Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה ככה זה נראה מאחור למי שלא מכיר.

 

זה הדגם הרגיל, שגם לדעתי הוא יפהפה. לצערו של מר אצבע, המכונית עליה הוא מפנטז היא דגם הסטיישן, ששיך למכוניות שרק אמא שלהן חושבת שהן יפות.

 

לגבי השאלה שנשאלה, מחיר הקניה הוא ממש לא המרכיב העיקרי בהוצאה הצפויה להחזיר אוטו עומד לכביש. אם אתה בכל זאת מאוד נחוש, אני רושם לנוחותך רשימת מטלות:

 

1. ברר למי שייך האוטו. שייך=הוא הבעלים שרשומים ברשיונות, לא זה שמצהיר שהאוטו שלו.

2. פנה אליו ונסה לברר כמה זמן האוטו עומד, האם נסע עד שנעמד, האם הרשיונות הופקדו או שחלילה בוטלו.

3. עשה רשימת הוצאות צפויה. בהנחה שהאוטו תקין לחלוטין מכאנית והגיע לאן שהוא חונה כבר 7 שנים בנסיעה, היא מתחילה ככה:ביטוח חובה + צד ג' (אספנות) 900 ש"ח, גרירה למוסך: 500 ש"ח, 5 צמיגים - 2000 ש"ח, מצבר - 800 ש"ח, חידוש בלמים וצינורות גמישים: 2000 ש"ח, טיפול כולל החלפת כל הנוזלים: 2000 ש"ח, ניקוי קרבורטור - 600 ש"ח ,ועוד ועוד.

4. תחשוב טוב טוב אם אתה עדיין רוצה את האוטו הזה.

 

נמרוד

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אהלן,

מאז שנולדתי עומדת לה AMC פייסר וואגון (AMC Pacer) נטושה, מלאה אבק וכתמי שמש, אני חושב שמבין השנים 77'-78. אומנם הרכב הועבר למקום אחר לפני 7 שנים, אך מאז הוא לא זז ולו בסנטימטר. הרכב עמד בסערות, גשמים, ובשלגים שהיו בזמנו.

למי מה שידוע לי, הפייסר הוא רכב מאוד נדיר בכבישי ארצנו, וכשהרצתי חיפוש בפורום הגעתי לאשכול (פה, בקארספורום) שממנו הבנתי שמספר היחידות של הרכב קטן מאוד. לפי השנה (78'), צריכה שתהיה לו לוחית רישוי של רכב אספנות, מה שאומר שהרכב לא עבר טסט כמה שנים טובות.

לפני כמה שבועות הייתה לי הברקה - למכור את הסופר לנסר המקורטעת שלי אמא שלי, לקנות את ה-AMC ולשפץ אותה, כי באמת חבל לי על רכב שאיתו גדלתי מאז הילדות. מן הסתם תגידו שהוא מכוער, אך אני חושב שזה מה שעושה אותו מיוחד. שבוע שעבר הלכתי לאותו מקום (שנשאר עדיין שם, במשך 7 שנים) בכדי לראות מה מצבו.

 

השאלה שלי היא כזו:

נניח והבעלים לא יודע שזה רכב מי יודע מה נדיר, בכמה אני יכול לקנות אותו? חשוב לזכור גם כי יכול להיות ואין בכלל מנוע.

המצב החיצוני של הרכב נראה די טוב, יש חלודה פה ושם והרבה כתמי שמש. הסמל נלקח ובצמיגים חסר אוויר, העץ במצב טוב וכך גם הג'אנטים, הפנסים לא שבורים והפגושי הקדמי והחיצוני עדיין עומדים. לרכב אין לוחית רישוי של אספנות, כך שהוא צריך שיפוץ אדיר כנראה.

בתא הנוסעים המצב גם נראה די בסדר-העור על המושבים קרוע, אין CD והדשבורד מלא אבק ולכלוך. תא המטען מלא בזבל, אבל חוץ מזה הכל נראה תקין.

 

על פי כל הנתונים הללו, ונעזוב את העובדה שהרכב נדיר, כמה אתם חושבים שהבעלים ירצה עליה? אשמח גם לתשובה למקרה גם שאין לה מנוע מתחת.

מצורפת תמונה מלפני שבוע. ישנן עוד תמונות, אך הן משנים יותר קודמות.

 

תודה רבה לכל העוזרים. :)

0yjofmtjkdyl.jpg

 

 

האם טנדר ה"סיאט" שבתמונה עוד קיים? אשמח לפרטים נוספים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

פייסר הוא אחד החלומות שלי (אם לא ה! :lol:)

על פניו הוא נראה במצב מצוין, אם תראה לנו אותו בעוד כמה זויות זה יעזור. מאיפה אתה בארץ אגב?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
מנסים להביר לך כמה פעמים שאין ערך לשאלה הזו.

אני אנסה שוב אולי תבין.

אם היית מראה חיפושית גרמניה 74 ידנית, הייתי יכול להגיד לך: בדרך כלל מבקשים בין 2000 ל10000 ולדעתי לא שווה לשלם יותר מ4000 (הכל לשם דוגמא).

 

לגבי הרכב שהראת, יש מעט מאוד כאלו בארץ, אין מחירון, ואין מחיר שוק, הוא יציע מחיר, אתה תחליט אם שווה לך, אין כאן פראייר או לא פראייר, יש מוכר, יש קונה ויש מחיר שנפגשים באמצא.

 

אני אישית לא הייתי שם עליו יותר מאלפיים ביום נדיב, אולי אני קמצן? אולי אני נדיב? אולי אני פראייר?

כמה לך שווה לשים עליו? תחליט. לך לבעלים תשאל כמה הוא רוצה, מתאים? מזל טוב. לא מתאים? תחפש משהו אחר.

 

בהצלחה.

 

כמו שנאמר כאן זאת שאלה ללא תשובה.. אי אפשר לדעת כמה הוא ידרוש. אם הייתה שואל כמה היא שווה בערך, או כמה אנשים היו מוכנים לשלם עלייה. בכל אופן זה רכב מגניב לדעתי הוא ממש לא מכוער אלא יפה. אבל אני אישית הייתי משלם עליו משהו כמו מחיר של הברזל. רכב שעומד הרבה שנים זאת המון עבודה. לפני שקונים מבררים כמה בערך יש השקעה. יכול להיות שיצא לך הרבה יותר זול ליבא אחת כזאת מאשר לשפץ.

על לייבא אחת עוד לא חשבתי, וכנראה שגם לא אחשוב. בכל מקרה, תודה רבה על התגובות. לא הופתעתי מהמחירים, ככה גם אני חשבתי.

 

זה הדגם הרגיל, שגם לדעתי הוא יפהפה. לצערו של מר אצבע, המכונית עליה הוא מפנטז היא דגם הסטיישן, ששיך למכוניות שרק אמא שלהן חושבת שהן יפות.

 

לגבי השאלה שנשאלה, מחיר הקניה הוא ממש לא המרכיב העיקרי בהוצאה הצפויה להחזיר אוטו עומד לכביש. אם אתה בכל זאת מאוד נחוש, אני רושם לנוחותך רשימת מטלות:

 

1. ברר למי שייך האוטו. שייך=הוא הבעלים שרשומים ברשיונות, לא זה שמצהיר שהאוטו שלו.

2. פנה אליו ונסה לברר כמה זמן האוטו עומד, האם נסע עד שנעמד, האם הרשיונות הופקדו או שחלילה בוטלו.

3. עשה רשימת הוצאות צפויה. בהנחה שהאוטו תקין לחלוטין מכאנית והגיע לאן שהוא חונה כבר 7 שנים בנסיעה, היא מתחילה ככה:ביטוח חובה + צד ג' (אספנות) 900 ש"ח, גרירה למוסך: 500 ש"ח, 5 צמיגים - 2000 ש"ח, מצבר - 800 ש"ח, חידוש בלמים וצינורות גמישים: 2000 ש"ח, טיפול כולל החלפת כל הנוזלים: 2000 ש"ח, ניקוי קרבורטור - 600 ש"ח ,ועוד ועוד.

4. תחשוב טוב טוב אם אתה עדיין רוצה את האוטו הזה.

 

נמרוד

תודה רבה נמרוד על הרשימה, עזרת לי מאוד. גם מהמחיר של השיפוץ לא הופתעתי, היה לי בראש מחיר כזה.

 

לא רביב! מדובר ב "סטש'ון", לא בPACER הרגיל .:idea:

או שכמו האמריקאים קוראים לה, וואגון.

 

האם טנדר ה"סיאט" שבתמונה עוד קיים? אשמח לפרטים נוספים.

אכן הטנדר עודנו קיים. אין לי ממש פרטים עליה, חוץ מזה שהמצב החיצוני לא מי יודע מה.

 

פייסר הוא אחד החלומות שלי (אם לא ה! :lol:)

על פניו הוא נראה במצב מצוין, אם תראה לנו אותו בעוד כמה זויות זה יעזור. מאיפה אתה בארץ אגב?

אני מירושלים. התמונות הבאות הם מלפני חצי שנה בערך, אך ככה זה נראה גם היום:

q42zmlmnmnng.jpg

 

go1dymnz5uwn.jpg

 

שוב, תודה על התגובות.

פורסם

לפי התמונות הרכב נראה במצב חיצוני מעולה!! ובהחלט שווה שיפוץ!! אני חושב שראיתי את הרכב הנ"ל לפני מספר שנים לכירה באיזה אתר! הוא היה בדיוק באותו צבע ומוזנח ! ככה שיש סיכוי טוב שהוא למכירה! אבל קודם צריך להשיג את הבעלים שזה לא פשוט!

 

אני מציע לך להכנס לשירשור הזה! מישהו פה דיבר על אחת למכירה ממעלה אדומים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312299

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

מנוע 6 טורי, נידמה לי 3 ומשהו ליטר- קובי יעזור תכף...:oops:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
היו להן שלושה סוגי מנועים:

3800 סמ"ק 6 טורי

4200 סמ"ק 6 טורי

5000 סמ"ק V8

 

וואלה,מנוע גדול יחסית לגודל האוטו

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נחשבת לאחת המכוניות המכוערות והגרועות שיוצרו איי פעם, אבל שילכו קיבינימט גם אני אוהב אותה:-D

אישית אני מעדיף את הישנה יותר עם הגריל הישר:

AMC_big.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בו נתחיל מיזה שתמצע את הבעלים של הרכב ותראה בכמה או אם בכלל הוא מעוניין למכור, אחר כך נתקדם.

בקרוב אמצא את המספר ואתקשר.

 

לפי התמונות הרכב נראה במצב חיצוני מעולה!! ובהחלט שווה שיפוץ!! אני חושב שראיתי את הרכב הנ"ל לפני מספר שנים לכירה באיזה אתר! הוא היה בדיוק באותו צבע ומוזנח ! ככה שיש סיכוי טוב שהוא למכירה! אבל קודם צריך להשיג את הבעלים שזה לא פשוט!

 

אני מציע לך להכנס לשירשור הזה! מישהו פה דיבר על אחת למכירה ממעלה אדומים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312299

שוב, בקרוב אמצא את הבעלים ואתקשר.

עבר קצת זמן מאז המכירה, לא? ;)

 

נחשבת לאחת המכוניות המכוערות והגרועות שיוצרו איי פעם, אבל שילכו קיבינימט גם אני אוהב אותה:-D

אישית אני מעדיף את הישנה יותר עם הגריל הישר:

AMC_big.jpg

חחחח הרגיל הישר לא לטעמי, הגריל עם הבליטה לכיוון מעלה יותר יפה לדעתי..


×
×
  • תוכן חדש...