Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה נתקלתי בכתבה על צ'יפ APR המשדרג את התוכנה של הרכב בלבד ומעלה את ההספק מ160 כ"ס ל200 כ"ס על דלק באוקטן 95.



המחיר יחסית זול, ולא נוגעים בשום מכלול ברכב (לטוב ולרע). זהו עדכון תוכנה בלבד שגם אם המוסך מוחק לי אותו אז הם מתחייבים להחזירו.

הרכב שברשותי הוא גולף TSI 2010 160 הייליין, 23 אלף ק"מ.

האם השיפור הזה יכול להזיק? יש למישהו נסיון עם זה?

תודה מראש

פורסם

נתתי לו לינק לסדנה שמתקינה צ'יפים וגם נותנת לנסות אותם.

 

ועכשיו לדעתי האישית והלא מחייבת:

היצרן מתכנן את המערכות של הרכב עם רזרבה.

וברגע שאתה מתקין צ'יפ כזה ומעלה את הספק המנוע לרמות של GTI, אתה סוחט מהרכב את הרזרבות של המערכות הקיימות (ולא תואמות ל GTI).

וכל המערכות (המנוע, הטורבו, ההזרקה ועוד..) מתאמצות יותר.

אני אישית מאמין, שלתווך רחוק יהיה בלאי מואץ .

זה נכון שבתמורה לכמה אלפי שקלים בודדים אתה מקבל יותר כוח, אבל יכול להיות שיהיה לזה מחיר בעתיד.

 

לא נכנסתי לנושא של צריכת דלק, רמת זיהום אויר או אחריות היבואן - יש מחלוקות בנושאים האלה.

 

חסר לך כוח בגולף TSI עם 160 כ"ס?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
נתתי לו לינק לסדנה שמתקינה צ'יפים וגם נותנת לנסות אותם.

 

ועכשיו לדעתי האישית והלא מחייבת:

היצרן מתכנן את המערכות של הרכב עם רזרבה.

וברגע שאתה מתקין צ'יפ כזה ומעלה את הספק המנוע לרמות של GTI, אתה סוחט מהרכב את הרזרבות של המערכות הקיימות (ולא תואמות ל GTI).

וכל המערכות (המנוע, הטורבו, ההזרקה ועוד..) מתאמצות יותר.

אני אישית מאמין, שלתווך רחוק יהיה בלאי מואץ .

זה נכון שבתמורה לכמה אלפי שקלים בודדים אתה מקבל יותר כוח, אבל יכול להיות שיהיה לזה מחיר בעתיד.

 

לא נכנסתי לנושא של צריכת דלק, רמת זיהום אויר או אחריות היבואן - יש מחלוקות בנושאים האלה.

 

חסר לך כוח בגולף TSI עם 160 כ"ס?

 

אני לא מחזיק רכב ליותר מ3-4 שנים לכן הבלאי לטווח הארוך לא ממש מעניין אותי. השאלה היא גם נפגעים כל מיני מכלולי בטיחות ברכב, או כל מיני מנגנונים שאמורים לשמור על המנוע לטווח היותר קצר.

מה קורה באמת לגבי אחריות יבואן?

וכן - עוד 40 כ"ס זה משהו שהייתי יכול לחיות איתו יותר טוב:)

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אתה שם לב שהתלבשת על שרשור מלפני הרבה שנים? הוא מכר את המכונית לפני שנתיים... חפש קצת.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

היי רמי



תוכנה של ATM chiptuning תביא את המנוע הנ"ל ל200 כ"ס ו30קג"מ

בלינאריות ורצועת כוח רחבה וחזקה.

אפילו תחסוך דלק בנסיעה רגועה

אני מזמין אותך להתנסות בה 5 ימים .

עלותה 1490 ש"ח

https://www.facebook.com/id.go.atm

פורסם
אתה שם לב שהתלבשת על שרשור מלפני הרבה שנים? הוא מכר את המכונית לפני שנתיים... חפש קצת.

 

כן שמתי לב, אני מעוניין לקבל חוות דעת מבעל ניסיון, לא אכפת לי שהרכב שלו נמכר לפני כשנתיים.

×
×
  • תוכן חדש...