Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע הוחלף לי מפלג ברכב לאחר שהקודם הלך לעולמו,

לאחר ההחלפה הרכב נוסע והכל טוב רק שכעת כשאני מניע את הרכב בבוקר אני צריך להשתמש בצ'וק

מה שלפני ההחלפה לא היה נחוץ.

האם קיים קשר בין ההחלפה להנעה בבוקר ?

הרכב דייהטסו שרייד 93 1300

פורסם
לפני שבוע הוחלף לי מפלג ברכב לאחר שהקודם הלך לעולמו,

לאחר ההחלפה הרכב נוסע והכל טוב רק שכעת כשאני מניע את הרכב בבוקר אני צריך להשתמש בצ'וק

מה שלפני ההחלפה לא היה נחוץ.

האם קיים קשר בין ההחלפה להנעה בבוקר ?

הרכב דייהטסו שרייד 93 1300

תחזור למוסך שהחליף לך את המפלג לבדיקת כיוון הצתה נוספת..

הצתה לא מכוונת יכולה לגרום לקשיי התנעת מנוע במצב קר.

פורסם

אם יש DIS אז המחשב מתזמן את ההצתה על ידי חיישנים

אם יש מפלג עם פלטינות , חיישן השראתי , חיישן הול חייבים לעשות כיוון הצתה

פורסם

שלום רב !

אין קשר בין שימוש בצוק, לשם התנעת בוקר, הצוק משמש ככלי עזר להתנעה קלה ומהירה, במכה ראשונה, לשם תחילת נסיעה מהירה יותר עם הרכב, תוך כשלושים שניות מההתנעה, ניתן לנוע עם הרכב, ללא צורך בחימום מנוע.

ההבדל בין ההתנעה לפני החלפת המפלג ולאחריה, לא אמור להיות שונה, ולהיפך אמור להיות הבדל חיובי, בההתנעה ובתגובת הרכב, לאחר החלפת המפלג, ואם לא כך הדבר, יש אכן לכוון הצתה במדוייק יותר לפי הספר ולפי הוראות יצרן.

האם אתה בטוח שההצתה ברכבך היא הצתה אלקטרונית?

כמדומני שהמפלג עם פלטינות וקבל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כן גם לי זה לא ברור אבל ההצתה אלקטרונית המוסכניק שהחליף לי את המפלג אמר שהמנוע הוא של אפלאוז ושחיברו הצתה אלקטרונית.

פורסם

שחר שלום

 

קודם כל המנוע שלך הוא לא של אפלאוז. לאפלאוז מנוע 1600 עם הצתה אלקטרונית.

ברכב שלך ההצתה אינה אלקטרונית.

יש לכוון הצתה עם אקדח הצתה לפי נתוני יצרן.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...