Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

סוף סוף קיבלתי אוקטביה חדשה מליסנג, הרכב הגיע עם רדיו דיסק swing וזוג רמקולים בדלתות קדמיות (נשמע כמו קומפוננט זול).

 

אני רוצה לשפר טיפה את המערכת וחשבתי להתקין מגבר איכותי 4 ערוצים עם כניסת High Input כי מערכת מקורית מגיע ללא יציאות RCA ולא ממש בא להחליף אותה...

 

ההתלבטות שלי לגבי הרמקולים וחשבתי על מספר אפשרויות:

  1. להתקין רמקולים 6x9 במגש אחורי + קומפוננט איכותי מקדימה.
  2. להתקין קומפוננט איכותי בדלתות מקדימה ורמקולים איכותיים בדלתות מאחורה (לחבר את כולם למגבר).
  3. להתקין קומפוננט איכותי בדלתות מקדימה + רמקולים איכותיים בדלתות מאחורה וסאב (יש לי אחד ישן)

1. מה המלצתכם ?

2. מישהו יודע מה גודל הרמקולים בדלתות של הרכב (קדימה ואחורה) '5.25 ?

3. מה סדר גודל למחיר עבור התקנת מגבר? קומפוננט? 6x9 ?

 

תודה מראש לכולם,

נתן.

פורסם

אני לא בדיוק מומחה ענק למערכות, אבל אענה לך בקצרה לפני שמישהו מקצוען עונה.

תרשום מה התקציב שלך להכל דבר ראשון

ודבר שני יש מלא מתקינים אז המחיר הוא שונה, לדוגמה חבר שלי התקין חינם כי הוא קנה אצל אותו מתקין,

ווהתקנה נראתה על הפנים פשוט זוועה, ולי ההתקנה עלתה 1600 ש"ח ואני נהנה מכל רגע,

אז תחשוב מה התקציב שלך ולפי זה יעזרו לך.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

כמו שנאמר מעליי, אתה חייב להגדיר תקציב.

מומלץ מאוד להשתמש במנחת ייעודי ולא במנחת של המגבר, הוא לא איכותי בעליל בד"כ.

 

הייתי ממליץ לך להתחיל ממנחת טוב, קומפוננט איכותי מקדימה, מגבר 4 ערוצים וסאב מדוייק, ומשם להמשיך ולראות אם אתה בכלל מעוניין ב 6X9.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כבל פולקספאגן פאסאט , אני ממליץ לך אם אני רוצה להתקין קומפוננט קידמי

ואחורי, היא לא לחורר את המגש האחורי אלא להשתמש במבנה הקיים

קומפוננט קידמי בדלתות וקומפוננט אחורי בדלתות .

שים לב לא לעשות טעות נסה לברר עם החברה שממנה קיבלת את הרכב

האם יש אישור לשנות את הרכב מביפנים שלא תעשה טעות שתעלה לך ביוקר .

פורסם

לגבי תקציב זה לא הבעיה...

 

מעניין אותי יותר מהם אפשרויות ומה עדיף 'ומפוננט או 6x9...

 

רמקולים 6x9 יש לי כבר (כמעט חדשים מרכב הקודם...)

פורסם

קומפוננט עדיף, אני ממליץ לך לקרוא קצת על היתרונות שלו על פני רמקול רגיל (קואקסיאלי).

שוב, מנחת (ג'נסיס/אודיסון), מגבר 4 ערוצים (לפי התקציב, הסבירים מתחילים ב- 700-800 ונגמרים אי שם באזור העשרות אלפים), קומפוננט (שוב, סביר מתחיל ב- 500 ונגמרים בעשרות אלפים), וסאב (מתחילים ב- 400-500 כולל תיבה ונגמרים באלפים).

מעבר לזה שיש הוצאות על התקנה, חיווט, בידוד אם תבחר לבצע ועוד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
קומפוננט עדיף, אני ממליץ לך לקרוא קצת על היתרונות שלו על פני רמקול רגיל (קואקסיאלי).

שוב, מנחת (ג'נסיס/אודיסון), מגבר 4 ערוצים (לפי התקציב, הסבירים מתחילים ב- 700-800 ונגמרים אי שם באזור העשרות אלפים), קומפוננט (שוב, סביר מתחיל ב- 500 ונגמרים בעשרות אלפים), וסאב (מתחילים ב- 400-500 כולל תיבה ונגמרים באלפים).

מעבר לזה שיש הוצאות על התקנה, חיווט, בידוד אם תבחר לבצע ועוד.

 

כלומר, אתה ממליץ ללכת על קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה?

דרך אגב, מישהו יודע מה גודל הרמקולים שנכנסים בדלדות ברכב הנ"ל ??

פורסם

כן, הבנת נכון.

התצורה הזו, עם רכיבים נכונים והתקנה נכונה יניבו לך אחלה תוצאה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...