Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על הנגן הזה PIONEER DEH2350UB

http://www.rde.co.il/Product.aspx?productid=3137

הוא עולה 498 ש"ח

 

ועל הרמקולים האלה

PIONEER TSA6973E

http://www.rde.co.il/Product.aspx?productid=2373

הם עולים 218 ש"ח

 

יש לי סך הכל תקציב 800 ש"ח לזוג רמקולים ולנגן 8)

 

אממ כרגע יש לי עוד שתי רמקולים של פיונר (לא יודע דגם) אז בנתיים עם עוד זוג רמקולים טובים זה אמור להספיק לי

פורסם
לרמקולים הייתי מציע את זה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729845 (אתה בטוח שזו המידה של הרכב?)

לגבי רדיו דיסק לא יודע מה ההבדל בין ה2250 ל 2350 אז חכה לדעות נוספות

יום טוב :)

 

אוקיי תודה, לפי מה שאני יודע ההבדלים בין ה 2250 ל 2350 זה שב 2250 יש חיבור לאייפוד/אייפון וב 2350 אין

פורסם

הר"ד הזה הוא בסדר גמור ותקבל תמורה טובה מאוד למחיר. בקשר לרמקולים יש לך משהו מקדימה שאתה מחפש אחוריים?

לפי דעתי תשפר את הקידמיים ואז אם תרגיש שחסר לך משהו אז תשלים 6*9.

A3

K04 Inside

פורסם
הר"ד הזה הוא בסדר גמור ותקבל תמורה טובה מאוד למחיר. בקשר לרמקולים יש לך משהו מקדימה שאתה מחפש אחוריים?

לפי דעתי תשפר את הקידמיים ואז אם תרגיש שחסר לך משהו אז תשלים 6*9.

 

 

כן יש לי קדמיים ואני רוצה להוסיף אחוריים שהם שרופים

×
×
  • תוכן חדש...