Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההתקנה החדשה שלי !


srool
שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אדי-

 

תודה על תגובתך הכנה, לגבי הסקנדינביה והריפרנס- שני סטים שונים בתכלית, שונים מאוד אחד מהשני, ואני אפרט:

המידבאסל של סיז מיועד לנפח דלת, התקנה בתיבה נותנת לו מעין פאנצ'יות מיוחדת כזו (וגם פיק באזור ה- 100-125 שעליו אני מתגבר בעזרת EQ) שגורמת לך להרגיש את כל פריטה במיתר בגיטרה כאילו אתה בהופעה חיה, לעומת זאת ה SC6 הוא בעל באס יותר רך ועמוק.

ה RW120 מצטיין בתדרים הנמוכים ויכול לנגן בהצטיינות גם 200 הרץ, לעומת זאת, ה SC3 מצטיין בתדרים הגבוהים יותר ואין בעיה לחתוך אותו גם ב- 8-10K.

ה RT27F נשמע מעולה בחיתוך נמוך בשילוב עם ה SEAS, הוא קטן מאוד וקל להתקנה, ולעומת זאת ה SC1 גדול מאוד וקשה מאוד להתקנה אך ממשיך לנגן שטוח גם אחרי הסיז.

 

עיקר הנסיונות הם ההרגשה האישית שלי שלא מיציתי ולא סיימתי את העניין ועד אחרית ימיי אחוש פספוס ואכזבה כשאזכר בנושא הזה. הסיבה העיקרית הנוספת היא חוסר מודעות או חוסר מוכנות מצד קונים לתת לסט הזה את התשתית הדרושה לו. כמה אנשים כבר מוכנים לבנות תיבות בדלתות? כמה מוכנים לבנות גם תיבות בדש? כמה אנשים מוכנים להוסיף על כל זה טוויטר 4" ? כמה אנשים יחזרו על הפרוצדורה של הבניות שוב ושוב עד שהם יקבלו את התוצאה הכי טובה לרכב שלהם ? ואני לא מדבר על נושאים אחרים כמו הצורך ברכישת דיפון נוסף (שלישי במספר) ובידוד הדלת הכבדה ממילא ב- 3 שכבות דיינמאט, ולראות את התיבות האלו שיצאה לי הנשמה להגיע למידות המתאימות לרמקול הזה ואת יגע כפיו של ג'וניור, מוטלות במחסן בבית ללא כל שימוש.

 

היכולת לקחת אלמנט מסוים שהוא אגוז קשה לפיצוח ולהגיע איתו לתוצאה אופטימלית ברכב מסוים, החל מהחלק הקונסטרוקטיבי הכי בסיסי ועד ההוצאה לפועל בפרט הכי קטן הם מבחינתי ההישג הכי גדול שלי ושל ישראל ג'וניור בסטאפ הזה ואחד ההישגים הכי גדולים שלי בתחום האודיו לרכב.

הרגשת סיפוק אדירה, "מימוש עצמי" לפי ההגדרות בסולם הצרכים של מאסלו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ישראל-

תפסיק כבר לבלבל את המוח והב@@ם ובזמן שאתה יושב וכותב אתה יכול לסיים עם ההתקנה הזו! :lol::-D:twisted:

אני זוכר שטעמתי טעימה קטנטנה שהשאירה אותי פעור פה וחוסר סבלנות להמשך.

אני כל כך מחזק את דבריו של אדי שלמרות היותך יבואן של סיז והסלסטרה זה לא נוגד כלל לשים ברכב שלך דווקא מוצר שלא מיובא על ידך.

בתמונות העבודה נראית "וואהו "וזה עושה לי חשק לומר לאישתי שמזמן לא ביקרנו את המשפחה שלה בקריית מלאכי...:wink::lol:

יאללה איש יקר.סיים כבר את סיפורי "הארי פוטר" בהמשכים שלך ותגיע כבר לפרק הסיום.מהביקור האחרון שלי אצל ג'וניור הוא כבר בשלב נפשי לא הכי יציב בגללך...:lol:

 

תתחדש!

 

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרול



 

שחכת לציין שכל ההתקנה הזו יושבת בתוך רכב שיש לו משהו כמו 90 כוח סוס עם מנוע שתיין - נראה לי שאני מתקין וו גרירה וגורר אותך למפגש דרום הבא :-)

 

אני רק מקווה שהקורולה תעמוד בזה :-D

 

תשמע - הטוויטרים של סיז הפתיעו אותי מאוד לטובה בפעמים האחרונות שיצא לי לשמוע אותם - הם כמעט, ואני לא יודע איך אני מסוגל לאמר כזה דבר, עדינים מידי אפילו בשבילי.

 

לגבי המידים והמידבאסים של סיז - מדוייקים להפליא ומאוד מאוד נאמנים למקור כשמדובר בווקאליות ובכלים קלאסיים.

 

אני התרגלתי יותר לHAT בשנים האחרונות - משהו בפאנץ' המטורף שלהם ועדיין בזה שהם נשמעים מאוד מאוד נאמנים למקור או בוא פשוט נקרא לזה אמיתיים - מדבר אליי בשלב הזה של החיים.

 

כשהרכבתי את המערכת האחרונה - ההחלטה שלי היתה קשה מאוד בין טוויטרים HAT לטוויטרים SEAS ובסוף מה שהפיל את הפור היה לשמור על סט אחיד.

 

אני אשמח להתרשמות נוספת - למען האמת, השעמום שלי מחוסר חידושים בתקופה האחרונה - משאיר אותי רעב לשמיעה של מערכות אחרות - שלך מעניינת בתצורה הנוכחית (מידבאסים של סקנדינביה ביחד עם SEAS)

 

לכל הרוחות - אף אחד לא רוצה להתקין BEWITH??? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה.

אתה מממן?

 

שרוליק, רואים שהעבודה מאד מושקעת, אבל משום מה מציק לי בעין הקצה השמאלי העליון של הדיפון השמאלי.

ה"כרית" אם תרצה לקרוא לזה כך.

כאילו מישהו הכניס בכוח את החתיכה הזו, והיא לא יושבת טוב.

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומק- יפה שקלטת ! יש בערך 3 דברים שמרחיקים את הדלתות והגימור משלמות אסתטית לדעתי, שניים מהם אלו רווחים שנוצרו הן עקב הבד והן עקב משקל יתק/חיזוקים, והאחד הנוסף הוא תפירות לא סימטריות.

מכיוון שלמי שתפר את הבד לא היה את הדלתות עצמן, הוא ריפד זאת חלק חלק ולא כשלם, מה שגורם ל"כרית" הזו לחשוף רק חלק מהתפר הכפול, הוא בעצם תפור אלכסוני מעט ביחס לחלק התחתון של הדלת. אך כן, הוא גם יושב טיפה בלחץ, ככה זה באופן טבעי.

 

אדי- זה בדיוק השילוב שחשבתי לנסות, אני מתלבט אם לעשות את זה או לא כי אני סבור שלא אוותר על אחדות הסטים.

הרכב סוחב, אני נוסע רוב הזמן לבד (אך אני מתוודה שאם כספי היה נזיל, הבניות היו עוברות ל WRX).

אתה יודע שתמיד נשמח לקבל אותך במפגש דרום, זה רק נראה כאילו אנחנו אוכלים פולנים, אנחנו לא נושכים (יותר מדי :)).

 

ליאור- אתה, כאחד שמלווה אותי בכל שינוי פיפס בהתקנה, יודע את הלבטים הכנים שלי עם הסט הזה.

סאגת ההתקנה מקדימה תיגמר תוך 2-3 שבועות אני משער. לגבי ההתקנה בבגאז'- אני עדיין מתלבט. יש לי תכנון פרוע לחלוטין (רמז) אבל אחרי 13 ליטר פורטד בדלתות, 3 ליטר בדש, 4 אינצ' בקורה, בידוד בגג ואינספור שינויים, אני אומר פאק איט, למה לא ?

הדלת תמיד פתוחה. תבוא.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם והאגדה אין עלייך ישראל יתותח איזה יופי של התקנה

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג׳וניר עבודה מעולה, כרגיל.

סרול אני לא יודע איך לא סיימת במיון :)

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וניור בטח מברך שקיימנו והגיענו לזמן הזה!

ועכשיו כולם לענו

אמן!!

 

 

סרול אתה צריך לעשות ברכת הגומל!

במשך כל הזמן הזה אני בטוח שג'וניור כבר חשב על 1001 דרכים איך להטמיע אותך בתוך ההתקנה העיקר שתעלם! 8)

 

העיקר שניגמר ויצא ממש יפה.

עכשיו רק נשאר לשאול מתי אתה מחליף רכב?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רב תודות ליושב ראש מפגשי דרום על שהסכים לקבל אותי בברכת פניו :-P

 

למרות שרוח המפגשים בדרום הוא מוטי לדעתי - שאפו למר בחור.

 

סרול - תדע ותזכור תמיד

 

גם כאשר אשב בחושך לבד, עדיין אשחק עם הלאמפה! (על משקל גם אם אלך בגיא צל מוות לא אדע פחד) :-P:-P:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...