Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן הרכב ראה ימים יפים יותר.

מבחינת פנים הרכב כמו שקובי אמר אין כמעט מה לנגוע.

הכל כמעט נשאר כמו שהיה יפה ומדוגם כמו בתמונות שליאור העלה.

הדגש יושם על פחחות וצבע קטלניייייי.

וגזרת המנוע שיקבל טיפול מיוחד.  

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבישי שחק אותה.

תן לה בקואורטר.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

בינתיים ממשיכים בשיפשופים.

 

הגג קיבל כמויות גדולות של חומר בפחחות הקודמת, לכן נשפשף את כולו ונתאמץ לתוצאה טובה ללא הרבה חומר.

 

בתמונות רואים את כמות החומר שנמרח ואת המאמצים להסיר אותו.

IMG_1026.jpg

IMG_1028.jpg

IMG_1029.jpg

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מסתכל על השרשור ואומר ראבק 3 חודשים עברו, בחוץ לא ניראה שעבר הרבה זמן.

הרכב פורק ממה שהיה אפשר לפרק כולל כל הפנים שיורכב מחדש לאחר סיום.

חלק מהאביזרים היה קשה לפרק יפורקו בהמשך.

הרכב עבר פחחות והותז פוליאסטר בתחילת השבוע.

המצב כרגע זה הרבה שיפשופים ביקורת מריחה ועוד שיפשופים.

התזת פילר ביקורת מריחה ושיפשופים.

לאחר מכן הרכב יצבע בצבע הרקע יישלח לשלב המכני של הרכבת מנוע ומיכלולים נוספים.

השלב הסופי צבע אדום אש בתוספת מס' מדבקות שחורות לגימור (אין לי כוונה לחקות עוד SS אז קובי תרגיע).

קצת תמונות מהפוליאסטר.

IMG_1415.jpg

IMG_1416.jpg

IMG_1417.jpg

IMG_1419.jpg

IMG_1421.jpg

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שסיימנו עם השיפשופים עברנו למשהו מעניין יותר וזה הצבע.

ההחלטה הסופית הייתה לצבוע את הרכב.

לאחר כל ההרכבות המכניות והקוסמטיות לעשות שלייף סבון לרכב בתקווה שלא יהיו נזקים עמוקים.

ואם יהיו לבצע תיקון כי גם כרגע יש מס' נקודות בודדות שמצריכות תשומת לב חוזרת.

אז הנה תמונות של הגוון המהמםםםםםםם (אופס).

IMG_1585.jpg

IMG_1584.jpg

IMG_1583.jpg

IMG_1588.jpg

פורסם
כבר היה עדיף להשאיר אותו בצבע חום צוואה .

האדום הזה עשה אותו סיסי לגמרי

nothing a flat black hood will not take care of. I hope he gets rid of the 4X4 stance and the redneck wheels though - hopefully not with 20" ghetto crap, something like:

 

cbVN1053.png

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
כבר היה עדיף להשאיר אותו בצבע חום צוואה .

האדום הזה עשה אותו סיסי לגמרי

 

האמת שזו לא הייתה הבחירה הראשונה רציתי ירוק כמו הדודג' או כתום בני יהודה.

אבל מכיוון שלצערי מכרתי את כל האדומות שהיו לי (מוסטאנג 70, מוסטאנג 73, ב.מ.וו 1502, לנציה HF טורבו).

החלטתי לצבוע באדום עכשיו צריך להחליט באיזה צבע יהיו המדבקות שחור או לבן.


×
×
  • תוכן חדש...