ידית ההילוכים לא ישבה היטב על ה-P, אי לכך לא היה ניתן להתניע את הרכב, הרי ידוע לך שגיר אוטו' ניתן להתניע רק בשני מצבים(P, N).

 

עמית

(יש גם מצב שלישי אך לא נכנס כאן לתאוריות).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני במקומך בודק פיוזים (זה לא יכול להזיק). פעם היתה לי בעייה דומה שהגיעה לזה שהאוטו לא התניע יום שלם עד שבא טכנאי וראה שהפיוז סטארטר היה טיפה בחוץ. בקיצור , תבדוק מגעים בפיוזים.

וואלאק אתה!!

פורסם
היום הייתה לי בעיה להניע את הרכב.

 

לאחר הכנסת הקוד(איזה דבר מיותר הקודנית הזאת..) אני מסובב את המפתח ו... כלום..

 

אין שום צליל של הסטרטר.. לאחר מספר נסיונות העברתי את הגיר מ P ל D4 וחזרה ואז פתאום הצלחתי להניע..(לא יודע אם יש קשר אבל זה מה שהיה..)

קודם כל, האם למישהו יש השערה מה הגורם לבעיה? לי נראה שיש איזשהו נתק באזעקה או בעיה באימובילייזר, לא נראה לי שהקודנית היא הבעיה.

התשובה בגוף השאלה :idea:

ככל הנראה ידית ההילוכים לא ישבה היטב על ה-P, אי לכך לא היה ניתן להתניע את הרכב, הרי ידוע לך שגיר אוטו' ניתן להתניע רק בשני מצבים(P, N).

 

עמית

(יש גם מצב שלישי אך לא נכנס כאן לתאוריות).

 

תאיר את עיניינו...

מה, למה, כמה ואיך?!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
היום הייתה לי בעיה להניע את הרכב.

 

לאחר הכנסת הקוד(איזה דבר מיותר הקודנית הזאת..) אני מסובב את המפתח ו... כלום..

 

אין שום צליל של הסטרטר.. לאחר מספר נסיונות העברתי את הגיר מ P ל D4 וחזרה ואז פתאום הצלחתי להניע..(לא יודע אם יש קשר אבל זה מה שהיה..)

קודם כל, האם למישהו יש השערה מה הגורם לבעיה? לי נראה שיש איזשהו נתק באזעקה או בעיה באימובילייזר, לא נראה לי שהקודנית היא הבעיה.

התשובה בגוף השאלה :idea:

ככל הנראה ידית ההילוכים לא ישבה היטב על ה-P, אי לכך לא היה ניתן להתניע את הרכב, הרי ידוע לך שגיר אוטו' ניתן להתניע רק בשני מצבים(P, N).

 

עמית

(יש גם מצב שלישי אך לא נכנס כאן לתאוריות).

 

תאיר את עיניינו...

מה, למה, כמה ואיך?!

גילי

מה לא מובן ב-לא נכנס כאן לתאוריות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
היום הייתה לי בעיה להניע את הרכב.

 

לאחר הכנסת הקוד(איזה דבר מיותר הקודנית הזאת..) אני מסובב את המפתח ו... כלום..

 

אין שום צליל של הסטרטר.. לאחר מספר נסיונות העברתי את הגיר מ P ל D4 וחזרה ואז פתאום הצלחתי להניע..(לא יודע אם יש קשר אבל זה מה שהיה..)

קודם כל, האם למישהו יש השערה מה הגורם לבעיה? לי נראה שיש איזשהו נתק באזעקה או בעיה באימובילייזר, לא נראה לי שהקודנית היא הבעיה.

התשובה בגוף השאלה :idea:

ככל הנראה ידית ההילוכים לא ישבה היטב על ה-P, אי לכך לא היה ניתן להתניע את הרכב, הרי ידוע לך שגיר אוטו' ניתן להתניע רק בשני מצבים(P, N).

 

עמית

(יש גם מצב שלישי אך לא נכנס כאן לתאוריות).

 

תאיר את עיניינו...

מה, למה, כמה ואיך?!

גילי

מה לא מובן ב-לא נכנס כאן לתאוריות.

 

עמית

סתם מעניין, שוב מבחינה תאורטית 8)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...