Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני היום עם ניסאן אלמרה '00 1600 ידנית

מחפש להחליף לקומפקטית בתוספת של +- 10,000 ש"ח שזה יוצא בסביבות ה-30,000 ש"ח - אז התקציב עקרונית הוא עד 30, אבל יש מצב לגמישות קלה אם הרכב מצדיק את זה.

 

מה שחשוב לי מהאוטו זה (לפי סדר עדיפות):

1. עלות אחזקה ואמינות

2. חווית נהיגה (כיף...) - כולל כח של הרכב

 

נוסע בעיקר בעיר (בערך 20 ק"מ ביום) ופה ושם יוצא לבינעירוני

חשוב לציין שהעיר היא ירושלים, אז חשוב שיסחוב טוב בעליות.

 

אחרי המון שיטוטים בפורום ובאינטרנט בכלל, הבנתי שהאופציות הטובות בשוק הן בגדול או

 

סיאט איביזה '02

או פיאט פונטו (ספייס 80 כ"ס) '04-'05

 

אין עדיפות גדולה אם ידני או אוטו', אלא אם פונטו, ואז הבנתי שהגיר הרציף הוא להיט - פשוט הידני עולה לי על העצבים בפקקים...

 

 

1. יש לכם רעיונות נוספים?

2. האם יש לרכבים האלה (או להמלצות נוספות) "מחלות" מסויימות שצריך לשים לב אליהן? הבנתי שבפונטו לדוגמא צריך לוודא שהשתמשו בנוזל קירור איכותי (פראפלו?), אבל איך באמת אפשר לוודא את זה?

 

תודה מראש~!! :-)

פורסם

אגב, ראיתי בבאדג'ט שמוכרים יונדאי גטס 2007 אוטו' עם +- 100,000 ק"מ ב-30,000 ש"ח. כדאי בחלופות הקיימות?

פורסם
אגב, ראיתי בבאדג'ט שמוכרים יונדאי גטס 2007 אוטו' עם +- 100,000 ק"מ ב-30,000 ש"ח. כדאי בחלופות הקיימות?

 

**מהשכרה

 

אני אגב נהג שמאזן קילומטרז'ים - עושה בין 8000 למקסימום 10000 ק"מ לשנה

פורסם

יונדאי גטס ידנית יכולה להתאים אם אתה מחפש רכב זול לאחזקה אבל ממש לא מספקת פאן, חווית נהיגה או כוח. הביצועים שלה סבירים אבל לא הרבה מעבר.

 

אני הייתי ממליץ לך להתמקד בפיאט פונטו 80 כ"ס ולהוסיף לזה גם פיג'ו 206. 206 יש גם עם מנוע 1.6 ליטר די חזק וביצועים טובים. אם אתה מעוניין להישאר במשפחת ניסאן אז אולי עם קצת מאמץ תוכל למצוא אלמרה 1800.

פורסם

אני יכול להעיד שאני עולה לירושלים עם סיטרואן C3 ידנית (מנוע 1400, 75 כ"ס) והיא סוחבת יופי יופי.

כנראה שאוטומט יהיה טיפה יותר בעייתי, אז אולי שווה להגדיל נפח מנוע. לפי מה שהבנתי הפער מבחינת צריכת דלק הוא זניח.

פורסם
יונדאי גטס ידנית יכולה להתאים אם אתה מחפש רכב זול לאחזקה אבל ממש לא מספקת פאן, חווית נהיגה או כוח. הביצועים שלה סבירים אבל לא הרבה מעבר.

 

אני הייתי ממליץ לך להתמקד בפיאט פונטו 80 כ"ס ולהוסיף לזה גם פיג'ו 206. 206 יש גם עם מנוע 1.6 ליטר די חזק וביצועים טובים. אם אתה מעוניין להישאר במשפחת ניסאן אז אולי עם קצת מאמץ תוכל למצוא אלמרה 1800.

 

תודה -

את הפג'ו (והרנו יחד איתה) זנחתי בגלל היותן צרפתיות. האם כדאי להחזיר אותן לשולחן? לא להימנע מהן?

 

carless driver - למען האמת לא ידעתי שקיימות בשנתונים כאלה (ובמיוחד לא ידניות - פשוט רכב שנראה אוטומט). הידני הוא ממש לא בעיה. כל עוד התיבה עובדת חלק ובלי הפרעות אני אפילו מעדיף בגלל צריכת הדלק הנמוכה יותר. איזה שנתון הרכב שלך?

ובכלל פורום - מה אומרים על האופציות הצרפתיות שעולות פה?

פורסם

בנוסף - התקציב עלה טיפה ועומד על כ-35,000 ש"ח עם אופציה לגמישות כלפי מעלה אם מדובר באקסמפלר ששווה את ההשקעה הנוספת.

פורסם

אני חושב שאתה מפסיד לא מעט מכוניות טובות בגלל הגישה הזאת. אני עובד גם עם מכוניות צרפתיות כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לך בוודאות שהשד ממש לא נורא. פעם היו מוכרים כאן מכוניות כמו סיטרואן BX שדרשו תחזוקה קפדניות וייחודית, ולכן גם גרמו להרבה כאבי ראש. אבל לא שלחתי אותך לקנות מכונית כזאת, אלא מכוניות שהם דווקא די פשוטות וזולות לאחזקה. ואל תשכח, שאנחנו מתעסקים גם עם יפאניות כמו ניסאן, כך שיש לי בסיס לא רע להשוואה.

פורסם
אני חושב שאתה מפסיד לא מעט מכוניות טובות בגלל הגישה הזאת. אני עובד גם עם מכוניות צרפתיות כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לך בוודאות שהשד ממש לא נורא. פעם היו מוכרים כאן מכוניות כמו סיטרואן BX שדרשו תחזוקה קפדניות וייחודית, ולכן גם גרמו להרבה כאבי ראש. אבל לא שלחתי אותך לקנות מכונית כזאת, אלא מכוניות שהם דווקא די פשוטות וזולות לאחזקה. ואל תשכח, שאנחנו מתעסקים גם עם יפאניות כמו ניסאן, כך שיש לי בסיס לא רע להשוואה.

 

לא ברור לי לגמרי אם ענית לי על השאלה או לא - להוסיף את הצרפתיות (פיג'ו 206, סיטרואן C3) לרשימה?

אם כן, איפה הן בדירוג בשנתונים הרלוונטיים לתקציב בין שאר האופציות לדעתך?

פורסם

אני הייתי נמנע מלרכוש 206 או C3 אוטומטית בתקציב הזה, אתה עלול להתקל בשיפוץ גיר.

 

מעבר לכך, מדובר ברכבים אמינים למדי - זה לא יאריס אבל זה גם לא עולה כמוה.

 

הספייס להיט אמיתי, יש לאחותי אחת כזו והרכב נהדר - גיר רציף יפאני ואמין.

פורסם
אני הייתי נמנע מלרכוש 206 או C3 אוטומטית בתקציב הזה, אתה עלול להתקל בשיפוץ גיר.

 

מעבר לכך, מדובר ברכבים אמינים למדי - זה לא יאריס אבל זה גם לא עולה כמוה.

 

הספייס להיט אמיתי, יש לאחותי אחת כזו והרכב נהדר - גיר רציף יפאני ואמין.

 

דווקא התכוונתי לידניות - די ירדתי מהנושא של האוטומט (אלא אם כן זה באמת הפונטו הרציף).

פורסם
לא ברור לי לגמרי אם ענית לי על השאלה או לא - להוסיף את הצרפתיות (פיג'ו 206, סיטרואן C3) לרשימה?

אם כן, איפה הן בדירוג בשנתונים הרלוונטיים לתקציב בין שאר האופציות לדעתך?

 

אם זה לא היה ברור אז אני בהחלט מציע לך להוסיף את הצרפתיות כלשונך לרשימה ולבדוק מה יש לשוק להציע לך.

×
×
  • תוכן חדש...