Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק בגלל זה זה אני מעדיף את הגריל הישר:-D

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תמיד אפשר לחתוך ולעשות קומבינה עם חלקי פח ולהרכיב גריל ישר ...

 

מישהו יודע איזה גיר יש לרכב הזה ?..

 

תשמע עם אתה רציני לגבי הרכב הזה יכול לצאת לך רכב מגניב ונדיר בארץ שיסובב ראשים

 

אני יודע שזה אולי לא המקום כאן אבל מצחיק יהיה לראות רכב אספנות שנותן בראש לרכב מודרני !

פורסם

אני לא יודע מה בקשר לרכבי אספנות, אבל רכב רגיל שלא בוצע טסט מספר שנים ואתה רוצה להחזיר אותו לכביש צריך לשלם את כל השנים אחורה רטרואקטיבי. בנוסף ללסדר הכל ולשלם את הטסט הנוכחי.

האם המצב שונה בגלל שהרכב יחשב רכב אספנות?

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם
היו להן שלושה סוגי מנועים:

3800 סמ"ק 6 טורי

4200 סמ"ק 6 טורי

5000 סמ"ק V8

וואו! רכב בגודל כזה עם מנועים כאלה זה בטח טיל!! האם יש בו את כל הפינוקים שיש במכוניות אמריקאיות מהשנים האלה?? כגון הזה כוח, ח"ח, מזגן, וכו'? האם הוא גיר רגיל או אוטומט?

האם יש בעיה של חלקים מכניים? או שניתן להשיג מאמריקאיות אחרות?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

כן, בהחלט טיל, טיל קרקע - בית עלמין.

 

אם יש אליפות עולם של אמריקאיות קלאסית עם התנהגות כביש הגרועה בעולם, הפייסר בטח לוקחת איזה מקום על הפודיום.

 

את העיצוב אני שונא, באופן אישי אני חושב שרק שיכור נרקומן יכול לעצב תפלצת שכזאת, אבל אני יכול לקבל שיש מי שחושב שזה מעניין/ מוזר/יפה.

 

קח בחשבון שמדובר ברכב שמיומו הראשון היו ביקורות קטלניות על יכולת הבלימה שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תמיד אפשר לשפר את הבלמים, הכל שאלה של כמה אתה :inlove: וכמה $$$ יש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
וואו! רכב בגודל כזה עם מנועים כאלה זה בטח טיל!! האם יש בו את כל הפינוקים שיש במכוניות אמריקאיות מהשנים האלה?? כגון הזה כוח, ח"ח, מזגן, וכו'? האם הוא גיר רגיל או אוטומט?

האם יש בעיה של חלקים מכניים? או שניתן להשיג מאמריקאיות אחרות?

 

טיל? חחחח... היית רוצה...

הנדסת הרכב האמריקאית לא היתה משהו באותם שנים (וזה בלשון עדינה).

מנועי ה 6 טורי עתירי הנפח האלה הפיקו 100 כ"ס בלבד, ומשקל הרכב היה איזה טון וחצי (רכב קטן, כן?), והגיר - אוטומט עם 3 הילוכים בלבד.

צריך לזכור שזו היתה התקופה שאחרי משבר הנפט, ותעשיית הרכב האמריקאית ניסתה (אני מדגיש - ניסתה) לייצר מכוניות קטנות וחסכוניות.

התקופה הזאת סימנה את תחילת הדרדרות תעשיית הרכב האמריקאית, שהגיעה לשיא עם פשיטת הרגל של GM במשבר האחרון, ולדעתי עוד לא בטוח שההדרדרות הסתיימה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
יש 2 כאלו בכרכור

אני מסתכל עליהם כבר שנים בתוך פריקסט

לדעתי כמה שהאוטו מכוער משהו ומוזר משהו זה הקטע שלו

אני דווקא בעד :)

 

איפה בכרכור??

Citroen Xsara sx 2000 TD1.9

VW Golf Mk2 1991 1.6

Rat is not a crime!

פורסם

היתה עד לפני כשנה, אחת בצבע תכלת בגבעתיים, במצב יחסית טוב. כנראה נמכרה (במקרה הטוב) או שהלכה לברזל (במקרה הרע) :?, אינני יודע מה עלה בגורלה. אולי מישהו כאן יודע.

alfa 156 2.5.

פורסם
טיל? חחחח... היית רוצה...

הנדסת הרכב האמריקאית לא היתה משהו באותם שנים (וזה בלשון עדינה).

מנועי ה 6 טורי עתירי הנפח האלה הפיקו 100 כ"ס בלבד, ומשקל הרכב היה איזה טון וחצי (רכב קטן, כן?), והגיר - אוטומט עם 3 הילוכים בלבד.

צריך לזכור שזו היתה התקופה שאחרי משבר הנפט, ותעשיית הרכב האמריקאית ניסתה (אני מדגיש - ניסתה) לייצר מכוניות קטנות וחסכוניות.

התקופה הזאת סימנה את תחילת הדרדרות תעשיית הרכב האמריקאית, שהגיעה לשיא עם פשיטת הרגל של GM במשבר האחרון, ולדעתי עוד לא בטוח שההדרדרות הסתיימה.

ה AMC פייסר הוצגה בשנת 75', ויחסית לזוועות כמו השברולט ווגה והפורד פינטו היא היתה מכונית לא רעה, יחסית.

המנוע הנפוץ ביותר היה 6 בוכנות טורי 4.2 שנלקח ישירות מהג'יפ CJ5-6 והיה ידוע כמנוע טוב, ולבטח עדיף על מנועי ה 6 הטוריים של GM.

לפייסר, בניגוד למיתחרותיה האמריקאיות היה הגה בשיטת מסרק ומוט משונן ומיתלם קדמיים טובים למדי.

אפשר להתווכח על עיצובה של הפיסר, אבל לפחות היא נראתה רעננה ולא מוטציית ניקל של מכונית גדולה שהקטינו אותה בצורה לא טיבעית.

AMC היתה באותה העת חברה קטנה למדי שלא ממש הורגשה בתחרות בין שלושת הענקיות, ועיקר ההיצע שלה הורכב מג'יפים והוואגוניר המיתולוגי, כך שהצלחת הפיסר לא היתה קריטית עבורם.

ככלל, מכוניות קומפקטיות בעלות מנועי 4 בוכנות לא היו הצד החזק של היצרנים האמריקאיים, בלשון המעטה, והכשלונות נמשכו עוד בשנות ה 80' עם סדרת ה X שכללה את האולדסמוביל אומגה ואחיותיה.

היצרנים היפניים עטו על השלל וניצלו היטב את חולשתם של היצרנים האמריקאיים, ומכוניות כמו הונדה סיביק וטויוטה קראון הפכו ללהיטי מכירות, ובצדק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

...

ככלל, מכוניות קומפקטיות בעלות מנועי 4 בוכנות לא היו הצד החזק של היצרנים האמריקאיים, בלשון המעטה, והכשלונות נמשכו עוד בשנות ה 80' עם סדרת ה X שכללה את האולדסמוביל אומגה ואחיותיה.

...

 

כן, אבי עדיין זוכר את הטעות בתחילת שנות השמונים:

img487.jpg


×
×
  • תוכן חדש...