Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מאז שנולדתי עומדת לה AMC פייסר וואגון (AMC Pacer) נטושה, מלאה אבק וכתמי שמש, אני חושב שמבין השנים 77'-78. אומנם הרכב הועבר למקום אחר לפני 7 שנים, אך מאז הוא לא זז ולו בסנטימטר. הרכב עמד בסערות, גשמים, ובשלגים שהיו בזמנו.

למי מה שידוע לי, הפייסר הוא רכב מאוד נדיר בכבישי ארצנו, וכשהרצתי חיפוש בפורום הגעתי לאשכול (פה, בקארספורום) שממנו הבנתי שמספר היחידות של הרכב קטן מאוד. לפי השנה (78'), צריכה שתהיה לו לוחית רישוי של רכב אספנות, מה שאומר שהרכב לא עבר טסט כמה שנים טובות.

לפני כמה שבועות הייתה לי הברקה - למכור את הסופר לנסר המקורטעת שלי אמא שלי, לקנות את ה-AMC ולשפץ אותה, כי באמת חבל לי על רכב שאיתו גדלתי מאז הילדות. מן הסתם תגידו שהוא מכוער, אך אני חושב שזה מה שעושה אותו מיוחד. שבוע שעבר הלכתי לאותו מקום (שנשאר עדיין שם, במשך 7 שנים) בכדי לראות מה מצבו.

 

השאלה שלי היא כזו:

נניח והבעלים לא יודע שזה רכב מי יודע מה נדיר, בכמה אני יכול לקנות אותו? חשוב לזכור גם כי יכול להיות ואין בכלל מנוע.

המצב החיצוני של הרכב נראה די טוב, יש חלודה פה ושם והרבה כתמי שמש. הסמל נלקח ובצמיגים חסר אוויר, העץ במצב טוב וכך גם הג'אנטים, הפנסים לא שבורים והפגושי הקדמי והחיצוני עדיין עומדים. לרכב אין לוחית רישוי של אספנות, כך שהוא צריך שיפוץ אדיר כנראה.

בתא הנוסעים המצב גם נראה די בסדר-העור על המושבים קרוע, אין CD והדשבורד מלא אבק ולכלוך. תא המטען מלא בזבל, אבל חוץ מזה הכל נראה תקין.

 

על פי כל הנתונים הללו, ונעזוב את העובדה שהרכב נדיר, כמה אתם חושבים שהבעלים ירצה עליה? אשמח גם לתשובה למקרה גם שאין לה מנוע מתחת.

מצורפת תמונה מלפני שבוע. ישנן עוד תמונות, אך הן משנים יותר קודמות.

 

תודה רבה לכל העוזרים. :)

0yjofmtjkdyl.jpg

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכיוון אנחנו לא מכירים את הבעלים, המחיר יכול להיות בין "יאללה קח אותה" לבין אינסוף.

יש אחלה לדרך לבדוק את זה, תמצא את הבעלים.

 

קח בחשבון שגם אם הוא ימכור במחיר סביר (עד אלפי שקלים בודדים) זו תהייה ההוצאה הקטנה בתהליך השיפוץ שכנראה יאללה עשרות אלפי שקלים, תלוי ברמה שתשאף עליה ובסבלנות שלך מול איביי.

 

רכב מעניין, אחד המכוערים, ואם הוא לא ליומיום יכול בהחלט להיות פריט מגניב.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

100 מטר אחרי צומת בילו בצד ימין במגרש של המוסך שוכבים 2 פייסרים.

דבר עם הבעלים אני מאמין שהוא ישמח להפטר מהם.

חבר מס 14400

פורסם

תודה על התגובות.

מארק - השאלה באיזה מצב הם, והאם הם וואגון - אני מעדיף אותה. ובכלל, אני מעדיף את הרכב שגדל איתי. :wink:

[אבל אם אחת מהפייסר תהיה במצב יותר טוב ובמחיר יותר קטן, אני אלך אליה.]

 

אומי - רציתי סתם הערכת מחיר לפי הפרטים שהבאתי, לא מחיר מדוייק. לשיפוץ יש לי כסף, לא לדאוג. לפני שאני מוצא את הבעלים רציתי לשאול את זה, שלא יביא לי איזה מחיר בשמיים..

פורסם

הבעלים בטוח יודע שהרכב נדיר כי היה צריך לתחזק אותו באיזה שלב. כל זה לא קשור למחיר כי לא מדובר ברכב מיוחד. הוא נחשב רכב אקונומי בארה"ב. זה שאין הרבה כאלה בארץ יקשה עליך לשפץ ולתחזק.

פורסם
עכשיו חידשת לי. :shock:

 

בכל מקרה, כמה הוא יכול לדרוש? סכום משוער, לא במדויק, בין כמה לכמה?

 

 

חבר, ע"פ ה"דיבור" שלך מההודעה הראשונה, נראה שאתה די צעיר (עד מאוד), אמנם זה לא מה שמשנה אבל אתה לא שם לב שאתה שואל שאלה די טיפשית עד לא הגיונית מחברי הפורום כאן ועוד חוזר עליה כמו תוכי 3 פעמים אחרי שעונים לך כבר? :?

 

מעין לנו לדעת כמה יבקש? מה אתה שואל בעצם מחירון רכב? -> אין דבר כזה לרכבים האלו, יכול להיות שהבעלים של הרכב כבר לא בעולמנו חלילה מה תעשה אז? יכול להיות שיש סיפור מאחורי הרכב, בלי קשר לכלום יכול להיות שהוא לא זוכר שיש לו אותה ובמידה ותמצא אותו לא תהיה לו בעיה לההעביר בעלות אם תאמר לו שזה למטרת שיפוץ, יכול להיות הוא זה שירצה לשפץ, יכול להיות לא ירצה למכור תמורת אף סכום שתציע מסיבה כלשהי(ערך סנטימינטלי לדוגמא) ,יכול להיות שימכור לך תמורת סכום סימלי ויכול להיות שירצה עליה כמו על ב.מ.וו סידרה 7 החדשה.

 

לא מבין את שאלתך החוזרת ונישנת כאן, רוצה לדעת מה מחירה ? גש לעבודה תמצא את בעל הרכב ותשאל אותו במקום לבזבז את זמנך וזמננו בשאלות באין כניסה ללא תשובות, או שאולי אתה מצפה שאנחנו מכירים את הבעלים ובכמה הוא מוכן למכור? :lol:

פורסם
חבר, ע"פ ה"דיבור" שלך מההודעה הראשונה, נראה שאתה די צעיר (עד מאוד), אמנם זה לא מה שמשנה אבל אתה לא שם לב שאתה שואל שאלה די טיפשית עד לא הגיונית מחברי הפורום כאן ועוד חוזר עליה כמו תוכי 3 פעמים אחרי שעונים לך כבר? :?

 

מעין לנו לדעת כמה יבקש? מה אתה שואל בעצם מחירון רכב? -> אין דבר כזה לרכבים האלו, יכול להיות שהבעלים של הרכב כבר לא בעולמנו חלילה מה תעשה אז? יכול להיות שיש סיפור מאחורי הרכב, בלי קשר לכלום יכול להיות שהוא לא זוכר שיש לו אותה ובמידה ותמצא אותו לא תהיה לו בעיה לההעביר בעלות אם תאמר לו שזה למטרת שיפוץ, יכול להיות הוא זה שירצה לשפץ, יכול להיות לא ירצה למכור תמורת אף סכום שתציע מסיבה כלשהי(ערך סנטימינטלי לדוגמא) ,יכול להיות שימכור לך תמורת סכום סימלי ויכול להיות שירצה עליה כמו על ב.מ.וו סידרה 7 החדשה.

 

לא מבין את שאלתך החוזרת ונישנת כאן, רוצה לדעת מה מחירה ? גש לעבודה תמצא את בעל הרכב ותשאל אותו במקום לבזבז את זמנך וזמננו בשאלות באין כניסה ללא תשובות, או שאולי אתה מצפה שאנחנו מכירים את הבעלים ובכמה הוא מוכן למכור? :lol:

 

"חבר", אוטוטו אני מוציא רישיון, כל החיים שלי נשמתי מכוניות, ואני חושב שבגילי אני יכול לשאול את השאלה "כמה לדעתכם בעלי הרכב יכול לדרוש", ואני מדגיש - לדעתכם. (במידה והוא לא נותן אותו סתם ככה, חינם).

כן, אני רוצה לדעת מה מחירה, אך לפני שאגש לדבר עם הבעלים, אני רוצה לשאול את דעתכם - מחיר משוער, זאת בכדי שלא יציע לי מחיר גבוה סתם ויעשה עליי קופה.

לא יודע? אל תענה, וזה רשום בחוקים. קראתי :lol:

פורסם

כמו שנאמר כאן זאת שאלה ללא תשובה.. אי אפשר לדעת כמה הוא ידרוש. אם הייתה שואל כמה היא שווה בערך, או כמה אנשים היו מוכנים לשלם עלייה. בכל אופן זה רכב מגניב לדעתי הוא ממש לא מכוער אלא יפה. אבל אני אישית הייתי משלם עליו משהו כמו מחיר של הברזל. רכב שעומד הרבה שנים זאת המון עבודה. לפני שקונים מבררים כמה בערך יש השקעה. יכול להיות שיצא לך הרבה יותר זול ליבא אחת כזאת מאשר לשפץ.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

מנסים להביר לך כמה פעמים שאין ערך לשאלה הזו.

אני אנסה שוב אולי תבין.

אם היית מראה חיפושית גרמניה 74 ידנית, הייתי יכול להגיד לך: בדרך כלל מבקשים בין 2000 ל10000 ולדעתי לא שווה לשלם יותר מ4000 (הכל לשם דוגמא).

 

לגבי הרכב שהראת, יש מעט מאוד כאלו בארץ, אין מחירון, ואין מחיר שוק, הוא יציע מחיר, אתה תחליט אם שווה לך, אין כאן פראייר או לא פראייר, יש מוכר, יש קונה ויש מחיר שנפגשים באמצא.

 

אני אישית לא הייתי שם עליו יותר מאלפיים ביום נדיב, אולי אני קמצן? אולי אני נדיב? אולי אני פראייר?

כמה לך שווה לשים עליו? תחליט. לך לבעלים תשאל כמה הוא רוצה, מתאים? מזל טוב. לא מתאים? תחפש משהו אחר.

 

בהצלחה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תראה, על רכב במצב הרבה יותר טוב, לחלקים בלבד, (גם עמד שנים ללא תזוזה) רוצים באמריקה 600 דולר ולדעתי זה הרבה.

אני חושב שהרכב הספציפי הזה שווה בין מחירו לברזל (400 ש"ח) ל 2000-2500 גג.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני לא מסכים עם ההערכות פה. אם אתה לא הולך לעשות לו צבע חדש ופחחות אלא רק להחזיר אותו למצב נסיעה, אני מניח שתצטרך להשקיע בו כמה אלפי שקלים בודדים, אבל הרכב פשוט מ-ד-ל-י-ק ! החלק האחורי שלו פשוט מסובב ראשים.

קח אותו בלי לחשוב פעמיים, עד 5000 ש"ח אני אישית הייתי מוכן לשלם, אם היה לי זמן ומקום.

 

הנה ככה זה נראה מאחור למי שלא מכיר.

1976_amc_pacer_15_sb.jpg


×
×
  • תוכן חדש...