Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההתקנה החדשה שלי !


srool
שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני עד לכך שסרול לא היה מעוניין בסט עוד מלפני שהפך ליבואן של המותגים שלו,

 

מאחר ואני התכוונתי לרכוש את הסט שלו, שהוא אכן סט מדהים (הסקנדינביה) אך היו לבטים קשיים מאוד ולבסוף סרול התחרט והחליט את הסט, ושוב ושוב התלבט עד שאני לא יכולתי לחכות עוד ורחשתי סט אחר.

 

הסיבה שסרול לא מעוניין בסט היא ממש לא בגלל איכותו וברמות של הסטים המדוברים אין הרבה מקום לטעויות!

אנו מדברים פה על סטים בקנה מידה שאינו מותיר מקום לטעויות, הסאונד אכן ישמע מדהים בשני הסטים.

 

הבעיה של סרול היא לא בעיית הסט אלא הרצון לבצע את ההתקנה המושלמת והאידאלית עבור הציוד.

וכל בנאדם שמבין בסאונד לרכב יודע שזו משימה בלתי אפשרית אשר מצריכה אין סוף משאבים (לאו דווקא כסף)

מדובר על שעות רבות של הכנות וכיוונים (פיזיים של זוויות) ונפחים לכל אלמנט שיקבל את המיטב עבורו ויתנהג בצורה אידאלית.

אני יכול להעיד על עצמי ועל רבים אחרים שעושים את הבניות בקירוב (הן מבחינת הנפח והן מבחינת הזוויות) ומגיעים לתוצאות ממש לא רעות.

 

אצל סרול המצב היה שונה, הוא התעקש לבנות את התיבות המושלמות עבור כל רכיב.

בסט ברמה שכזו זה מצריך הרבה מעבר להרבה סטים אחרים.

 

מה גם שהסייז אינם רמקולים פשוטים אשר יפלו מהסקנדינביה וכמובן טבעי שאדם אשר מייבא מוצר כלשהו ייצג את המותג שלו.

על אחת כמה וכמה שהוא מוצר איכותי וטוב.

 

כך שאני מבין לליבו של סרול ואין הדבר סותר את הדברים שנאמרו על הסט של הסקנדינביה.

 

אגב הסט מוצע למכירה (תקפצו על המציאה, סט מדהים :lol::wink: )

 

לילה מקסים

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אדי, אין שום טעם מר, כפי שהסברתי לך בטלפון.

אני לא רוצה להיתלות יותר מדי מאחרי "המותג שלי" או להפוך את השרשור הזה לבמת פרסום למוצרים שלי או דיון על היותי יבואן, אני רוצה נטו לשתף את חברי הפורום בדיוק כמו ששיתפתי בהתקנות עד היום.

כמו שאמרתי לך- הסקנדינביה הוא סט מעולה, למען האמת, המיד הוא המיד הטוב ביותר שיצא לי לשמוע עד היום. והסט זכה בתחרויות אירופה וקטף פרסים ושבחים רבים.

אני בטוח שאם הייתי הולך איתו עד הסוף- הייתי משיג תוצאה מעולה, ואני לא רוצה להיכנס להשוואות תאורטיות. אך לא הייתי הולך איתו עד הסוף. למה? כי הוא פשוט מבקש יותר מדי כדי להישמע טוב. תיבה 13 ליטר פורטד. מיד במיקום גבוה,

בתיבה 2 ליטר, בזוויות מאוד מאוד מאוד מסוימות, טוויטר 4" במיקום שיהיה גבוה, יתחבר למיד ולא יחסום אותו- בקיצור, קשה עד מאוד.

אנשי התמיכה של DLS אמרו לי שהסט מיועד לתחרויות, ז"א, זגם ההשקעה בהתקנה צריכה להיות בהתאם, למי שלא יודע, מדובר על התקנה שעולה פי 3 ממחיר הסט, והסט לא זול....

כבר לפני שלקחתי על עצמי את SEAS, רציתי למכור את הסט. הגעתי לנקודת שבירה נפשית. יעידו על כך חברי הפורום שמכירים אותי ומדברים איתי והם יגידו שבאמת הגעתי למצב נפשי לא טוב. הדבר היחיד שהיה לי בראש כל היום זה איך להשיג תוצאה טובה, איך זה יישמע טוב, איך אני מאפשר לעצמי מקדם בטחון אם תהיינה טעויות, איך אני מממן רק ריפוד באלפי שקלים, האם יהיה בכלל ניתן לרפד את זה, האם זה יישמע טוב, האם הזווית תהיה נכונה, מה אני עושה עם הטוויטר, באיזו זווית, האם למקם גבוה, האם למקם קרוב למיד, האם לבנות את המשולשים מחדש, האם להפסיד גובה, האם הוא יחסום את המיד ועוד אינספור שאלות שעלו לי בראש, שככל שהתנסיתי יותר עם הציוד, הן רק התרבו.

האמת שלרגעים אחדים הוא כבר נמכר לרוני נדלר, אך התחרטתי ואמרתי לו שאני כבר מעדיף לנסות ולהתפשר על קיקפאנלים מאשר למכור אותו.

עכשיו, ניסיתי קיקפאנלים וראיתי שאני לא אוהב את זה אצלי ברכב (אני מדבר עליי ועל ההתקנה שלי, לא על אדי והרכב שלו :) ).

הייתי שבור נפשית, הייתי צריך את השינוי, ועם ההחלטה על הייבוא של SEAS, סט חדש ודרך חדשה, החלה לפעם בי גם רוח חדשה, אנרגיות וכוחות מחודשים כדי להמשיך ולבנות, להשקיע ולכוון, ולא סתם לזרוק אלמנטים ברכב.

אלו 2 הסנט שלי בעניין הסקנדינביה- במיוחד בשביל אדי.

 

רוני הקדים אותי...

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כש-DLS מדברים על תחרויות הם מתכוונים לזה:

http://www.dls.se/econtent/411/dls_revolution.html

 

שים לב למיקומים ולמה שהם עשו על מנת להשיג את הנפח הדרוש לאלמנטים.

 

דעתי היא שלבני תמותה ה-8.3i הוא סט ה-3WAY הטוב ביותר של DLS

סט מאוד איכותי ווקאלי המידבאס 8 שלו פשוט מרשים,אחד הסטים 3WAY הפסיביים הטובים ביותר לטעמי.

תוסיף לזה את העובדה שהוא דורש התקנה הגיונית במונחי הייאנד ,התקנה בקורות ואיטום דלתות

ויש לך סוס מנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חח זו היתה ההשראה בהתחלה :)

אשמח אם נשאיר את השרשור רלוונטי, אין לי רצון למשוך אותו לכיוונים שונים מלבד שיתוף חברי הפורום בהתקנה שלי.

 

למען ההבנה- כל מה שכתבתי נכתב בידידות רבה ובכנות מלאה.

חלילה אין כוונה לפגוע באף חבר פורום/חברה/יבואן/אדם כזה או אחר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, אין שום טעם מר, כפי שהסברתי לך בטלפון.

אני לא רוצה להיתלות יותר מדי מאחרי "המותג שלי" או להפוך את השרשור הזה לבמת פרסום למוצרים שלי או דיון על היותי יבואן, אני רוצה נטו לשתף את חברי הפורום בדיוק כמו ששיתפתי בהתקנות עד היום.

כמו שאמרתי לך- הסקנדינביה הוא סט מעולה, למען האמת, המיד הוא המיד הטוב ביותר שיצא לי לשמוע עד היום. והסט זכה בתחרויות אירופה וקטף פרסים ושבחים רבים.

אני בטוח שאם הייתי הולך איתו עד הסוף- הייתי משיג תוצאה מעולה, ואני לא רוצה להיכנס להשוואות תאורטיות. אך לא הייתי הולך איתו עד הסוף. למה? כי הוא פשוט מבקש יותר מדי כדי להישמע טוב. תיבה 13 ליטר פורטד. מיד במיקום גבוה,

בתיבה 2 ליטר, בזוויות מאוד מאוד מאוד מסוימות, טוויטר 4" במיקום שיהיה גבוה, יתחבר למיד ולא יחסום אותו- בקיצור, קשה עד מאוד.

אנשי התמיכה של DLS אמרו לי שהסט מיועד לתחרויות, ז"א, זגם ההשקעה בהתקנה צריכה להיות בהתאם, למי שלא יודע, מדובר על התקנה שעולה פי 3 ממחיר הסט, והסט לא זול....

כבר לפני שלקחתי על עצמי את SEAS, רציתי למכור את הסט. הגעתי לנקודת שבירה נפשית. יעידו על כך חברי הפורום שמכירים אותי ומדברים איתי והם יגידו שבאמת הגעתי למצב נפשי לא טוב. הדבר היחיד שהיה לי בראש כל היום זה איך להשיג תוצאה טובה, איך זה יישמע טוב, איך אני מאפשר לעצמי מקדם בטחון אם תהיינה טעויות, איך אני מממן רק ריפוד באלפי שקלים, האם יהיה בכלל ניתן לרפד את זה, האם זה יישמע טוב, האם הזווית תהיה נכונה, מה אני עושה עם הטוויטר, באיזו זווית, האם למקם גבוה, האם למקם קרוב למיד, האם לבנות את המשולשים מחדש, האם להפסיד גובה, האם הוא יחסום את המיד ועוד אינספור שאלות שעלו לי בראש, שככל שהתנסיתי יותר עם הציוד, הן רק התרבו.

האמת שלרגעים אחדים הוא כבר נמכר לרוני נדלר, אך התחרטתי ואמרתי לו שאני כבר מעדיף לנסות ולהתפשר על קיקפאנלים מאשר למכור אותו.

עכשיו, ניסיתי קיקפאנלים וראיתי שאני לא אוהב את זה אצלי ברכב (אני מדבר עליי ועל ההתקנה שלי, לא על אדי והרכב שלו :) ).

הייתי שבור נפשית, הייתי צריך את השינוי, ועם ההחלטה על הייבוא של SEAS, סט חדש ודרך חדשה, החלה לפעם בי גם רוח חדשה, אנרגיות וכוחות מחודשים כדי להמשיך ולבנות, להשקיע ולכוון, ולא סתם לזרוק אלמנטים ברכב.

אלו 2 הסנט שלי בעניין הסקנדינביה- במיוחד בשביל אדי.

 

רוני הקדים אותי...

 

סרול

 

בגלל זה אני אמרתי לך בזמנו שאתה הולך רחוק מידי ומאבד פרופורציות עם הסט (אני מדבר על הסקנדינביה).

 

כשאני עשיתי את הפרוייקט אצל יוסי (פרוייקט ביג-אס ביצ') אני זוכר שיוסי פשוט נגנב ממני בזמן שבחרנו זוויות לאלמנטים.

 

אמרתי לו בצורה מאוד פשוטה "תכוון אותם לידית ההילוכים" וז-ה-ו

 

לא זרקתי דקת מחשבה נוספת על התוצאה של המערכת וגם לא היה לי איכפת כי מה שהיה חשוב לי זה פרקטיות, צניעות במידת האפשר בהתקנת הרכיבים - לסאונד ולכוונים שלו אני כבר אדאג... ומבחינת נפחים ומקום - שמע, לא חסר לי ברכב הזה אז פשוט לא הייתי מודאג אם זה 1.3 ליטר מאחורי הקיק או 1.7 ליטר מאחורי הקיק - פשוט לא עניין אותי - את התדרים שהמידים לא מנגנים "טוב" - העברתי לוופרים בסשן כוונים עם ניר...

 

לגבי SEAS - אני מאוד מאוד אהבתי את התוצאה ברכב של דני - אבל שם ההתקנה היתה מושקעת ברמות שזה לא להאמין ועדיין - לא מספיק בשביל לתת תנאים אידאיליים כמו שזה נראה לסקנדינביה - אם זאת אני סמוך ובטוח שהסט היה נשמע יותר מנהדר אם היית מתקין אותו גם ללא תנאים אידאליים - למרות ש"נהדר" זו הגדרה מאוד אישית.

 

תשמע - תהנה ובאמת תמשיך לשתף אותנו בהתקנה הזו כי לא מדובר בהתקנה סטנדרטית וזה באמת הלחם והחמאה של הפורום הזה.

 

זה גם צריך להיות נושא השרשיר אז נשאיר את זה ככה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

 

חתכנו את הדשבורד- עבודה מייגעת ואיטית.

בגלל הזוויות שבחרתי היה אתגר למקם את הטבעת ולשמור על הרכב עצמו, על פרקטיות ההתקנה ועל העומק והרוחב של הבמה.

חתכנו כל פעם טיפין טיפין בגלל שהטבעת מתנגשת בשמשה, בגלל הזווית.

ג'וניור בונה מעין פוד עדין יחסית, על הדשבורד כשמתחת לפוד ומתחת לדשבורד תהיה תיבה בנפח אטום למידריינג'.

זה מאוד לא קל לעשות את זה, אבל אני מאוד שמח שאני הולך על התקנה ייחודית ובלתי מתפשרת כמו שרציתי :)

 

אתן לתמונות לדבר:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה להיט, בהצלחה עם ההתקנה המשוגעת הזאת - ג'וניור אני סומך עלייך.

אני אקפוץ לראות אותה בהזדמנות.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע הפוד נראה לי לא קשור לדשבורד בגרם אחד בודד

 

אבל זה בגלל שהצורה שלו נראית עוד גסה מידי וזקוקה כנראה להמון המון שיופים וגם כמובן הגימור יכול לקחת את זה למקום אחר.

 

אבל...

 

וזה טיפ שלדעתי סרול, כדאי לשקול אותו בכובד ראש

 

אל תקנה לדשבורד של רכב מראה לא אחיד או שהוא יראה כאילו שהלבישו עליו את הפודים - תדאגו לעשות את זה "מקשה אחת" שלא יהיו שום קווי חיבוור אלא שזה יראה כמו דשבורד שיצא ככה מהמפעל - מה זה אומר?

 

לדעתי לצקת חיבור בין הפוד למשטח הדשבורד ולעשות גימור על הכל.

 

אני לא אוהב את המראה הזה של חפצים זרים שנראים כמו כלבי דשבורד אם אתה מבין את הכוונה שלי - תעדן את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקציני צה"ל עושים ברכיב צבאי שלהם בזמן חופשי בין תרגלים :shock:. צריך לדבר עם רמטכל לגבי תוספת שעות עבודה נוספים כדי להפסיק עם תופעה.

אחר כך עוד מופתעים מכך שרכב יוצאה צבא נמכר הרבה מתחת למחירון.

 

 

 

 

 

 

 

קיפי, אני מצדיע לך!:loco:

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה כתבתי תגובה והיא לא מופיעה. מוזר.

 

אדי- מה שאתה מציע זה הדבר הנכון לעשות, אך כנראה שלא אעשה זאת.

מכיוון שאני די לא החלטי בנוגע לבניות שלי בשנה האחרונה, ארפד רק את הפוד. ריפוד של כל הדש באופן איכותי, לא פלוק, אלא עור או אלקנטרה, יעלה אלפי שקלים, וזה במידה ובכלל יהיה בר ביצוע באופן יפה.

אל תשכח שלא מדובר פה על הזוויות של הדש, נתנו פה זווית רצינית למיד, וזה מקשה מאוד על העבודה.

בכל מקרה, זה חשוב, אך לא בראש סדר העדיפויות.

 

צר לי שאני מקצר בתגובה, אך הארוכה והמפורטת נעלמה לי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי דווקא יצא לי לדבר על זה עם ישראל והצעתי שיעשו ריפוד.

אבל סרול שלל את הרעיון מסיבה פשוטה שהשמש הישראלית לא תעשה עימו חסד.

האמת אני גם לא מבין למה להוציא סתם כסף בשביל לרפד את כל הדשבורד.

עושים בניה יפה עם גימור מט כמו הדשבורד שלא יסנוור ולא צריך לדאוג ולשלם הרבה כסף על ריפוד.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

 

חתכנו את הדשבורד- עבודה מייגעת ואיטית.

בגלל הזוויות שבחרתי היה אתגר למקם את הטבעת ולשמור על הרכב עצמו, על פרקטיות ההתקנה ועל העומק והרוחב של הבמה.

חתכנו כל פעם טיפין טיפין בגלל שהטבעת מתנגשת בשמשה, בגלל הזווית.

ג'וניור בונה מעין פוד עדין יחסית, על הדשבורד כשמתחת לפוד ומתחת לדשבורד תהיה תיבה בנפח אטום למידריינג'.

זה מאוד לא קל לעשות את זה, אבל אני מאוד שמח שאני הולך על התקנה ייחודית ובלתי מתפשרת כמו שרציתי :)

 

אתן לתמונות לדבר:

 

בזווית הזאת רמקולים של BEWITH יהיו ביל באונקסיס מלא... אדי ??? :-P

 

http://www.mycar-life.com/special/0610/bewith/061012.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וניר אתה הולך לסבול אני לא מקנא בך :-D

סרול רק שלא תתחרט עוד הפעם באמצע ושוב תמצא את עצמך בורח כאשר רצים אחריך עם חרמש מונע :lol:

ושאלה נחמדה לי אליכם:

אם כבר הדשבורד מפורק, זה יתן תועלת אם תדביקו עליו דיינמאט בחלק הפנימי?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...