Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני חדש פה,תאמת אני משוטט כאן המון בפורום במשך שנתיים+,אוגר iq מכני :wink:,יש כאן המון אנשים מקצוענים ובעלי ידע נרחב במכניקה,

תאמת אף פעם לא חשבתי להרשם כי לא היה רכב בבעלותי וחשבתי שזה מיותר ומוזר לטעמי...

כרגע אני חוסך לרכב נורמלי ברמה טובה...

לגבי הרובר:

אבא של חבר ילדות שזה בעצם הבוס שלי, החליט למסור לי את הרובר שלו עקב רכישת רכב חדש,אז במקום שהוא ימכור אותה ב3-4k הוא מעדיף למסור לי אותה במחיר העברת בעלות בלבד.!:-D

הרכב מושקע מטופל במורשה כולל טסט לשנה ולא נחסך ממנו שקל ואני עד לזה.!

השאלה שלי היא כזאת האם שווה להחזיק ברכב כי אמרו לי כמה אנשים שזה ים בעיות,חלקים מאוד יקרים וזמינות חסרה,ובעיית ראש מנוע כרונית.!:?

אני לא רוצה להכניס "ראש בריא למיטה חולה".!ולהתחיל לפזר כספים במוסכים.!

אשמח לתגובות מאנשים שיש או היה בבעלותם כזה רכב או מכירים ממישהו קרוב .!

נ.ב

אשמח למידע לגבי הגיר הרציף ואמינותו.!

בתודה אופיר.!

פורסם

מה יש לך להפסיד? ברגע שתתרחש תקלה שעלותה מעל 500 ש"ח - תמכור את הרכב לפירוק.

 

אולי תהנה ממספר חודשים של רכב שלא עלה לך דבר!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

רכב זריז ומהנה לנהיגה

שמור על הרכב והוא ישמור עלייך,

כמו שאמרו מעליי אם תתגלה בעיה מכור לפירוק, בנתיים תהנה מרכב מהנה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...