Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם ושבת שלום,

 

אני ומשפחתי רוצים להחליף בקרוב את הרכב המשפחתי (סובארו B4) ואנו מתלבטים בין מספר דגמים:

אופל אינסגיניה - 2.0T

סקודה סופרב - 1.8T elegance

פורד מונדאו ecoboost

 

על האופל ביצענו נסיעת מבחן ועל 2 האחרונות עדיין לא.

כולן מציעות איבזור עשיר עם יתרון קל לסופרב.

הדבר אשר מרתיע אותנו הוא צריכת הדלק המאוד גבוה של המונדאו והאינסגניה (לפחות לפי נתוני היצרן).

מצד שני, הסקודה סובלת מבעית תדמית.

שיקול המכירה בעוד 3 -3.5 שנים הוא גם אחד הפרמטרים אך זניח יותר.

 

אשמח לדעת מה דעתכם והמלצותיכם.

המון תודה מראש וחג שמח,

לירן. 8)

פורסם

בעיר המנועים החדשים אכן חוסכיםדלק אבל מי קונה 220-240 כ"ס לעיר ? בעיר מספיק 1 ליטר של אלטו/פנדה.

מחוץ לעיר, כשלוחצים את הסוסים, הם לא צורכים פחות מאמריקאית עתירת סמ"ק פשוטה ומוכרת.

בואו נחכה עם ההמצאות האלה 3 שנים ונראה את סיכום החשבון. האם האמריקאים באמת כל כך אידיוטים שהם דבקים בנפח ברוטלי כאילו הם על אי. מנותקים מכל היציאות החדשות של הגרמנים . (שהיו בקורדים,פאקארדים ודוזנברגים כבר לפני 70 שנה ונעלמו כי אז עוד לא הגיעו לאורך חיים אמין, עם המתכות שהיו, בטמפ' וסלד"ים קיצוניים).

פורסם
בעיר המנועים החדשים אכן חוסכיםדלק אבל מי קונה 220-240 כ"ס לעיר ? בעיר מספיק 1 ליטר של אלטו/פנדה.

מחוץ לעיר, כשלוחצים את הסוסים, הם לא צורכים פחות מאמריקאית עתירת סמ"ק פשוטה ומוכרת.

בואו נחכה עם ההמצאות האלה 3 שנים ונראה את סיכום החשבון. האם האמריקאים באמת כל כך אידיוטים שהם דבקים בנפח ברוטלי כאילו הם על אי. מנותקים מכל היציאות החדשות של הגרמנים . (שהיו בקורדים,פאקארדים ודוזנברגים כבר לפני 70 שנה ונעלמו כי אז עוד לא הגיעו לאורך חיים אמין, עם המתכות שהיו, בטמפ' וסלד"ים קיצוניים).

 

אתה ממש טועה.

דווקא בתוך העיר המונדאו לא הכי חסכונית אבל מחוץ לעיר, במהירות שיוט נעימה, היא ממש לא מתנהגת בבזבזנות אמריקאית גם אם "לוחצים על הסוסים".

 

אני נוהג 3 שבועות במונדיאו המוגדשת - גם נהנה וגם לא סובל מבזבזנות בדלק.

אני מאמין שהסופרב חסכונית ב- 10% יותר וזאת משום שהמנוע הוא 1.8 ולא 2.0. בכל אופן, לפי בדיקה שערכתי האינסיניה בזבזנית מאוד וזו גם אחת הסיבות שלא בחרתי בה אבל היו עוד סיבות - בעיקר האיבזור הדל והמושבים הצפופים מאחור.

 

אישית, למרות שבחרתי לבסוף במונדיאו, איתה כאמור אני מאוד נהנה, אין לי ספק שכל אחת מהשתיים תתן לך מענה הולם כי שתיהן מצויינות. אני חושב שכיום, אחריות לרכב בדרגה זו צריכה להיות לפחות 3 שנים וחבל שבסקודה נותנים שנתיים בלבד ולא מבינים שזה משדר בעיית אמינות קלה שמשפיעה על חלק מהרוכשים, ביחוד כשיש מתחרות אחרות ראויות לא פחות כמו המונדיאו.

פורסם

חיימי, היום מכוניות אמריקאיות רבות נמכרות עם מנועים צנועי נפח, שימוש בסופר צ'ארגר נעשה בהרבה מדגמי ג'נרל מוטורוס כמו פונטיאק בשנות ה80, 90 וה2000, ע"מ להוציא נתוני הספק של V8 ממנועי V6.

 

הטכנולוגיה לא נזנחה והיו גם דגמי טורבו סדרתיים בסוף שנות ה60 ובשנות ה70.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Buick_V6_engine

haters will hate

פורסם
חיימי, היום מכוניות אמריקאיות רבות נמכרות עם מנועים צנועי נפח, שימוש בסופר צ'ארגר נעשה בהרבה מדגמי ג'נרל מוטורוס כמו פונטיאק בשנות ה80, 90 וה2000, ע"מ להוציא נתוני הספק של V8 ממנועי V6.

 

הטכנולוגיה לא נזנחה והיו גם דגמי טורבו סדרתיים בסוף שנות ה60 ובשנות ה70.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Buick_V6_engine

 

אלה היוצאים מן הכלל המאשרים את הכלל - האמריקאים,בגלל דלק זול, לא פיתחו טכנולוגיות לשיפור היעילות. מובן שהם יודעים מה זה טורבו (גארט הוא קאווקאזי ?) אבל חוץ מדיזלים גדולים לא עזבו עדיין ב MAINSTREAM את המנוע האיטי וארוך ה STROKE עם המומנט, לא הכ"ס הגבוה. לי ולעוד כמה חברים זה מתאים.1700 ב-100 זה יופי. לא צריך 140000 בתחזוקה החובבנית והיקרה כאן.

(לא אשכח את הטרטור שהיה לי חודשים עם אאודי 100 2.3 5 צילינדר שלא עלו על הבעיה, החליפו חצי מנוע ,משאבות,מזרקים ומערכות ,עד שמהנדס שרות בביקור שנתי הורה להחליף סוויטץ'. אמנם ב 20 שנה מאז פחות תלויים ה"מכונאים" בכשרון האבחנה שלהם - יש מחשבי דיאגנוזה , אבל אני לא בטוח שהמחשבים עזרו להעלאת רמתם - אולי להיפך - אני לא רואה בצעירים מי ש"חי" את האוטו כמו פעם).

×
×
  • תוכן חדש...