Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין שני הרכבים האלו

 

שניהם במנוע 1600

 

שיקולים מרכזיים, אמינות, אחזקה זולה יחסית , תמורה להשקעה

 

שניהם באותו מחיר פחות או יותר..

תודה

פורסם

יש לי את המאזדה 323 שנת 99

תשמע טויוטה רכב יותר אמין אבל זה החל בשנים האחרונות

הדגם של הלאנטיס 323 הוא דגם מוצלח מאוד ואני מאוד מרוצה ממנו

מבחינת טיפולים והחזקה אני מאמין שהם על אותו הגל ..

באופן אישי נהגתי בטויוטה קורולה כזאת ואני הרבה יותר מרוצה מהמאזדה !

פיג'ו 206 CC שנת 2002 מנוע 1.6 גיר רגיל.

מאזדה לנטיס 323 שנת 1999 מנוע 1.6 גיר אוטומט.

טויוטה פריוס שנת 2009 מנוע 1.5 גיר רציף.

רנו קליאו שנת 1998 מנוע 1.4 גיר אוטומט.

פורסם

לנטיס יותר מרווחת, קורולה יותר חיסכונית ולדעתי גם יותר אמינה (במיוחד הגיר האוטומטי).

מה שהכי חשוב, זה מצב הרכב.

אתה יכול להוסיף לרשימת החיפושים גם אימפרזה ואלמרה, ובסבלנות לבחון מצב הרכבים שלפחות על הנייר (במודעה) נראים טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לנטיס יותר מרווחת, קורולה יותר חיסכונית ולדעתי גם יותר אמינה (במיוחד הגיר האוטומטי).

מה שהכי חשוב, זה מצב הרכב.

אתה יכול להוסיף לרשימת החיפושים גם אימפרזה ואלמרה, ובסבלנות לבחון מצב הרכבים שלפחות על הנייר (במודעה) נראים טוב.

 

+1

נסעתי לא מזמן על קורולה ולנטיס , שניהם בסביבות ה-200K והגיר של הקורולה בפירוש הרגיש בריא יותר

×
×
  • תוכן חדש...