Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה חברה אני מתלבט בין הפולו לאיביזה למיקרו אקו הפולו הכי יפה שיש מכולם , מבפנים ומבחוץ ואני נוטה אליה מצד שני האיביזה מאובזרת יותר

דרך אגב אני לוקח פולו ידנית .

מה דעתכם? ואיפה ניתן להשיג משענת יד מקורית אם מישהו יודע?

למישהו יצא לראות את פולו ידנית מבפנים אז איך היא?

תודה

פורסם
אז ככה חברה אני מתלבט בין הפולו לאיביזה למיקרו אקו הפולו הכי יפה שיש מכולם , מבפנים ומבחוץ ואני נוטה אליה מצד שני האיביזה מאובזרת יותר

דרך אגב אני לוקח פולו ידנית .

מה דעתכם? ואיפה ניתן להשיג משענת יד מקורית אם מישהו יודע?

למישהו יצא לראות את פולו ידנית מבפנים אז איך היא?

תודה

אני קיבלתי לפני שבוע פולו TSI והיא מאד נהנה. בנוסף גם נהגתי בדגם הידני. אם לא מפריע לך שזה ידני אני הייתי בוחר בו. למרות שהאיביזה יותר מאובזרת.

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם

מדובר ברכבי tsi או במנוע רגיל?

כי לפולו אין ידני tsi ולאיביזה יש..

ההבדל בכוח בין המנועים הוא מאוד קריטי, ה tsi חזקה משמעותית יותר

 

אם מדובר על מנוע רגיל אז שני הרכבים יפים מאוד, האיביזה מאובזרת הרבה יותר

אומרים שלפולו אולי תהיה סחירות טובה יותר בעתיד אבל זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו כי בכל זה זה מנוע מיושן יותר ואם ה tsi יתפוס (מה שכנראה יקרה) אז הסחירות של המנועים הישנים תהיה לא בשמיים, מצד שני יכול להיות שמנועי ה tsi לא יתפסו ותהיה להם בעיית אמינות (מה שפחות הגיוני כי הם על הכביש כבר 4-5 שנים) בכל מקרה עם פקטור הסחירות לא משנה לך תעשה נסיעת מבחן על שתיהן מי שמרגישה לך הכי נוחה ועם סביבת נהג כייפית תקח אותה.

 

אני עמדתי בפני ההחלטה מה לקחת, פולו tsi או איביזה tsi ואני הלכתי על הפולו וזה למרות זמן אספקה ארוך מאוד ( 3 חודשים וחצי)

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
אז ככה חברה אני מתלבט בין הפולו לאיביזה למיקרו אקו הפולו הכי יפה שיש מכולם , מבפנים ומבחוץ ואני נוטה אליה מצד שני האיביזה מאובזרת יותר

דרך אגב אני לוקח פולו ידנית .

מה דעתכם? ואיפה ניתן להשיג משענת יד מקורית אם מישהו יודע?

למישהו יצא לראות את פולו ידנית מבפנים אז איך היא?

תודה

 

 

 

הקטע המוזר פה שיש מלא איביזות חדשות למכירה ביד 2

ואילו םולו אין כמעט ברור לי שיש תרומה לכך בגלל המבצע שהם עשו אבל עדיין מלא איביזות חדשות למכירה אולי זה מלמד משהו על שביאות הרצון מהרכב

ואני מעדיף ידני זה יותר נוח כיפי ועוד ועוד ואני לא בן 17

נסעתי על שניהם והפולו מאוד נעימה ביחס לאיביזה שקט בנסיעה וכאלה השאלה מבחינה כללית איך הרכב נסחר ידני אחר כך יש ביקוש בכלל ?

וגם מאיפה מביאים משענת יד?!?!?!?

פורסם

ידידי אני אשמח אם תוכל לעדכן אותי כמה שילמת על הפולו TSI אני בדיוק עומד באותה דילמה וקיבלתי הצעה כבר על הסיאט אבל על הפולו עדיין אין לי מחיר...תודה

פורסם

הורדתי אותו בידני ל 88 עם חיישני רוורס והכל כולל אגרה ומטלי !!

יצא לי דיל טוב ועשיתי נסיעת מבחן הפולו פשוט מדהימה!!

פורסם
הורדתי אותו בידני ל 88 עם חיישני רוורס והכל כולל אגרה ומטלי !!

יצא לי דיל טוב ועשיתי נסיעת מבחן הפולו פשוט מדהימה!!

 

עפ"י המחירון הרשמי של צ'מפיון, המחיר הנ"ל הינו למנוע ה- 1400 המיושן. ה- 1.2 TSI מגיע בשידוך לתיבה הרובוטית DSG, ברמת הגימור הגבוהה ועולה 113K.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

לא אמרתי שלקחתי את הטי אס אי!



לקחתי את הדגם הפשוט יותר יש פה הבדל של הרבה מאוד כסף מבחינתי לפחות הבדל בין 88 ל109 בערך עם האגרת רישוי ומטלי וכל זה יוצא הבדל רציני כמעט 22 אלף שקל .. כל אחד לשיקולו בכל אופן גם הפולו הידנית פשוט מדהימה נסיעה כזאתי רכה לא ראיתי וטעמתי בחיים !

×
×
  • תוכן חדש...