Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה לא נעימה שהייתה לי עם המבצע של אלדן (100 שקל ליום)


motor head
שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא תחושות "חבר הפורום מספר על דברים שקרו לו במציאות".

 

מדובר על משפט קבוע שנועד להרגיע את הלקוח, בשפה המקצועית זה נקרא "הצטרפות רגשית".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

motor head והחברים בדיון שלום

 

 

לאחר בדיקה רצינית של הדברים ובחינתם אני כאן לעדכן אתכם ולענות לטענותיו של motor head

 

motor head- במקרים רבים, השכיחים מאד בכל חברות ההשכרה, מבקש לקוח להאריך את תקופת ההשכרה בעוד מספר ימים או לחילופין מחזיר רכב עם בעיה טכנית הדורשת טיפול. מכיוון שאנחנו עושים כל מאמץ מחד, לרצות את הלקוחות שלנו ומאידך לא להשכיר רכבים לפני שטופלו, נוצרת סיטואציה בה יש חוסר ברכב מקטגוריה מסוימת המוזמנת ללקוח הבא. במקרים כאלו אנחנו משדרגים את הלקוח ללא תשלום.

מהתיעוד שעולה במחשבי הסניף היונדאי I10 שעמדה במגרש לא עברה את הטיפול הנדרש לפני המסירה ולכן לא יכולת לקבל אותה.

 

אני מבינה שבמקרה שלך לא ראית הפתרון שאנחנו נותנים כהטבה ולכן מנהלת מח' שירות הלקוחות שלנו מתעתדת לחזור אליך על מנת לטפל בפנייתך לשביעות רצונך.

 

לצערי לא פנית אלינו במהלך תקופת ההשכרה או אחריה בנוגע לטענתך כי הייתה ברכב תקלה וחבל. במקרים כאלה הנוהל באלדן הוא להעביר את הפניה למוקד החילוץ שמכריע בהתאם לנסיבות האם עליך להגיע לסניף הקרוב בכדי להחליף את הרכב או לשלוח אליך נציג חילוץ.

 

בנוגע לטענותיך לגבי השירות שקיבלת, אלדן משקיעה משאבים רבים בכדי שאני אהיה כאן בפורום על מנת להקשיב לטענות מסוג זה. נושא פנייתך נבדק אצלנו לעומקו מול מרכז המכירות מולו ביצעת את ההזמנה וכן מול הסניפים הרלוונטיים והוסקו המסקנות הנדרשות על מנת שמקרים מסוג זה לא יחזרו.

 

 

אשמח לענות לכל שאלה ולעזור בכל עניין נוסף, גם בעתיד.

מבטיחה שאתן את הנשמה כדי שהרושם הנותר אצלך ואצל הגולשים שקראו את הדיון ישתנה.

 

בברכה,

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להגיד לכם שאני נהנה לקרוא את התגובות של מיטל, גם אם זה לא יספק את פותח השרשור, לפחות ניתן לראות שיש כאן באמת רצון להקשיב, לעזור ולפתור, בניגוד למקרים קודמים ואחרים ששמענו כאן בפורום (לאו דווקא על אלדן, אני גם בכוונה לא נוקב שמות)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור .ס. - תגובה מאוד לא עניינית , האם אתה מכיר את כל השיקולים שלי? איזה קילומטרז' עשיתי?

אני הייתי קורא לזה - למי לא מראים חצי עבודה?

 

ran - יקירי רכב יקר יותר לא בהכרח טוב יותר , לפי התגובה שלך יכלו להביא לי גם אוטובוס קומותיים שעולה מליון וחצי שקלים.

אני ביקשתי רכב שמתאים לצרכים שלי , רכב שהובטח לי. הזמנה נבדקה פעמיים וכו'... לא רוצה לחזור על עצמי.

 

 

ועכשיו לעניין , היום התקשרה אלי נציגה והבטיחה פיצוי של .50% ברגע שאני אקבל אותו אני בהחלט אוכל להגיד שאני שבע רצון מהטיפול.

חבל רק שזה לא קרה מיד, אבל כפי שאמרה הנציגה הם לומדים את המקרה. אני מקווה שמקרים דומים לא יישנו.

אגב, מעניין שהגיעו אלי בטלפון למרות שלא השארתי פרטים בהודעה פרטית, ח"ח על התחקיר.

 

ברגע שאקבל את הפיצוי אני מבטיח לעדכן בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכרתי פיאט פונטו לחמישה ימים במבצע בהרץ אחרי שהשוותי את המחירים בכל החברות, המחיר שהיה רשום באתר היה 525 שקלים וכשבאתי לקחת את הרכב דרשו 1100 שקלים, התאזרתי בהרבה סבלנות עד שבסוף הם אישרו לי את המחיר שהיה רשום באתר וכשהחזרתי את האוטו הם לקחו לי רק 415 שקל על כל החמישה ימים, גם לנציגת שירות לא היה ברור למה המחיר ירד. ולקבל אוטו שרוט ודפוק מהשכרה זה כמו ברכה כי הם לא יכולים להגיד לך שהרסת כלום ואין לך שום צורך לעשות ביטול השתתפות עצמית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציעו לפותח הת'רד שידרוג לרכב יקר יותר,ללא תוספת מחיר,לא הסכים,לכן קיבל גטס שכנראה משמשת רכב ת"ש,אני לא רואה בכך התנהלות כושלת של החברה.

אתה כנראה מפספס גם את מה שאלדן פספסו.

הוא רצה את הרכב הספציפי הזה כי זה רכב חסכוני. הוא לא רוצה רכב יקר יותר שצורך יותר דלק. הוא לא מעוניין בשדרוג. הוא מעוניין ברכב שהוא הזמין.

חברות השכרת הרכב אמורות לשים קודם את רצונותיו של הלקוח, אחרת הוא לא יהיה לקוח חוזר.

גם לי קרה שרצו לתת לי רכב לכאורה "יותר יקר" אבל היה לו תא מטען קטן, בעוד שהרכב שהזמנתי, הזמנתי ספציפית בגלל שהיה לו תא מטען גדול. אני הלקוח ורכב יקר יותר עם תא מטען קטן לא עוזר לי. אם החברה רוצה לספק אותי, הם צריכים לתת לי רכב עם תא מטען גדול. באותה חברה אני כבר לא אהיה לקוח חוזר (אם כי לא רק בגלל זה)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , אכן כפי שהבטיחה הנציגה קיבלתי את הפיצוי של 50% , באמת כל הכבוד.

אני מקווה שבאמת הלקח נלמד במקרה הזה , הן לגבי שירות והן לגבי עמידה במבצע כפי שהוא מוצג.

 

אני יכול להגיד שבהחלט הפעילות שנעשתה לאחר הפירסום שלי בפורום זכתה להערכתי הרבה.

אני מקווה שלהבא אני אכן אקבל את הרכב שאני מזמין , במיוחד אם אני מוודא שההזמנה אושרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידע כללי אם הזמנת רכב מקטגורייה O שזוהי הקטגורייה של האקסנט איך הורידו אותך ברמה ונתנו לך רכב מקטגורייה B אם כבר היית אמור לקבל שידרוג נניח מאזדה 3 וכו'....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

בסניף חולון , למרות פניתו של הנציג מת"א ושלושה טלפונים שלי , לא זכיתי לדבר עם מנהל הסניף יותר משבוע.

לאחר עוד שבוע זכיתי לפיצוי הזוי ומביש.

 

.

 

אני מבינה שבמקרה שלך לא ראית הפתרון שאנחנו נותנים כהטבה ולכן מנהלת מח' שירות הלקוחות שלנו מתעתדת לחזור אליך על מנת לטפל בפנייתך לשביעות רצונך.

 

בברכה,

מיטל מאלדן

 

טוב , אכן כפי שהבטיחה הנציגה קיבלתי את הפיצוי של 50% , באמת כל הכבוד.

אני מקווה שבאמת הלקח נלמד במקרה הזה , הן לגבי שירות והן לגבי עמידה במבצע כפי שהוא מוצג.

 

אני יכול להגיד שבהחלט הפעילות שנעשתה לאחר הפירסום שלי בפורום זכתה להערכתי הרבה.

אני מקווה שלהבא אני אכן אקבל את הרכב שאני מזמין , במיוחד אם אני מוודא שההזמנה אושרה.

 

קראתי את השרשור במלואו, ואני חייב לציין, שאני לא רואה פה שום התנהגנות שירותית נכונה.

וזה כרגע לא משנה בכלל מה הפיצוי, גם אם הוא היה 100%.

 

לא ייתכן שאתה מספר לנו שהייתה לך חוויה X עם השכרת רכב, ושאתה פותח שרשור ב18 למרץ, שזה לפחות שבועיים אחרי שבכלל כל הסאגה התחילה, ועדיין לא קיבלת תשובות מספקות.

כלומר לקח להם שבועיים, בשביל לפצות אותך ב30 ש"ח.

 

לאחר שפתחת שרשור על זה בפורום, שבמקרה יש כאן נציגה של החברה, אמרה לך שמנהלת שירות לקוחות צריכה לחזור אלייך בנושא.

להזכיר לכולם, זה היה ב22 לחודש.

 

ולמעשה, רק אחרי שבוע וחצי, בכל קיבלת תשובה.

 

זה בזוי.

 

חודש לטפל בתלונה של לקוח זה מוגזם, מיותר ופשוט לא מכובד.

 

לא פלא שקיבלת 50 % פיצוי.

אבל זאת לא חוכמה.

קארזפורום, הוא פורום עם קרוב ל80000 חברים, ועוד מס' ענק של אורחים שאינם רשומים לפורום, ולכן, אחרי שתלונתך עלתה לרשת למקום הנ"ל, היא פתאום טופלה בצורה יותר אינטנסיבית ויותר פרקטית.

 

אני בטוח בטרליון אחוז, שאם לא היה את הפורום, לא היית מקבל שום פיצוי למעט הגיחוך של ה30 ש"ח הראשוניים.

 

חוכמתה של חברה בשירות שלה, היא לא כאשר היא נבדקת מול קהל צופים, תמיד אפשר לתת שירות טוב בדיעבד,אבל החוכמה היא האם זה נעשה גם כאשר רחוק מעיניהם של אחרים.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילה אחת מיטל.

 

ביזיון!

 

שלא ימכרו לאף אחד סיפורים.התמודדתי בחיי עם עשרות מכוניות מהשכרה וליסינג,ותופעת החלם הזאת רק תופסת תאוצה.אני לא אפרט בכלל מה אני עברתי,אני רק אומר שאני מכיר את התחושה.

 

ושאלדן לא תשלח לפה נציגה ש"תמרח" אותנו במילים יפות,כי זאת העבודה הכי קלה.

 

הכי פשוט לעשות את העבודה כמו שצריך מההתחלה לא?

 

כרגיל תעודת עניות לשירות בישראל,וחבל שאני אומר כרגיל.

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם רוצים מהבחורה? היא בסה"כ עושה את העבודה שלה, ודי טוב מסתבר. אל תאשימו אותה בלקותם של אחרים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חס וחלילה.אם זה היה נראה כך שהאשמתי אותה במשהו.

 

היא לא אשמה כלל,ונראה כי היא בכלל לא טיפלה בנושא,אז כך שאין לאף אחת זכות לבוא בטענות.

 

פשוט אני אומר,אם כבר נפתחה חברה אז שתתן שירות עד הסוף, ומכל הלב.ושלקוח לא יצטרך לעבור מסכך עינויים שמזכירים לי משרד ממשלתי.מה הבעיה ולעבוד באופן מסודר וכמו שצריך?אם הכל יהיה טוב,לא צריך אף נציגה באף פורום שתכסה אחרי הפאדיחות של החברה שלה.ולא מדובר פה על "השכרת רכב שמוליק" זאת חברה יחסית גדולה ומכובדת.ולי היו אין ספור בעיות עם מספר חברות מסוגה.אז כך שאני מבין לליבו של פותח השרשור.

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברי הפורום היקרים

 

מטרת נוכחותי כאן אינה "למרוח" או "להשתיק" אף לקוח/גולש.

כפי שציינתי בהודעתי הקודמת, אלדן משקיעה משאבים ומאמצים רבים כדי ללמוד מ"השטח", להקשיב לכם ולבחון היכן ניתן לשפר וזאת כחלוצה וראשונה בענף ומבין מתחרותיה.

איני נמצאת כאן באופן מקרי, בדיוק בגלל אופיו, חשיבותו וגודלו של "קארספורום" בחרנו בו להיות ערוץ נוסף ומרכזי מאוד במאמצים אלו.

מקרים כאלו יכולים לקרות (והסברתי בהודעה הקודמת גם את הסיבות לכך) והמטרה היא ללמוד מהם וכך נעשה.

 

אני מבטיחה לכם שבאלדן, הדגש על השירות הוא גדול מאוד ואחד מן החשובים.

כמובן שתמיד יש מקום לשאוף ליותר טוב ולשפר ושוב, לכן אני כאן!

 

אשמח לעזור ולענות על שאלות נוספות

 

מיטל מאלדן

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם להשכלה כללית! אפשר לשכור רכב לפי רמת החיסכון שלו בדלק?

motor head אתה שוכר לפי קטגוריה ומה שיוצא אני מרוצה.

אבל אתה כנראה לא רואה מטר מעבר לחור של הגרוש וכל מה שעומד מול עינך הוא הזול והחיסכון.

אתה מזכיר לי את אלו שקונים כרטיסי טיסה בטיסת שכר וכל הדרך מקטרים על השרות, המטוס והדיילות המכוערות.

בשביל 100 ש"ח ליום למה בדיוק אתה מצפה? דפיקות פח! זה מה שמשנה לך?

אם הגיר היה דפוק, למה לא התלוננת בזמן אמת?

אני חש שהתלונה שלך קנטרנית, שלא לומר נגועה ב"חסכנות" יתרה.

אני לא מוצא פגם בטיפולה של מיטל.

 

יש אנשים שלעולם לא יהיו מרוצים. חבל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...