Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור צ'כי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירתה של סופי נסיכתי הדיר שינה מעיני, ניסתי להיזכר כיצד הרגשתי כאשר

נפרדתי לשלום מכלים אחרים שהיו ברשותי, לאחרונה היתה זאת השמנמנה החביבה

שעברה להתגורר ברמת הגולן, שבועיים הייתי צריך להתאושש ועד היום יש לי צביטה

בלב בכל פעם שאני חושב עליה...

 

והיתה גם הג'אווה, אז לכבודכם סיפור הג'אווה:

 

 

אי שם בתחילת שנות התישעים, רכשתי ג'אווה מודל 87

אז להיות בעלים של ג'אווה בקרב האופנוענים היה משול ללהיות

מצורע החולה בדלקת ריאות ונשא איידס גם יחד.

 

את הג'אווה הזאת רכשתי ב-1000 ש"ח כשמחיר המחירון נע

בין 4000-5000 ש"ח והם נמכרו קצת בפחות.

 

בכדי להבין את הסיטואציה לאשורה אני מוכר וידוע כמגן החלשים

רופא הפצועים, ואצלי כמעט כל אופנוע ימצא בית חם ויד אוהבת לטפח

ולגדל אותו.

 

הזנב שלו היה שקוע הוא עישן בצורה היסטרית אבל נסע.

את זנב השילדה ישרתי בקלות, ראשי המנוע נפתחו נוקו,

ובאותה בזדמנות גם שחררתי את הרינגים שאיבדו מגמישותם.

האגזוזים פורקו עד אחרון האטמים סודרו והוחזרו למקום.

המיכל עבר פוליש ווקס והכיסא תוקן בצורה חובבנית על ידי

והיה סיפור הפלאגים, כאשר פרקתי אותם והלכתי לחפש בין

חנויות החלפים הסתבר לי שמישהו פשוט דחף לשם פלאג של...

מכסחת דשא!

 

הנסיעה הראשונה היתה חוויה נהדרת כאשר ירדתי מהאופנוע

התחושה היתה כמו בננה שעברה בבבלנדר חדש...

 

תושבות המנוע חוזקו כל ברגי האופנוע עברו הידוק ואלה שנשברו

והיו הרבה, הוחלפו לחדשים איכותיים.

 

אח"כ התחלנו לחרוש את הארץ באדיבות צה"ל, אז עדיין שרתתי במלואים

ונידמה לי כי הג'אווה הזאת היתה בכל אוהל רס"פ בארץ. מהדרום (צאלים)

ועד רמת הגולן בחרמון.

 

היא היתה אוכלת פלגים סידרתית, ושורפת נורות ידועה לשימצה.

אבל פרט לכך נסענו נסענו ונסענו ללא תקלות.

 

לאט לאט היא התפוררה, החורים באגזוז נסתמו מאות פעמים בפלסטלינת

איטום, הג'ק המרכזי נשבר מעייפות החומר, אבל הג'אווה לא עצרה.

 

סופה של הג'אווה הגיעה במפתיע אז הייתי אבא צעיר מאותגר משכורת

ובעל חובות לרוב, רגעי השקט היחידיים שמצאתי לעצמי היו כאשר הגמדים

היו יושבים מול הווידאו (כמו DVD אבל ישן) ורואים סרטי ילדים...

 

הבכור שלי רצה לבדוק מה קורה כשמכניסים מזלג לפתח הקלטת ו...הלך

הוידאו...ממש בבוקר שלמחרת עצר אותי חבר ושאל אותי כמה אמכור לו את

הג'אווה האומללה, אמרתי לו תן ווידאו 4 ראשים של JVC והיא שלך וככה

החלפתי את הג'אווה בווידאו חדש, ההשקעה הכי טובה שעשיתי בחיים

(חוץ מאשר להתחתן עם אישתי!)...

 

60000 ק"מ והרבה שנים ביחד על מזבח שלמות האיזון הנפשי שלי...

אגב, רוב מכרי יטענו שזה לא ממש עזר, כבר למחר מצאתי סאן יאנג SP

בצבע של בנות, אבל זה כבר סיפור אחר...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

חבל שאתה מבזבז את הכישרון שלך עלינו.

לך תכתוב משהו רציני יותר.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
חבל שאתה מבזבז את הכישרון שלך עלינו.

לך תכתוב משהו רציני יותר.

+1

אני נכנס לפעמים להודעות שלך רק בשביל חווית הקריאה.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

מענין איפא גמרו מאות הג'וות החדשים שהיו במכרזים, עם כמה אואראלים עם סירה ועוד אקזוטיקה (רחפת ירוקה! זיל,גאז,קאמאז) במחסני הסוכנות בצריפין בזמן העליה הגדולה.

פורסם
+1

אני נכנס לפעמים להודעות שלך רק בשביל חווית הקריאה.

 

(אני) לא רק בשביל חווית הקריאה. חושב שאתה (רן) אדם מעניין עם כשרון (גם יתר ההודעות שלך מעניינות).

חשבת פעם לכתוב קובץ "סיפורים לפני השינה" לילדים (או למכוניות :wink:) ?

alfa 156 2.5.

פורסם
אמרתי לו תן ווידאו 4 ראשים של JVC והיא שלך וככה

החלפתי את הג'אווה בווידאו חדש, ההשקעה הכי טובה שעשיתי בחיים (חוץ מאשר להתחתן עם אישתי!)...

רן

עכשיו אנחנו יודעים שאשתך קוראת את ההודעות שלך :lol:

פורסם
הזנב שלו היה שקוע הוא עישן בצורה היסטרית אבל נסע.

 

ג'אווה שלא מעשנת, לא נוסעת. ככה אמרו אצלנו בתל אביב.

מעלה געגוע לימים ההם של מיכל כתום בין שתי ארובות רידינג, ושל ג'ינסים כהים בלבד כדי שלא יראו את כתמי הגריז שהיא היתה מפיקה.

 

מצטרף לקודמי- נהנה מאד לקרוא את הפוסטים שלך.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מכיוון שכולנו כאן חולים באותה מחלה אבל בדרגות שונות של סופניות, צריך לברר משהו -

ניקוי הארוות הרציני שאתה עושה משאיר בחניה שלך ובלב שלך חללים ריקים,

מכיוון שיש לנו 'פחד ריק' בסיסי וחללים סופם להתמלא,

נשאלת השאלה - מה אתה מבשל?

מה החלום המוטורי הבא שלשמו אתה מוכר את כל הסוסים הזקנים?

הרי ברור שאתה לא 'סתם' מאושש את חשבון הבנק...

פורסם

בואו נראה,

מה היה לנו?

1 איטלקיה

1 צ'כי

1. גרמניה

1 מפלץ גרמני.

 

הגיע הזמן למשהו אמריקאי.

השאלה היא אם 2 או 4 גלגלים?

מי מוכן להתחיל להמר?

פורסם

האמת, אחרי כלכך הרבה הודעות בפורום, בואו נראה מי מכיר אותי הכי טוב.

מבטיח לספר את הכל אחרי הניחושים- :-D - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

נראה לי שאתה בהחלט מתאים לסיטרואן, GSA או BX

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...