Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק שיש 2 גרסאות לסופרב קומבי וההבדלים בין גרסה 2 לגרסה 3 הם שבגרסה 3 יש וילונות אחוריים ודלת תא מטען חשמלית. ואלו כל ההבדלים בין הגרסאות.

אני משער ש"גרסה 3" היא כינוי למשלוח חדש יותר של סופרב קומבי. אתה כנראה קיבלת רכב מהמשלוח הקודם, ז"א גרסה 2.

לא יודע לגבי הבדלים במחיר בין הגרסאות, לדעתי אין הבדל במחיר

פורסם
אתה צודק שיש 2 גרסאות לסופרב קומבי וההבדלים בין גרסה 2 לגרסה 3 הם שבגרסה 3 יש וילונות אחוריים ודלת תא מטען חשמלית. ואלו כל ההבדלים בין הגרסאות.

אני משער ש"גרסה 3" היא כינוי למשלוח חדש יותר של סופרב קומבי. אתה כנראה קיבלת רכב מהמשלוח הקודם, ז"א גרסה 2.

לא יודע לגבי הבדלים במחיר בין הגרסאות, לדעתי אין הבדל במחיר

 

מה שמטריד אותי, מעבר להבדל במחיר שאמור להיות בין שתי הגרסאות, זה שאמרו לי במפורש שאקבל את הגרסא החדשה ביותר ובטוח שיהיו בה את הווילונות בדלתות האחוריות וכן דלת תא-מטען חשמלית ! ! !

 

יחד עם זה שמתי לב שבהזמנה רשום " - 2 " - ז"א גרסא-2 . . .

 

אז עכשיו אני הולך לבטל את ההזמנה כי אני לא מוכן שינסו עלי דברים שכאלה ! ! !

 

ותודה לכל המגיבים , כמובן .

פורסם
מה שמטריד אותי, מעבר להבדל במחיר שאמור להיות בין שתי הגרסאות, זה שאמרו לי במפורש שאקבל את הגרסא החדשה ביותר ובטוח שיהיו בה את הווילונות בדלתות האחוריות וכן דלת תא-מטען חשמלית ! ! !

 

יחד עם זה שמתי לב שבהזמנה רשום " - 2 " - ז"א גרסא-2 . . .

 

אז עכשיו אני הולך לבטל את ההזמנה כי אני לא מוכן שינסו עלי דברים שכאלה ! ! !

 

ותודה לכל המגיבים , כמובן .

 

מאיפה אתה יודע שהגרסה המאובזרת יותר היא דווקא החדשה יותר?

מקובל מאוד בשוק הרכב שבשלב החדרת דגם חדש מביאים משלוח ראשון מאובזר יותר.

 

אם הבטיחו לך וילונות ודלת אחורית חשמלית זה משהו אחר. האם זה כתוב בהזמנה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מאיפה אתה יודע שהגרסה המאובזרת יותר היא דווקא החדשה יותר?

מקובל מאוד בשוק הרכב שבשלב החדרת דגם חדש מביאים משלוח ראשון מאובזר יותר.

 

אם הבטיחו לך וילונות ודלת אחורית חשמלית זה משהו אחר. האם זה כתוב בהזמנה?

 

מכיוון שגרסא-3 חדשה יותר מגרסא-2, מן הסתם, ומכיוון שכתוב שהדלת והוילונות מופיעים בגרסא-3 .

בהזמנה לא כתוב כל האיבזור כפי שנאמר בע"פ, כמובן שהיה מופיע בהזמנה לפני תשלום מלא על הרכב (אם הייתי ממשיך).

הייתי יכול לברר לבד אילו היה לי VIN, אבל יש לי רק מספר שילדה . . .

האם יש דרך לברר מועד ייצור לפי מספר שילדה ? - זה יכול לעזור .

פורסם

ראיתי איזכור גם בקטלוג של האוקטביה לגירסה 2 וגירסה 3.

שם ההבדל היה ג'אנטים גדולים יותר בגירסה 3. לאחר זמן מה הבחנתי בכביש בכמה וכמה אוקטביות אלגנס שקיבלו ג'אנט 16 מדגם פייקסיס (או שם דומה, זה מה שזכור לי). מישהו יודע באמת מהם ההבדלים?

×
×
  • תוכן חדש...