Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מכיר בעלים של BMW 135I \ 130M \ AUDI S3 DSG ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר פרארי בארץ? כן? איפה היא חונה? תודה ;)

 

אבא ,רוצה ג'אנטים של פרארי? מצאתי בזול.

 

פותח השרשור אל תיעלב ,אם הייתי גונב רכב זו לא הייתה הב.מ.וו ובטח ובטח ובטח ובטח ובטח שלא האאודי.

אבל אנו לא מכירים אותך ולא יודעים מי אתה.

מה שהיית צריך לרשום זה "אני מעוניין בקבלת מידע על הרכבים הנ"ל ,בדוגמת אחזקה ,מחיר,מהירות וכו'..."

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מישהו מכיר פרארי בארץ? כן? איפה היא חונה? תודה ;)

 

אבא ,רוצה ג'אנטים של פרארי? מצאתי בזול.

 

פותח השרשור אל תיעלב ,אם הייתי גונב רכב זו לא הייתה הב.מ.וו ובטח ובטח ובטח ובטח ובטח שלא האאודי.

אבל אנו לא מכירים אותך ולא יודעים מי אתה.

מה שהיית צריך לרשום זה "אני מעוניין בקבלת מידע על הרכבים הנ"ל ,בדוגמת אחזקה ,מחיר,מהירות וכו'..."

 

גונב רכב ? תגיד לי אתה רציני?

אני מתעניין ברכבים שהם די בודדים בארץ ולא מאזדה 3 ולכן קשה למצוא את הרכבים האלה

אז אני נעזר בפורום על מנת לדבר עם בעל הרכב.

אני מכיר את הרכבים ואת האחזקה שלהם ועכשיו אני מחפש אותם,

ממש לא ביקשתי כתובת של איפה הרכב חונה, התגובה שלך מאוד מיותרת.

פורסם

אני רציני בהחלט ,אתה תתפלא כמה זה פשוט לגנוב רכב ,מאוד פשוט.

בקשר לתגובה ,מיותרת או לא אני לא יודע ,אבל אני מסביר לך מה בנאדם יכול לבוא ולחשוב.

בגלל זה כתבתי אל תיעלב ,אתה יכול לחפש כל רכב שבא לך ,אני מאחל לך בהצלחה ,תקרא את התגובות שקיבלת ותבין.

אתה מחפש לקנות כזה רכב ולא מידע עליו? אתה בפורום הלא נכון ,יש לך את פורום מכירה וקנייה של האתר ויש לך עוד לוחות כמו יד2 וכו'...

נכון לא ביקשת כתובת ,זה לא משנה עם טלפון או כל פריט מידע אחר אפשר די בקלות להשיג כתובת זו לא בעיה ,שוב פעם אני לא אומר שאתה גנב רכב ,אני רק אומר שהמרחק בין לקבל מספר טלפון לבין הרכב מתפרק בקלנסווה והופך ל3 הונדה סיויק ומאזדה לאנטיס הוא קצר מאוד.

 

שיהיה בהצלחה במציאת הרכב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
גונב רכב ? תגיד לי אתה רציני?

אני מתעניין ברכבים שהם די בודדים בארץ ולא מאזדה 3 ולכן קשה למצוא את הרכבים האלה

אז אני נעזר בפורום על מנת לדבר עם בעל הרכב.

אני מכיר את הרכבים ואת האחזקה שלהם ועכשיו אני מחפש אותם,

ממש לא ביקשתי כתובת של איפה הרכב חונה, התגובה שלך מאוד מיותרת.

 

דרך קצת הזויה.

 

לא שאלת אם יש כאן מישהו שמוכר רכב כזה לכן התגובות הללו.

 

אתה מוכן לשלם מעל המחירון סכום נכבד לבעלי הרכבים ? כי אחרת איזו סיבה יש למישהו שלא מתכוון למכור, כן למכור ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דרך קצת הזויה.

 

לא שאלת אם יש כאן מישהו שמוכר רכב כזה לכן התגובות הללו.

 

אתה מוכן לשלם מעל המחירון סכום נכבד לבעלי הרכבים ? כי אחרת איזו סיבה יש למישהו שלא מתכוון למכור, כן למכור ?

 

אני אסתדר על המחיר עם הקונה וכמובן שלא אציע לו %50 משווי הרכב.

פורסם

הכוונה של אייל הייתה שאם אתה לא מתכוון להציע לו 50% יותר מערך הרכב, למה שהוא יחליט פתאום למכור כשלא הייתה לו כוונה למכור מלכתחילה...?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
חברים אני לא שואל כדי לדעת,

אלו רכבים שאני מתעניין בהם ורוצה לקנות אחד מהם.

שי תוכל לקשר אותי אליהם? תודה

 

מעניין..

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

×
×
  • תוכן חדש...