Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני יקי ואני חדש בפורום...

אשמח לעזרתכם ולנסיון שלכם בעזרת החלפת צמיגים לרכב.

קניתי את האוטו לפני חצי שנה והוא עדיין עם הצמיגים המקוריים שלו. כעת אני עתיד להחליף אותם ואיני יודע מה לעשות.

המידה היא 205/40/17.

אני לא מעוניין להתפרע ולהשקיע אלפי שקלים על הצמיגים אך איני רוצה להקל ראש בהם מכיוון שבסופו של דבר מה שמחבר את האוטו לכביש זה הצמיגים.

לכן אזור ה550-600 שח הוא האזור אליו אני מכוון.

השאלה היא איזה צמיג לרכוש? כזה רק של ביצועים אך עם חוסר נוחות.

צמיג רק של נחות אבל בלי ביצועים.

או שקיים צמיג שאתם מכירים שהוא אמין, טוב ועונה על הדרישות...

אשמח לעזרתכם!! :)

פורסם

בתקציב כזה חפש toyo T1R עונה על כל הדרישות ונותן תמורה מעולה למחיר.

יש כמובן יותר טובים ממנו אבל בפער משמועותי מבחינת מחיר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
בתקציב כזה חפש toyo T1R עונה על כל הדרישות ונותן תמורה מעולה למחיר.

יש כמובן יותר טובים ממנו אבל בפער משמועותי מבחינת מחיר.

מחזק.:mm_yeah:

פורסם

מעולה! המון תודה.

יש לכם מקום באזור המרכז שיש לו את צמיגי הTOYO TR1 במחיר הנמוך שאתם מכירים? :)

עדיפות לת"א, רמת גן...

פורסם

שתכיר שהטויו נאכלים מהר יותר מאשר צמיגים סטנדרטיים, לפחות אצלי ברכב זה ככה. במחיר אמנם זול יותר והתמורה יחסית טובה אבל אורך החיים שלהם קצר יותר.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

מזאת אומרת נאכל יותר מהר?

כמה זמן עבר עד שהתחלת להרגיש את זה?

וזה סוג הצמיג או שזה תלוי גם בצורת הנהיגה שלך?

פורסם
אני ממליץ לך מנסיון יש לי ברכב שלי r1r טויו וברכב של אישתי tr1 צמיגים מצוינים במחיר סביר 1000 שקל לזוג אני מאזור נתניה

 

 

יש מצב שיעשה מחיר מבצע עם אני לוקח 4?

ואצל מי עשית את זה? :)

פורסם

יקי החלפתי גם לא מזמן

 

 

רק טויו T1R ו 1000 לזוג זה מחיר נדיר בכל מקרה

 

אחרי המון בירורים

 

 

אם לא תצליח להשיג אצל הבחור ההוא מנתניה

 

תלך לצמיגי שואף מרמת גן ! הוא הכי זול לטויו T1R

 

מ=נ=ס=י=ו=ן !

 

תגיד לו שלירון עם הFR השחורה שלח אותך הוא יבין ויעשה לך גם הנחה :)

פורסם

על האיביזה טורבו שלי הרכבתי את הT1R באמת צמיג מעולה מבחינת אחיזה,במיוחד בכביש רטוב!!

עשיתי איתם רק 3000 קילומטר בינתיים והם לא נשחקו בכלל(אמרו לי שהצמיג הזה במידה הזאת מחזיק 10 אלף קילומטר)ככה שאני מאמין שהם יחזיקו 15-20 אלף בכייף!ומאחורה ברור שיחזיקו יותר.

גם אני קניתי מצמיגי ורד באיזור תעשייה הישן בנתניה,1000 לזוג זה מחיר טוב,אני אפילו שילמתי אצלו פחות כי הוא מכיר את אבא שלי אז עשה הנחה,עלה לי 1800 כולל מע"מ והרכבה לרביעייה!

פורסם

חוץ מההרכבה, הם עשו לכם במחיר הזה גם איזון גלגלים?

כי אני מבין שאחרי החלפת צמיגים חובה איזון, לא?

×
×
  • תוכן חדש...