Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש פרטים על סימקה 1000 קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קובי אם במקרה תתאהב בסימקה ולא יהיה לך יותר מקום בלב ל - MGB , תודיע לי.

No Way !!!

האפשרויות היחידות לפנות את המקום של ה-MGB בלב שלי, הן MGC או יגואר E-Type (פתוחות כמובן...).

תשיג לי אחת מאלה, וה- MGB שלך...

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
קובי אם במקרה תתאהב בסימקה ולא יהיה לך יותר מקום בלב ל - MGB , תודיע לי.

No Way !!!

האפשרויות היחידות לפנות את המקום של ה-MGB בלב שלי, הן MGC או יגואר E-Type (פתוחות כמובן...).

תשיג לי אחת מאלה, וה- MGB שלך...

נו טוב אני אצטרך להסתפק בסיבוב שהבטחת לי. (באיילון עם אוברדרייב).

1965 MGB

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
נכון, אפילו כתבו לי פעם "פיאט" על דו"ח חניה שקיבלתי. הפקח פשוט לא זיהה את האוטו. פיאט וסימקה למעשה עשו את אותו התרגיל - לקחו רצפה של מכונית זולה והמונית, ובנו עליה גוף ספורטיבי מעוצב. אגב, את הסימקה עיצב ברטונה, ויש על הכנף הימנית את הסמל שלו. זה גם מסביר מדוע יש קווי דמיון מסויימים בין הסימקה לאלפא-ג'וניור מאותן שנים, בעיקר עיצוב החלון האחורי. ההבדל היה כמובן במכניקה...

 

רואים שזה ברטונה, זה מריח ברטונה מרחוק, הייתי אומר שיש דימיון לעיצוב הספורט פרינץ שלי, גם ע"י ברטונה...

MySPside.JPG

NSU Club Israel

פורסם
סליחה על הבורות, אבל מאיזה ארץ הסימקה?

צרפת. בסוף שנות השישים החברה נרכשה ע"י קריזלר, ואח"כ ע"י קבוצת PSA (פז'ו-סיטרואן). בשנות השבעים שינו את השם של המותג ל- TALBOT עד לחיסולו הסופי.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • אחראי פורום
פורסם

תשאיר את הבריטית יום אחד בבית, לא יקרה כלום (אבל לא על אחריותי

שום נזק :-D ) ...אתה חייב לחשוף את הסימקה קצת!

איזה סביבת נהג מפוארת! ממש סטייל יגואר, עם

הלוח השטוח, הרבה שעונים ומסגרות ניקל....ממש יפה!

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...