Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

אז ככה אחריי שקניתי רכב חדש והמערכת בו על הפנים צריך לשדרג אותה למשהו יותר אכותי

 

הרכבים הם

 

קומפוננט MLK 3

הגברה לקומפוננט AUDISON VRX 6.420

סאב הרץ ML3000

מגבר לסאב AUDISON LRX 1.1

פרוססור ביט 1

HU עדיין מתלבט

חומר איטום דיינמט

חיווט קונקשן

קבל 2.5F של חברת קונקשן

 

מתקין ישראל ג'יונר

 

תמונות בקרוב

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ישתדל להגיע למפגש דרום כמו כן אתם מוזמנים להגיע למפגש מרכז רק לא ניראה לי שזה יהיה מוכן למפגש הקרוב

פורסם

אחלה רכיבים סטאפ מעולה, אשמח לשמוע באחד המפגשים

ישראל תותח אני כבר מצפה לראות התקנה מדהימה ותוצאות סאונד מעל ומעבר

 

אז שיהיה בהצלחה (;

פורסם

אני לא יודע למה לוותר על ריבונים אם יש לך את האפשרות להתקין אותם כמו שצריך.

ההבדלים הכי בולטים לעין בין הסטים הם הקרוס הקטן משמעותית (וככל הנראה הרבה יותר זול לייצור, אך כנראה שלא יותר זול לצרכן) והמידים, שגם הם ככל הנראה זולים יותר מהריבונים (שוב, הצרכן ימשיך לשלם מחיר גבוה, טכנולוגיה חדשה ועוד אמירות שיש בהן רווח גדול יותר ליצרן).

האפשרות היחידה שהייתי חושב על המידים החדשים על פני הריבונים היא במידה ותבנה להם נפח. 660 מ"ל- זה הנפח הנדרש למידים החדשים של ה MLK, אני יודע שיש לך את המקום לזה :)

תראה מה ההבדלים בשאר האלמנטים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בסוף אני נישאר אם הריבונעים ,היום ישראל עבד על הרכב הבידוד כבר בדלתות החיווט העבר כבר נישארו רק הקורות והתקנה של המגברים וכו"

 

סרול אני יודע שיש לי את האפשרות הזאת וגם חשבתי על זה בכל מקרה אני ישאר אם הסט הישן

יש גם כמה תמונות

IMG_0082.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0078.jpg

IMG_0080.jpg

פורסם

הסט הישן מעולה.

אדגר- אני די סבור שהסט הזה אמור לעבוד בנפח הדלת ולא בתוך תיבה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישראל- כל רמקול אמור לעבוד בתיבה ולא בדלת :-P

 

לדעתי הדלתות האלו לא ממש אטום, גם אם תאטום אותם עם שני שכבות של חומר איטום.

 

פתרון הבעיה עם חתיכות אלומיניאום במצב הזה מאוד בעיתי.

 

זו דעתי.


×
×
  • תוכן חדש...