Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה מופיעה בכותרת. האם זה נוזל קירור תחליפי או שחייב לשים את הנוזל קירור ששייך אך ורק להונדה?

אגב כרגע יש ברכב פרסטון. יש סיבה להחליף אותו?

פורסם

לא כולם בבת אחת !

איפה המקצוענים וחובבי ההונדות?!

אני חוזר על השאלה, האם יש צורך להחליף את הפרסטון שנמצא כרגע ברכב לנוזל קירור כחול?

ואם כבר כחול, כלכך חשוב של הונדה?

פורסם

תעיף את הפרסטון לעזעזל החומר פוגע במשאבת המים

או ה MAXOL או מקורי.

תעשה ניקוי טוב תנקז את המים על ידי הבורג התחתון בראדיאטור

אחרי זה תפתח את הבית תרמוסטט (יושב מאחורי הבלוק) תוציא את התרמוסטט החוצה תסגור את הבית חזרה

תפתח צינור מים עליון תתחיל להכניס מים בלחץ לפתח הרדיאטור שים את הבורר בתוך הרכב על חימום ותראה איזה ג'יפה יוצאת החוצה.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

תוכל להסביר למה לדעתך פרסטון הורס את המשאבת מים ?.

אני משתמש בפרסטון כבר הרבה זמן בהונדה אקורד, כבר שנה +, ואין שום נזק שנראה לעין.

רכב לא מתחמם, משאבת מים מתפקדת כמו שצריך, והנוזל קירור אפילו לא מחליף צבע.

 

יכול להיות בגלל שהחלפתי משאבת מים ואז התחלתי להשתמש בפרסטון, זה לא גרם לשום תקלה ?

שונא גזענים !.

פורסם

הנוזל קירור הזה הוא ברמה ירודה

כולם קונים כי המחיר 35 ש"ח להחלפה מלאה.

לאט עם הזמן הנוזל יאכל תמשאבה תמתין.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

פרסטון נוזל קירור ברמה ירודה? לפי מה שאני יודע הוא נחשב לנוזל הקירור הטוב בעולם, ואני בטוח שאני לא היחיד.

דבר אחר- הנוזל של סאסאטק עולה 20 ש"ח, אז מה זה אומר שהוא נחשב פחות טוב?

פורסם

הנוזל של סאסאטק עולה כ30 35 לבקבוק של ליטר וחצי

יוגב, הנוזל הכחול של סאסא משתווה באיכות לנוזל המקורי של הונדה?

תהליך ניקוז והניקוי שתיארת נשמע לי מסובך.

אני לא מתכוון לגעת ולו בטעות בבית הטרמוסטט.

למה לא פשוט לנקז לשטוף ולשים נוזל קירור חדש? בגלל 100 מ"ל שנשאר בראש? אני סמוך ובטוח שיחס הדילול הגבוה של הנוזל הכחול יספיק.

פורסם

את תהליך הניקוז תעשה איך שתרצה פשוט הראיתי את הדרך הנכונה,

אתה תחליט אם היא טובה לך או לא!.

הנוזל של סאסא מספיק טוב,

אתה תצטרך בערך 3 בקבוקים יחד זה יוצא 105 ש"ח

תוסיף כבר ל 140 ש"ח ותקנה 4 ליטר מקורי הונדה.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
הנוזל קירור הזה הוא ברמה ירודה

כולם קונים כי המחיר 35 ש"ח להחלפה מלאה.

לאט עם הזמן הנוזל יאכל תמשאבה תמתין.

 

אני לא יודע איפה המצאת שקנית ג'ריקן של פרסטון ב 35 שקל אבל אני אודה לך מאוד אם תגיד לי היכן, אני קניתי את שלי ב-50 שקלים.

מחכה לתשובה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

כ48-50 שקלים לג'ריקן של פרסטון...

יוגב תודה על העצה. הליך הניקוי והשטיפה מתבצע בעת שהרכב מונע נכון?

פורסם
את תהליך הניקוז תעשה איך שתרצה פשוט הראיתי את הדרך הנכונה,

אתה תחליט אם היא טובה לך או לא!.

הנוזל של סאסא מספיק טוב,

אתה תצטרך בערך 3 בקבוקים יחד זה יוצא 105 ש"ח

תוסיף כבר ל 140 ש"ח ותקנה 4 ליטר מקורי הונדה.

יוגב שלום.

אני רואה שאתה מבין בנוזלי קירור,

אז בוא תסביר לי מדוע הנוזל של פרסטון הוא נוזל ירוד ויאכל "תמשאבה",חרא של נוזל והצעת פה להעיף אותו לעזאזל?

לא פחות מכך (אם לא יותר) מעניין אותי למה קבעת שהנוזל שמיוצר בכפר סאסא מספיק טוב?

פורסם

איך אתה רוצה לרוקן את המים מהרכב כשהרכב מונע?

 

הרכב צריך להיות כבוי, וגם רצוי קר.

תפתח צינור תחתון של הרדיאטור ותרוקן, תפתח צינור עליון ותזרים בו מים מצינור גינה על מנת לשטוףאת הרדיאטור.

המחמירים יפתחו את הטרמוסטט ויתנו גם למים שבבלוק להתרוקן, וינקו גם שם.

 

כמו שיש לבצע ניקוז אוויר, לא יודע לי איך מנקזים בהונדה.

קובי

פורסם

בשביל ניקוז בהונדה פשוט משאירים את הפקק של הרדיאטור פתוח מניעים הוונטה נדלקת סוגרים.

זה שאתה קונה ב 50 ש"ח לא אומר שאני קונה במחיר שלך.

ובשבילך אני ידייק נוזל פרסטון עולה בין 35 - ל 50 ש"ח.

זה שפרסטון הגיע מחו"ל לא מחייב שהוא יותר טוב מיצור ישראלי (סאסא).

אני עדיין ממליץ על נוזל קירור מקורי.

תבין יש דברים ברכב שלא כדי לחפף כמו (נוזל קירור, שמן מנוע, פילטר שמן וכו').

בסופו של יום תחליטו אתם מה תשימו ברכב שלכם!.

נ.ב

סטוורוס

מקווה שאתה לא יבואן פרסטון שאני פוגע במותג ככה!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...