Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה לא נעימה שהייתה לי עם המבצע של אלדן (100 שקל ליום)


motor head
שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיטל,

 

את לא הכתובת כאן בעניין הזה.

גם אף אחד לא יכול לבוא אלייך בטענות.

 

הבעיה באלדן, כמו בשלל הגופים הגדולים, היא שהשירות הוא לא בראש סדר העדיפויות, אחרת בעיתו של פותח השרשור הייתה נגמרת בשבוע הראשון של פנייתו.

ולא לאחר חודש, ורק לאחר שנפתח שרשור כזה, בפורום כלכך גדול.

 

זה שאת פה זה מבורך, זה אולי יכול לייעל כמה דברים בעתיד.

אבל כרגע, עד שזה לא יהיה שינוי גורף בכל הגופים והאישים המטפלים בנושא של תלונות לקוח, זה יראה בדיוק כמו שזה נראה כרגע.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סתם להשכלה כללית! אפשר לשכור רכב לפי רמת החיסכון שלו בדלק?

motor head אתה שוכר לפי קטגוריה ומה שיוצא אני מרוצה.

אבל אתה כנראה לא רואה מטר מעבר לחור של הגרוש וכל מה שעומד מול עינך הוא הזול והחיסכון.

אתה מזכיר לי את אלו שקונים כרטיסי טיסה בטיסת שכר וכל הדרך מקטרים על השרות, המטוס והדיילות המכוערות.

בשביל 100 ש"ח ליום למה בדיוק אתה מצפה? דפיקות פח! זה מה שמשנה לך?

אם הגיר היה דפוק, למה לא התלוננת בזמן אמת?

אני חש שהתלונה שלך קנטרנית, שלא לומר נגועה ב"חסכנות" יתרה.

אני לא מוצא פגם בטיפולה של מיטל.

 

יש אנשים שלעולם לא יהיו מרוצים. חבל.

 

סולל הדרך- יקירי

ראשית , בקטגוריה הנ"ל מופיעות שתי מכוניות בלבד ואם הייתי מקבל אחת מהן לא הייתי רושם פה כלום.

אני קיבלתי רכב מקטגוריה אחרת

שנית להזכירך וידאתי הן ביום קבלת הרכב (טרם הקבלה) והן יומיים לפני שההזמנה תקינה ומאושרת.

שלישית, למבצע הנ"ל יש הגבלים מיוחדים כמו זה שאי אפשר להרחיב את הביטוח לביטול השתתפות עצמית או שהמבצע תקף רק באיזור המרכז וכו'.

 

בכל אופן ,צר לי שאני קורא תגובות כאלו, מה זה משנה אם שכרתי רכב ב 100 שקל ליום או ב 10000 שקל ליום?

אם היו מביאים לי אופניים גם הייתי צריך להיות מרוצה כי "שילמת רק 100 שקל אז מה אתה רוצה?" ?!

האם מחיר זול הוא תירוץ לקבלת שירות לא טוב? אני לא מבין את ההגיון בדבריך.

 

אם היום רושמים בפרטי המבצע שלם 100 שקל וקח רכב סוג ב' . ושירות סוג ג' לא הייתי מתקרב למבצע.

 

צר לי באמת על דבריך , כי אתה מותיר מקום רב לכל חברה לפרשנות מי לקוח שלה ומי לא.

האם מי ששוכר רכב ב500 שקל ליום אמור לקבל שירות טוב? או רק מעל 5000 שקל ?

מאיזה סכום חברה צריכה לספק שירות הגון ומאיזה סכום שירות סוג ב?

ואם קיבלתי שירות לא טוב עבור 20 שקל , האם אני אשקיע 20,000 באותה חברה?

 

לעניין דפיקות פח, כל דפיקת פח שאתה מפספס בעת לקיחת הרכב, אתה משלם עליה בעת החזרת הרכב, פן אם באשמתך ופן אם לאו.אני עשיתי עבודה ייסודית ושיגעתי את הנהג שהביא לי את הרכב לכן סימנתי בכרטיס כל דפיקה שריטה ושפשוף . מישהו אחר היה משלם פיצוי לחברה על דפיקות לא לו!

עכשיו אתה מבין מה הבעיה בדפיקות פח?

 

לעניין הגיר, הבעיה התגלתה במעבר מהילוך שלישי לרביעי, למה לא החלפתי?

גיליתי את זה ליד טבריה ולא חשבתי שיביאו לי רכב חליפי, אם הייתי שוכר את הרכב לשבוע כנראה שהייתי מתקשר לאלדן שוב.

 

הטיפול של מיטל היה באמת לרוחי, הטיפול שקדם לטיפול של מיטל היה מאוד לא לרוחי.

יאמר לזכותה של מיטל שבאמת נעשתה חקירה באלדן , כי אני לא שלחתי לה את הפרטים שלי ובכל זאת מצאו אותי.

מה לא לרוחי? מנהל סניף שלא ענה לי במשך למעלה משבוע וחצי, מנהלת סניף אחר (הסניף בו החזרתי את הרכב) שבכלל החליטה שכל זה לא מעניין אותה, כנראה שהיא החליטה שהיא לא מייצגת את החברה . וכמובן פיצוי הזוי של 30 שקלים.

 

בסופו של דבר, כמובן שלא נהנתי מכל הבלאגן אבל לדעתי הפיצוי הולם.

וכן אני יכול להגיד שאני אחזור לאלדן שוב. חלק משירות של חברה זה גם להביא פיצוי הולם. לדעתי לפחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה בקשר לאחרים, אפשר להגיד הרבה דברים על חברות גדולות אם מתחום ההשכרה או כל תחום אחר (נגיד ביזיון השירות של חברת פלאפון - כן אני עדיין יחפור על זה), לדעתי זה מעולה שיש פה נציגה, שכן עושה משהו בשטח, ועובדה שפותח השרשור קיבל פיצוי יפה לגמרי.

יש מקומות שיש נציגות וכלום לא זז (כנסו לפורום אייפון ותראו על הנציגות של סלקום שם).

מה שאני יכול להגיד, שאם איי פעם בעתיד אני אצטרך להשכיר רכב, אני יודע מאיפה, אולי בגלל הנציגות שלהם פה בפורום, או בגלל הרצון לשפר את השירות (לא סתם הוא קיבל פיצוי כזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפול של מיטל היה באמת לרוחי, הטיפול שקדם לטיפול של מיטל היה מאוד לא לרוחי.

יאמר לזכותה של מיטל שבאמת נעשתה חקירה באלדן , כי אני לא שלחתי לה את הפרטים שלי ובכל זאת מצאו אותי.

מה לא לרוחי? מנהל סניף שלא ענה לי במשך למעלה משבוע וחצי, מנהלת סניף אחר (הסניף בו החזרתי את הרכב) שבכלל החליטה שכל זה לא מעניין אותה, כנראה שהיא החליטה שהיא לא מייצגת את החברה . וכמובן פיצוי הזוי של 30 שקלים.

 

אני שמח שהסתדר לך בסוף.

אבל בטח שהטיפול של מיטל היה טוב. חסר להם שלא.

פה הצגת את הבעיה שלך לפורום שבו 80 אלף חברים ועוד מי יודע כמה גולשים לא רשומים.

כשזה היה רק אתה מול החברה, ציפצפו עליך באופן לא מפתיע ומאוד אופייני לחברות גדולות מכל סוג שהוא.

מי שיכול להתגאות בשירות שלו זה מי שנותן שירות טוב ברמת החברה מול הלקוח וזהו, בלי קהל של עשרות אלפי אנשים. ואני רואה שאלדן פשוט לא עשו את זה.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם להשכלה כללית! אפשר לשכור רכב לפי רמת החיסכון שלו בדלק?

motor head אתה שוכר לפי קטגוריה ומה שיוצא אני מרוצה.

אבל אתה כנראה לא רואה מטר מעבר לחור של הגרוש וכל מה שעומד מול עינך הוא הזול והחיסכון.

אתה מזכיר לי את אלו שקונים כרטיסי טיסה בטיסת שכר וכל הדרך מקטרים על השרות, המטוס והדיילות המכוערות.

בשביל 100 ש"ח ליום למה בדיוק אתה מצפה? דפיקות פח! זה מה שמשנה לך?

אם הגיר היה דפוק, למה לא התלוננת בזמן אמת?

אני חש שהתלונה שלך קנטרנית, שלא לומר נגועה ב"חסכנות" יתרה.

אני לא מוצא פגם בטיפולה של מיטל.

 

יש אנשים שלעולם לא יהיו מרוצים. חבל.

 

התגובה שלך מיותרת ולא מדייקת כלל על הנושא של פותח השרשור.

 

פותח השרשור התלונן על סחבת בהחזרים,וטיפול לקוי עוד לפני קבלת הרכב,והתנהלות עקומה של מנהלים ופקידים כאחד.

 

וזה גם לא משנה אם הוא ישכור מחר רכב ב 99 אגורות לשבוע.המחיר שעליו לשלם יקבע את סוג השירות שיקבל? אז אתה אומר בעצם שאם הוא היה שוכר מאזדה 6 פרימיום הוא היה יוצא נשכר מהעסק? גישה מעניינת מאד

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן ,צר לי שאני קורא תגובות כאלו, מה זה משנה אם שכרתי רכב ב 100 שקל ליום או ב 10000 שקל ליום?

אם היו מביאים לי אופניים גם הייתי צריך להיות מרוצה כי "שילמת רק 100 שקל אז מה אתה רוצה?" ?!

האם מחיר זול הוא תירוץ לקבלת שירות לא טוב? אני לא מבין את ההגיון בדבריך.

כמי שעסק במיתוג חברות. חד משמעית אותה חברה בדיוק שממתגת את עצמה למוצרים זולים תבדל את השרות הסניפים ואפילו את יחס העובדים. רוצה דוגמאות? בבקשה. מטוסי סאן-דור הם מטוסי אל-על עם צוות של אל-על (אבל עם עניבה ותג שמי שונים) המחיר והשרות בהתאם. למה לקסוס, אינפיניטי ולג'נד ממקומים באולם תצוגה נפרד מהונדה-טויוטה-ניסן? מה ההבדל בין חולצה של גאפ בננה ריפאבילק ואולד נייבי? אין רק החנות שונה העיצוב וכן...גם יחס המוכרים. מה לעשות זול זה זול. מבלי לפגוע. מאחורי זול יש בדר"כ סיבה.

 

אם היום רושמים בפרטי המבצע שלם 100 שקל וקח רכב סוג ב' . ושירות סוג ג' לא הייתי מתקרב למבצע.

מה בדיוק חשבת שתקבל ב 100 ש"ח ליום? ברצינות!

 

צר לי באמת על דבריך , כי אתה מותיר מקום רב לכל חברה לפרשנות מי לקוח שלה ומי לא.

האם מי ששוכר רכב ב500 שקל ליום אמור לקבל שירות טוב? או רק מעל 5000 שקל ?

מאיזה סכום חברה צריכה לספק שירות הגון ומאיזה סכום שירות סוג ב?

ואם קיבלתי שירות לא טוב עבור 20 שקל , האם אני אשקיע 20,000 באותה חברה?

בהחלט. מה הקשר בין מוצרי הפרימיום של חברה לבין מוצרי הLOW COST? אתה יכול להשוות חווית טיסה של איר אסייה לטיסה במחלקה ראשונה באירבס 380 של סינגפור איירליינס?

 

לעניין הגיר, הבעיה התגלתה במעבר מהילוך שלישי לרביעי, למה לא החלפתי?

גיליתי את זה ליד טבריה ולא חשבתי שיביאו לי רכב חליפי, אם הייתי שוכר את הרכב לשבוע כנראה שהייתי מתקשר לאלדן שוב.

לקח לך הרבה זמן לגלות לגלות את התקלה....עד טבריה לא הרגשת כלום? ואם גילית בטבריה, למה לא התקשרת? תן לאלדן לשבור את הראש בעניין.

 

 

הטיפול של מיטל היה באמת לרוחי, הטיפול שקדם לטיפול של מיטל היה מאוד לא לרוחי.

את זה אני יכול להבין. העיקר שבסוף טיפלו בך...גם זה משהו.

 

ראה תגובתי באדום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...